גביע המדינה : סיכום תוצאות הסיבוב הראשון בגביע המדינה לליגה ג'

הסיבוב הראשון של גביע המדינה לליגה ג' לא איכזב עם לא מעט שערים, דרמות ומשחק, שהוכרע בפנדלים. מי ניצח ועלה לשלב הבא?מי הודח? ומי עלה לשלב הבא מבלי להתאמץ, מכיוון שקבוצות המחוז שלו לא נרשמו למשחקי הגביע, כל זאת בסיכום שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-09-2018
  • 10:03

צפרירים חולון נגד אליצור יהוד (ליעוז צמח)

 

צפרירים חולון – אליצור יהוד : 0-3

צפרירים חולון בניסוי כלים ראשון של הסגל החדש התגבש בדמות שילוב של צעירים וותיקים איכותיים ובמבחן התוצאה צפרירים מנצחת 3-0 משערים של דין ויצן וצמד של גדי סולומוביץ, ללא ספק נבנה סגל מצוין בצפרירים לאחר שילובם של חן מלכה ושרון ברנשטיין ובשילוב הצעירים והשלד מהעונה החולפת בחולון יכולים לצפות לעונה טובה בהרבה מהעונה החולפת.

 

גדי סולומוביץ כובש צמד לצפרירים חולון (ליעוז צמח)

 

בית"ר עזרא – השיקמה חן : 3-0

בית"ר עזרא הצנועה החזיקה 43 דקות נגד סוללת הכוכבים של השיקמה עד שדור אבינו ששיחק בעונה החולפת במכבי יפו מליגה א' הבקיע את הראשון וקבע 1-0 לשיקמה במחצית, במחצית השניה אביתר נדלר חלוצה של שמשון בעונה החולפת הוסיף צמד וקבע את תוצאת המשחק על 3-0 והעלה את השיקמה לסיבוב השני של הגביע.

 

בני יהוד – בית"ר יפו : 0-8

במשחק חד צדדי הביסה בני יהוד את בית"ר יפו 8-0 משערים של עדי שמאי, נדב אשכנזי, רותם בר יוסף, צמד של אלירן מגול ושלושער של שי זוהר . בני יהוד צירפה לשורותיה לא מעט שחקנים איכותיים והם מקווים להצליח השנה היכן שכשלו בעונה החולפת ולהחזיר את יהוד לליגה ב' לאחר מספר שנים.

 

בית"ר יבנה – עירוני בת ים : 1-4

בית"ר יבנה עבדה קשה בקיץ האחרון להעמיד קבוצה חזקה על מנת להתמודד גם על הגביע וגם בליגה והשבוע נגד בת ים זה היה ניסוי הכלים הראשון שלה וצלחה אותו בהצלחה ותןך 29 דקות הובילה כבר 4-0 משערים של אמיל אלייב, יוגב בנישו וצמד של אלירן כהן, מנגד יובל עופרי הצליח רק לצמק ולקבוע את התוצאה על 4-1 ויבנה ממשיכה לשלב הבא.

 

עירוני גדרה מודל 2018-19 חונכת את הסט החדש של מותג הספורט המוביל "RUN" 

 

מ.ס ראשון לציון – עירוני גדרה : 5-1

עירוני גדרה עם יומרות לזכות גם בגביע וגם לעלות לליגה ב' פתחה את משחקי הגביע ברגל ימין ועלתה בצורה חלקה לשלב הבא משערים של עידן יעקב וצמדים של ליאור סויסה ושירן קינן , לראשון לציון כבש רועי אסייג הבלתי נגמר.

 

שירן קינן ממשיך את הכיבושים מהעונה החולפת והשבוע כובש צמד בגביע.

 

יתר התוצאות :

מ.כ אשדוד סיטי – קרית עקרון : 3-2

שיכון ותיקים – אינטר ת"א : 0-2

פרדסייה – צעירי טירה : 1-1 (5-3 לטירה בפנדלים)

כפר יונה – ספורטינג נתניה : 1-6

השרון נתניה – אורנית : 0-1

 

העולות לשלב הבא מבלי לשחק ממחוז ת"א בעקבות אי רישום של קבוצות מסויימות לגביע הן : אליצור יפו, עוצמה חולון, מכבי אור יהודה ורמת ישראל.

 

בשבוע הבא יתקיים הסיבוב השני בגביע המדינה לליגה ג' , בהצלחה לקבוצות .

גביע המדינה : סיכום תוצאות הסיבוב הראשון בגביע המדינה לליגה ג'

הוסף תגובה
תגובות
  1. תשקיעו לשנה הבאה (מאמן בכיר 11-09-2018, 13:48)
    הקבוצה שהשקיע הכי הרבה היתה יהוד ולכן תעלה השקמה עם שני שחקנים חזקים מליגה א וצפרירים מסתמכת על השוער שלה וכמה שחקנים מבוגרים לא מספיק תחסכו את הכסף באמצע העונה כולם יעברו