רונן פרץ וגד עובדיה נענשו בחומרה בחולון

שני שחקני חולון, רונן פרץ וגד עובדיה עברו עבירת משמעת במשחק הניצחון הגדול על מכבי יפו ביום שישי האחרון. השניים זומנו לועדת משמעת ונענשו בחומרה. שלומי שלמה מאמן הקבוצה: "שני שחקנים עשו עבירת משמעת. הבינו את הטעות ונענשו בחומרה. מתרכזים במ.ס. כפר קאסם"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-10-2018
  • 10:14

ביום שישי האחרון ירמיהו חולון ניצחה את מכבי יפו 0-1 משער של רועי דיין. אבל במהלך המשחק שני שחקני חולון, רונן פרץ וגד עובדיה התנהגו בצורה לא מקצועית ועברו עבירת משמעת. מאמן הקבוצה שלומי שלמה לא עבר על כך בשקט והעלה אותם אמש לוועדת משמעת. 

 

שלומי שלמה בתגובה: "היה מה שהיה, זה לא עבר לסדר היום, אבל את הכביסה המלוכלכת אנחנו מכבסים בבית. השחקנים היו אתמול בועדת משמעת, הביעו חרטה מלאה, וציינו שזאת העבירה הראשונה והאחרונה שלהם. החלטתי להעניש אותם בחומרה. יחד עם זאת, מדובר בשחקנים צעירים מאד, שאני חושב שבגלל הלחץ מהמשחק עם יפו והאמוציות זה קרה, אני בטוח שזה לא יקרה בעתיד. עכשיו כולנו מתרכזים במטרה והיא מ.ס. כפר קאסם".

 

ליאור שלומן יו"ר ירמיהו חולון:"גד עובדיה ורונן פרץ שחקני הרכב של המועדון נענשו בחומרה על התנהגותם, הבינו את חומרת הפגיעה במועדון. והבינו שהמועדון לעולם יעמוד מעל הכל. משמעת היא ערך עליון בקרב הנהלת המועדון ובטח שבקרב צוות האימון ומכיוון שכך, הענישה היתה בהתאם. הקבוצה עם הפנים קדימה עם המשחק מול מ.ס. כפר קאסם"

שלומי שלמה, לקח את המשמעת בחולון לידיים. צילום: אביתר ברק.

הוסף תגובה
תגובות