רובי שפירא רושמת ארבעה ניצחונות רצופים

רובי שפירא גברה על הפועל כאוכב 2:0, משערים של ליעד מרדכי ואיתי מורנו, ונראית מחוברת מתמיד. בראון: ״השחקנים הראו הרבה אופי ומחויבות". מיקי קופל:" המגרש בכאוכב סופר קשה. שמח שהשחקנים מתחילים להתחבר. ממשיכים בצניעות ובסבלנות"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-10-2018
  • 17:32

עם הגעתו של מיקי קופל לרובי, נבנתה קבוצה חדשה שרובה מבוססת על שחקנים צעירים ורעבים.  אבל רובי שפירא לא הגיעה מוכנה מספיק למחזור הראשון של העונה ונחלה הפסד ראשון מול בני זלפה. אך למרות פתיחת עונה לא טובה, לאורך המשחקים האחרונים רובי נראת יציבה ומחוברת, והיא רושמת כבר ארבעה ניצחונות רצופים במסגרת הליגה ומשחקי הגביע.

 

הקהל של רובי שפירא מרוצה מהיכולת של קבוצתו. (צילום:מאור אלקסלסי)

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי בתגובה: "הקבוצה מתחברת, ומראה כדורגל לפרקים משובח. אנחנו קבוצה מאוד עקשנית, מאוד מחויבת והחלק ההגנתי שלנו התייצב מאוד. ממשיכים ברצף ניצחונות, מראים כדורגל משובח לפרקים. המגרש בכאווכב הוא סופר-ביתי, הרבה קבוצות תאבדנה פה נקודות וידענו להביא את 3 הנקודות הביתה. הקהל שלנו הגיע למשחק חוץ וזה מאוד השפיע. ליעד מרדכי ומורנו מבקיעים באופן יציב, ואני מאמין שעוד יצטרפו לכיבושי שערים. היו לנו 5 מצבים נוספים של גול בטוח, וגם להם כמה ואני שמח מאוד על ההשקעה של הבחורים על המגרש.  ממשיכים בצניעות ובסבלנות להתקדם."

 

במסגרת המחזור הרביעי, רובי שפירא גוברת על הפועל כאוכב 2-0 במגרשה הביתי, הקבוצה נלחמה והראתה הרבה אופי וחיבור על המגרש.            ליעד מרדכי הצליח לכבוש שער בדקה ה-25 מבישול נהדר של סהר דבח, מרדכי מעלה את רובי ליתרון במחצית הראשונה. במחצית השנייה כאוכב לא הצליחה לצמק, ואיתי מורנו קבע את התוצאה עמוק בתוך תוספת הזמן מבישול של מישל חליל. 

 

מורנו עושה עבודה מצוינת מהרגע שהגיע לקבוצה. (צילום: יח"צ)

 

ליעד מרדכי הגיע העונה לרובי שפירא, כחלק מבניית קבוצה שמבוססת על שחקנים צעירים. מרדכי חלוץ צעיר ודומיננטי מאוד על המגרש ולזכותו כבר שלושה שערים בארבע משחקי ליגה.

ליעד מרדכי בתגובה: "עבדנו קשה כל השבועיים האלה גם בליגה וגם בגביע, משחקי חוץ לא קלים בכלל והראנו לעצמנו ולקהל בחוץ שאנחנו מסוגלים ואנחנו קבוצה חזקה. בפן של הגולים אני שמח מאוד לכבוש לטובת הקבוצה במיוחד שבסוף אתה מנצח גם, בלי החברים שלי לקבוצה לא הייתי עושה את זה, ואנחנו צריכים את הקהל איתנו במגרשים הם הדחיפה שלנו והכח כדי שנעוף קדימה."

 

ליעד מרדכי כישרון צעיר ונמרץ עם שלושה שערים בליגה. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

אלעד בראון מאמנה של רובי שפירא יכול להיות מרוצה מתלכיד השחקנים שמתחילים להראות אופי, וכמה פוטנציאל יש לקבוצה הצעירה שנבנתה.

בראון בתגובה: "אני חושב שהשחקנים שלנו הראו הרבה אופי ומחויבות. לעשות ניצחון רביעי במהלך תקופה מאוד קצרה של שבועיים במגרש מאוד קשה כמו כאוכב, מול קבוצה טובה ואיכותית. מפה אני רוצה להודות לקהל שלנו שיהיה הגיע במספרים יפים והפנים שלנו לעבר טבריה, מקווים לעשות תוצאה טובה ולהמשיך במומנט הטוב שלנו״.

 

אלעד בראון מקווה להמשיך את המומנטום הטוב של רובי. (צילום: מאור אלקסלסי)

 

במחזור הבא רובי שפירא תארח את עירוני טבריה במסגרת המחזור החמישי בליגה.  

 

 

 

 

מאור אלקסלסי

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי שפירא (דויד 07-10-2018, 18:58)
    משה דבורה מס 1
  2. מעריץ (גילי חיון 07-10-2018, 20:36)
    אני מעריץ של ליעד מרדכי הוא המלך של כל רובי שפירא!! הלוואי ויהיו עוד עתקים כמוהו!! מספר 1 !! כל משחק שאני מגיע אני יוצא פעור פה מהיכולות של השחקן הצעיר ! עלה והצלח ליעד מרדכי!!
  3. אוהדת מספר 1 של רובי שפירא (אוריה בן שמעון 07-10-2018, 20:37)
    מאוהבת בליעד מרדכי הוא פשוט חתיך עלי אדמות וביצוען ממדרגה ראשונה !!!
  4. משחק יוצא מן הכלל (דנה חן 07-10-2018, 20:40)
    אני מגיעה לכל המשחקים של הקבוצה ומאוד אוהבת לראות את הביצועים! במיוחד את הביצועים של ליעד מרדכי השחקן הצעיר והמוכשר שמראה יכולות יוצאות מן הכלל במגרש!!
  5. רובי שפירא (יאיר חיימוביץ 08-10-2018, 10:27)
    גאווה גאווה !! איזו קבוצה תותחית !! מאז שליעד הגיע לקבוצה רואים את השינוי לטובה של הקבוצה בעיקר בביצועים !!
  6. רובי (ההתחלה 08-10-2018, 20:31)
    במחזור הראשון הקבוצה ספגה רק בגלל טעות בלם שהתרגש. בצור שלום פנדל שלא היה. חבל על 2 נקודות.
  7. צניעות (קופל שקט 08-10-2018, 20:32)
    כמה ששחטו אותו כי לא הכירו אותו, רואים שזכו ביהלום. שקט שקט ועובד בשקט. מאיפה הביא את מורנו?
  8. עשה קבוסה חזקה (קופל 09-10-2018, 04:44)
    הקופל עשה קבוסה חזקה ויפה. אין הבדלים בין ערבים ליהודים שמא
  9. איתי מורנו האקס פקטור של שפירא (מוני מושונוב 14-10-2018, 09:21)
    איזה חלוץ ענק מורנו מאיפה הוא בא ? הוא כמו כפפה ליד , חלוץ מצויין שעוד ישמעו עליו רבות איך שהוא הגיע יש לקבוצה 4 נצחונות מ4 משחקים טפו טפו טפו ....שום בצל .