צומת דרכים – איזו החלטה ייקח תום אלמדון?

תום אלמדון השוער שעבר כל כך הרבה בכדורגל הישראלי, יגיע להחלטה בימים הקרובים... האם להמשיך לשחק במקביל לקריירה כמאמן שוערים בבוגרים של עכו? או לפרוש ממשחק פעיל ולהתרכז רק בעבודתו כמאמן שוערים

  • על ידי: אלעד שומינוב
  • 10-09-2018
  • 14:18

אוהדי מכבי חיפה יזכרו אותו כמחליף הנצחי של אגדת הכדורגל ניר דבידוביץ', כמי שהיה במשך שנים ארוכות מוכן לשבת על הספסל, רק לא לוותר על מכבי חיפה. אוהדי הכדורגל בישראל, המפרגנים מביניהם יזכרו לו את האליפויות ב-2005 וגם ב-2006 להם היה שותף פעיל ובהם יש לו חלק בלתי ניתן לערעור.


השוער תום אלמדון ייקח בימים הקרובים החלטה לא קלה, האם לפרוש ממשחק פעיל ולהישאר רק עם עבודתו כמאמן שוערים בבוגרים של עכו? או להמשיך לשחק ולאמן במקביל?

​צילום: מאור אלקסלסי.

כזכור תום אלמדון מחזיק בעשרות הופעות בנבחרות ישראל הצעירות, וחוץ ממכבי חיפה בה גדל, ועשה את צעדיו ותאריו הראשונים, שיחק גם בהפועל ת"א, בני יהודה, הפועל נצרת עלית, אחי נצרת, הכח ר"ג, עירוני ראשון לציון ובשנתיים האחרונות שיחק בליגה א' צפון במדי צעירי כפר כנא ומכבי צור שלום, בשילוב עם עבודתו כמאמן שוערים.

לאורך כל הקריירה שלו עמדה על "שולחן הניתוחים" של אוהדי ופרשני הכדורגל, ההחלטה לחכות כל כך הרבה שנים להזדמנות להיות שוער ראשון קבוע במכבי חיפה. ובפני השוער עומדת עוד החלטה אחת לא פשוטה שהוא ייאלץ לקחת בימים הקרובים.

 

 

צילום: מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות