0-3 ענק ל'רובי' מול עירוני טבריה

'רובי שפירא' אירחה את עירוני טבריה ורצתה להשיג ניצחון חמישי בכל המסגרות, טבריה שחזרה מטורניר מוצלח בגרמניה, רצתה להשיג ניצחון ליגה שלישי בשלושה משחקים. בפועל 'רובי' היתה מצויינת כבשה שלוש פעמים, השיגה ניצחון מרשים וכבר מסתכלת קדימה לקראת המשחק מול הפועל כפר כנא ביום שישי. טבריה? אם ימישכו לחלום על הטורנירים בגרמניה הם עלולים למצוא את עצמם בקייץ מוקדם מהרגיל..

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-10-2018
  • 10:16

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

'רובי שפירא' חיפה ועירוני טבריה נפגשו במסגרת המחזור ה-5 של ליגה א' צפון. שתי הקבוצות שרושמות ניצחון במחזורים האחרונים, רוצות להמשיך את המומנטום החיובי, עידן ויצמן ששיחק בשנתיים האחרונות בטבריה פגש את חבריו לשעבר.

 

 

תחילת המשחק...

 

המשחק נפתח בלחץ של טבריה ובדקה ה-10 כדור מוגבה לתוך הרחבה ועבאד גאברין נוגח החוצה. בדקה ה-17 עבד גאברין מוציא כדור נהדר לחן ידען שממצב קשה בועט החוצה. טבריה שולטת בדקות הראשונות ורואים שיש להם סגל איכותי ומנוסה, ומנגד 'רובי' מתגוננת יפה בראשות עידן ויצמן הוותיק והמצוין ויוצאת להתקפות מהירות עם שחקנים צעירים ומהירים בחלק ההתקפי.

 

בדקה ה-43 חלוצה של 'רובי' משה דבורה, בעוד פריצה מרשימה, מתקדם באין מפריע ובועט חזק ושטוח אך תדמור קולט את הכדור. על סף השריקה לסיום חן ידען בועט כדור שטוח וחזק, אך הכדור חומק ליד הקורה. המחצית מסתיימת בתיקו ללא שערים עם יתרון קל של הקבוצה האורחת שיכולה להיות מאוכזבת מכך שלא השכילה לכבוש מחצאי המצבים שהגיעה אליהם. 'רובי' בעיקר מתגוננת יפה ויוצאת למתפרצות קטלניות עם השחקנים המהירים שלה, שכל התקפה הייתה נראית מסוכנת.

 

 

משחק נהדר של משה דבורה. חלוץ צעיר וחזק עם טכניקה מעולה. 

 

דקה מפתיחת המחצית השניה כדור חופשי לזכותה של 'רובי', עידן ויצמן בועט מ-40 מטר, בלבול בהגנה בין אבו ריא לתדמור והכדור נכנס פנימה, 0-1 ל'רובי'. מאותו רגע הייתה רק קבוצה אחת על המגרש והיא הקבוצה האדומה. 

חולפות להן חמש דקות, חילופי מסירות נהדר בין עבאד גאברין לחן ידען והאחרון בועט חזק אך שוערה של 'רובי', ליטבינוב בהצלה ענקית מונע שער בטוח.

בדקה ה-70 השער היפה במשחק! משה דבורה החלוץ המצויין של רובי מוצא את סהר דבח בכדור נהדר מהאוויר והאחרון בועט "פצצה" פנימה כששוער טבריה תדמור היה חסר סיכוי לעצור, כובש וקובע 0-2 לרובי!

 

 

צוות האימון בראשת אלעד בראון. יכול לחייך בסיום המשחק. רובי נראו נפלא. 

 

דקה אחת בלבד חולפת ושוב משה דבורה הפעלתן מוצא את עצמו לבד מול תדמור, אך החלוץ בועט את הכדור היישר לקורה. הלחץ של רובי נמשך ובדקה ה-75 שוב משה דבורה מגיע לאחד על אחד מול עדי תדמור, אך האחרון בהצלה גדולה מונע שער בטוח. בדקה ה-80 כדור נהדף מהגנת 'רובי' היישר לחן ידען שבועט מהאוויר אך מישל חליל מרחיק מקו השער ומונע שער עבור טבריה.

 

בדקה ה-83 התקפה לתפארת של 'רובי' מוצאת את המחליף איתי מורנו שבועט בלי לעצור וקובע 0-3 מוצדק ל'רובי'!

 

 

איתי מורנו קובע את תוצאת המשחק. שער בבעיטה חזקה. 

 

בסיום 'רובי' מנצחת 0-3 ומשיגה ניצחון חמישי בכל המסגרות. ביום שישי הקרוב תארח 'רובי' את הפועל כפר כנא ותרצה לשמור על רצף הניצחונות, לעומתה טבריה תארח בביתה את עירוני נשר ותקווה לחזור למסלול הניצחונות.

 

שחקני טבריה בסיום המשחק. עדיין חולמים על הטורניר בגרמניה? כי על המגרש ראינו רק קבוצה אחת והיא רובי חיפה..

 

מיקי קופל, המנהל הספורטיבי ברובי חיפה. הקפיצות משמחה, בעיקר על היכולת, נראו עד מרומי הכרמל...תמשיכו כך..

ניצחון מרשים מאוד לחבורה באדום

הוסף תגובה
תגובות
  1. תומר ליטבינוב שוער ליגת על (יוסי 16-10-2018, 10:39)
    השוער הזה 10 רמות מעל הליגה שאפו למיקי ולצוות שהביאו אותו לרובי אין ספק שנעשית איתו עבודה מעולה
  2. 1 אז למה לא המשיך בנתניה (דני 16-10-2018, 11:43)
    גם כן שוער בלבלה
  3. ג (א 17-10-2018, 10:54)
    שוער טוב לא צריך להיסחף
  4. איתי מורנו חווית כדורגל (בועז שם טוב 17-10-2018, 16:20)
    איזה שחקן וואוווו, חיזוק מהסרטים , פונטיצל אדיר , שימשיך ככה .
  5. תומר שוער מצויין ....אבל (חולה על אדום שחור 18-10-2018, 14:25)
    האקס פקטור שחקן שובר שוויון בקבוצה הוא אחד ולא אחר מורנו מס 19 וואוווווו איזה חיזוק , שחקן ליגת העל ( ושיתחשל אירופה ) אנחנו נשביץ שבאדום שחור הוא התחיל , בהצלחה מורנו .