עדיין בפגרה: 0-0 בין מכבי הרצליה למ.ס. כפר קאסם

אמש נפתחה ליגה א' דרום, ובמשחק הכי מסקרן של המחזור הראשון, אירחה היורדת הטרייה מכבי הרצליה, את אחת המועמדות העיקריות לעלות ליגה בעונה הקרובה, מ.ס. כפר קאסם. צחי טיאר, מאמנה החדש של מכבי הרצליה, פגש את איסמעיל עמר שהמשיך בכפר קאסם לאחר שמונה למאמנה באמצע העונה שעברה. בפועל לא ראינו יכולת גבוהה משני הצדיים שנפרדו בתיקו מאופס, והשתיים חייבות לשפר את היכולת אם הן רוצות להתמודד בצמרת הגבוהה

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 15-09-2018
  • 20:45

מכבי הרצליה היורדת הטריה לליגה א׳ דרום פתחה את העונה עם צחי טיאר על הקווים, דור הלוי במרכז ההגנה ותימור אביטן ששיחק כחלוץ המרכזי של הקבוצה, אך דווקא מי שגילה יכולת טובה בשורות הרצליה הוא החלוץ הצעיר בני טרידובסקי . כפר קאסם הגיעה למשחק עם לא מעט פרצופים חדשים. צליל חתוכה תפס את המקום בין הקורות, בן כאווז, איתי אלקסלסי, שחר בלילטי ואולי הרכש הגדול ביותר שעשתה הקבוצה, יוסי אסייג, מלך שערי הליגה בעונה שעברה.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

שחקני כפר קאסם מודים לקהל שהגיע לתמוך בהם (אבייתר ברק)

 

חצי השעה הראשונה של המשחק התנהלה בעיקר במרכז המגרש שראינו את שחקני הרצליה רוצים יותר משחקני כפר קאסם, אך הזדמנויות ממשיות לא קיבלנו משני הצדדים. המצב המסוכן הראשון הגיע בדקה ה-26, כשהגבהה מצד שמאל של מכבי הרצליה הגיע היישר לרגלו של תימור אביטן ששולחו רגל ומוצא את הרשת החיצונית, מצב ראשון מסוכן להרצליה. אך זה מעט מדי בשלב הזה.

ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה, כפר קאסם חוטפת את הכדור במרכז המגרש ויוצאת למתפרצת עם יתרון מספרי, שחר בלילטי מוביל את הכדור כשיש לו 4 אופציות מסירה, אך בלילטי בוחר לבעוט ומפספס הזדמנות ענקית לכיבוש.

דקה עוברת והגיע רגע מחלוקת ענק במשחק, בני טרידובסקי, מנצל טעות בהגנת כפר קאסם, וכשהוא מגיע לבד מול השוער מופל בעבירה ברורה ע״י איהם אבדאח, אך השופט מתעלם וכפר קאסם ניצלת מכרטיס אדום ודאי.

 

איתמר כהן מנסה לכבוש מבעיטה חופשית (אבייתר ברק)

 

המחצית מסתיימת בתוצאה מאופסת כשהרצליה בהחלט יכולה להיות מרוצה מצורת המשחק והלחימה של שחקניה אך צליל חתוכה לא נקלע לסכנה יותר מדי גדולה ליד שערו. מנגד כפר קאסם חייבת להיכנס למשחק ולתת את הדעת על משחק ההגנה החלש שהציגה במחצית הראשונה.

 

צחי טיאר ואיסמעיל עמר, יש להם עוד הרבה עבודה עם קבוצותיהם (אבייתר ברק)

 

למחצית השנייה כפר קאסם עלתה יותר נחושה וכבר שלטה בכל הנעשה במגרש, אך שוב גם היא לא הצליחה לתרגם את השליטה למצבים מסוכנים ליד שערו של בר מנקר שוערה של הרצליה.

23 דקות מפתיחת המחצית השנייה, יוסי אסייג מקבל כדור נהדר במרכז הרחבה, משתלט על הכדור, בועט טוב אך נבלם בצורה נפלאה ע״י ברק לביא, קפטן הרצליה.

3 דקות עוברות וכפר קאסם ממשיכה בלחץ שלה, אבו סבית׳ המחליף עם פעולה אדירה ברחבה, מעביר כדור רוחב לתוך תיבת החמש, יוסי אסייג משפשף את הכדור עם העקב ששורק על קו השער ולא נכנס והרצליה ניצלת מספיגה.

7 דקות לסיום והרצליה יוצאת למתפרצת מהירה, בני טרידובסקי, המצטיין בשורות הרצליה נשלח נהדר באגף ימין, מגביה לרחבה ותימור אביטן בנגיעה בועט ומנסה למצוא את הרשת, חתוכה ערני מאוד ומציל גול כשמנע מהכדור לעבור מעל ראשו.

 

אוהד אדלשטיין מחלץ כדור ומנסה להעביר אותו לחצי המגרש השני (אבייתר ברק)

 

בסיום שתי הקבוצות נפרדות בתיקו מאופס ובהחלט חייבות לשפר את היכולת במחזורים הבאים על מנת לאיים על הצמרת הגבוהה של הליגה.

בשבוע הבא מכבי הרצליה תצא למשחק חוץ בכפ"ס כששתי הקבוצות תחפשנה ניצחון ראשון, ואילו כפר קאסם תארח את הכח ר"ג שתגיע לאחר ניצחון על מכבי יפו.

מכבי הרצליה וכפר קאסם נפרדות ללא הכרעה (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שבוע הבא הכח נותנת לכם בראש ואסייג עף הביתה (המוכתר מיפו 15-09-2018, 22:36)
  2. פיספנו נצחון- הרצליה חלשה (סמיר 16-09-2018, 00:18)
    לא שיחקנו טוב אבל היינו צריכים לנצח ראיתי את הרצליה... ככה הם רוצים לעלות,,??? קבוצה חלשה