ליגה ג' תל אביב: סיכום המחזור השני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז תל אביב בליגה ג', מחוז תל אביב הינו אחד המחוזות המעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות איכותיות, השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום א' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-10-2018
  • 08:30

ליגה ג' מחוז תל אביב

בני יהוד – שיכון ותיקים: 1-2

בני יהוד שהתחזקה משמעותית העונה בנוסף לסגל החזק שהיה לה בעונה החולפת אירחה במגרשה את שיכון ותיקים החזקה וכבר בדקה ה-23 האורחים עולים ליתרון משער של דודו ביטון, יתרון שנשמר עד למחצית . במחצית השנייה יהוד השתלטה על המשחק ובדקה ה-52 עמית מגול מבשל ליניב אבדר שמשווה את התוצאה ובדקה ה-82 אלירן מגול שחוזר לחורר רשתות כובש את שער הניצחון מבישול גאוני של עדי שמאי. בסיום בני יהוד נשארת מושלמת עם שני ניצחונות משני משחקים.

 

עדי שמאי, אלירן מגול ועמית מגול אדריכלי המהפך של יהוד

 

השיקמה חן – פרדס כץ: 2-4

השיקמה שעשתה הקיץ שידרוג משמעותי בסגל שלה ושואפת לעלות לליגה ב' אירחה במגרשה את אחת הקבוצות החלשות בליגה אבל הכל הולך לה קשה. במחצית התוצאה הייתה 1-1 משער של יעקב סבג מפרדס כץ ושוויון משער עצמי של גל כליף. השיקמה עלתה למחצית השנייה והתנפלה על פרדס כץ וכבר בדקה ה-70 השלימה מהפך משערים של איתי בוקסנבאום, יונתן שיצר ודור אבינו. עמוס ברמי רק המתיק את הגלולה וקבע את תוצאת המשחק 4-2 לשיקמה.

 

צפרירים חולון – אליצור יהוד: 2-3

צפרירים חולון עם רצון להשתלב בצמרת העונה אירחה במגרשה והפתיחה הייתה עגומה מבחינתה , אליצור יהוד עם 2 מתפרצות קטלניות הובילה במחצית 2-0 מצמד שערים של ניסים שינכה. במחצית השנייה שחקני צפרירים יצאו מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח ובתוך 8 דקות קובעת מהפך מצמד שערים של רועי וקנין המצוין, וקנין גם הוסיף בישול מצוין לגדי סולומוביץ. צפרירים השכילה לשמור על היתרון עד לסיום המשחק ומנצחת לראשונה העונה.

 

רועי ועקנין המצוין אחראי על המהפך של צפרירים עם צמד שערים ובישול (בת חן וובגין)

 

רמת ישראל – ספרטק ר"ג: 0-2

משחק שקול התפתח בוולפסון כאשר דווקא ספרטק עמדה טוב על המגרש והגיעה למצבים מאד מסוכנים במשחק ורמת ישראל הייתה פחות טובה אבל לקראת הסיום רמת ישראל כבשה פעמיים כשהשער הראשון בדקה ה-86 היה יפה מהרמה  מהאגף וגיא אזולאי כובש מהאוויר, בדקה ה-89 בן דיין כובש את השני לקבוצתו וקובע את תוצאת המשחק 2-0 לרמת ישראל.

 

שחקני רמת ישראל באדום וספרטק ר"ג בלבן

 

גיא אזולאי כובש שער מצוין  (דינה בן שמואל אזולאי)

 

יתר התוצאות:

בית"ר יפו – בית"ר עזרא : 0-4

אינטר ת"א – מכבי אור יהודה : 2-0

נווה גולן – א.ס חולון : 0-4

עוצמה חולון – אליצור יפו : 0-2

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש במחזור הבא!

ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור השני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. מחוז חלש (שחקן 11-10-2018, 02:19)
    מחוז חלש מאד ובלי עניין. מחוז שרון הכי חזק ומעניין מאד וברמה גבוהה.
  2. למגיב הראשון (מישו 12-10-2018, 20:38)
    מה יש בליגה ג' שרון? כל הקבוצות שם חדשות בלי ותק וניסיון בליגות היותר גבוהות