ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור השישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור השישי לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 25 שערים. הוד השרון ושמשון ת"א מביסות, אור יהודה ושמשון בני טייבה מאבדות נקודות. בני ג'ת מנצחת בבית, בני יפו אורתודוכסים ובית"ר ר"ג מנצחות בחוץ והמשחק בין עמישב וכפר ברא מסתיים ללא הכרעה . הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 30-10-2018
  • 13:22

 

מ.ס רו"ח ת"א – מ.ס בני יפו אורתודוכסים : 3-1

רו"ח תל אביב היחידה שעדיין ללא נקודת ליגה העונה ונראה כי העונה תילחם נגד הירידה, מנגד יפו הגיעה בטוחה בעצמה וניצחה משערים של סלים סכחפי, לואי אבו סתה ואיימן סבע . רו"ח הצליחה רק לצמק מרגליו של אורדן כהן בפנדל.

 

הפועל כפר קאסם שועאע – מ.כ אור יהודה : 1-1

שועאע כפר קאסם אירחה במגרשה את אור יהודה החזקה לאחר שבמחזור הקודם אור יהודה הפסידה להודעה השרון . שועאע שיחקה ללא רגשי נחיתות ועלתה ליתרון מרגליו של תאיר מנאצרה במחצית הראשונה, אור יהודה הישוותה מרגליו של גיל גילקרוב שקבע את תוצאת המשחק וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

גיל גילקרו עם שער לאור יהודה שמעניק לה נקודה (אורי רחביה)

 

הפועל נחלת יהודה – שמשון בני טייבה : 0-0

נקודה ראשונה לנחלת יהודה שהתחזקה לאחרונה במספר עמדות מרכזיות ונגד שמשון בני טייבה החזקה הפגינה נחישות למשחק הקרבה ויכלה אף לנצח את המשחק אבל בנחלת יכולים להיות מרוצים מהנקודה ויכולים לצאת לדרך חדשה .

 

שמשון ת"א – מ.ס צעירי טייבה : 0-6

שמשון ת"א המשיכה את פתיחת העונה המצויינת שלה.חגיגת שערים היתה במגרש בספורטק בתל אביב כאשר חניכיו של צביקה לוי הביסו ללא תנאי את צעירי טייבה, קורל אזולאי פתח את מסכת השערים בדקה ה-33, עוד כבשו לשמשון ת"א בן בריגא, רועי עובדיה, שון קפואה וצמד של רפי סגל מלך השערים של הקבוצה.

בן בריגא כובש השער לשמשון ואחד האחראים לפתיחת העונה המצוינת של שמשון ת"א (ליאור טרי)

 

עירוני עמישב פ"ת – הפועל כפר ברא : 1-1

עמישב אירחה במגרשה את כפר ברא שמנסה לאגור נקודות על מנת לא להסתבך  במאבקים התחתית במהלך העונה .כפר ברא עלתה ליתרון משער מוקדם של אדיסו טדלה אבל עמישב לא נרתעה והצליחה להשוות  עוד במחצית הראשונה מרגליו של באילין אדמה.

בסיום עמישב יכולה להיות מאוכזבת מאיבוד הנקודות בביתה.

 

הפועל הוד השרון – בית"ר פ"ת : 0-6

הוד השרון בתקופה נהדרת לאחר הניצחון על אור יהודה בשבוע שעבר הוד השרון הביסה בביתה את בית"ר פ"ת הצנועה ללא תנאי. הוד השרון כבדה משערים של תמיר חלף, סהר אזולאי צמד וערן זגר שלושער. נראה כי ערן זגר השתלב פנטסטי בהוד השרון ומוביל אותה לצמרת הגבוהה .

ערן זגר המבקיע המצטיין של הוד השרון (ניר שמיר)

 

עירוני בית דגן – בית"ר ר"ג : 2-0

בית"ר ר"ג של דודו חלף לא עוצרת וסופרת ניצחון שלישי ברציפות, מאז הגעתו של חלף לקבוצה הקבוצה נראית נהדר וברמת גן מתחילים להסתכל קדימה ולחלום על השתלשלות  לפלייאוף העליון, כבשו לבית"ר ר"ג דגן בר אהרוני ונמרוד מחני המצוין .

נמרוד מחני שחקנה של בית"ר ר"ג יפגוש בשישי את קבוצתו בעבר שמשון ת"א 

 

הפועל איחוד בני ג'ת – הפועל קרית אונו : 1-2

בני ג'ת אירחה במגרשה את קרית אונו  שפתחה את העונה נהדר אבל בג'ת רצו להשאיר את הנקודות בבית  עירון כהן העלה את בני ג'ת ליתרון אבל אביעד זרביב הישווה בתחילת המחצית השניה וכשהיה נראה כי הקבוצות יתחלקו בנקודות הגיע עידו אביטן וכבש את שער הניצחון בדקה ה-90 לזכות בני ג'ת.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : ערן זגר חלוצה המצוין של הוד השרון עם שלושער גדול לרשתה של בית"ר פ"ת.

 

מאמן המחזור : דודו חלף מאמנה של בית"ר ר"ג עם 100% הצלחה עם 9 נקודות מ-9.

 

קבוצה מצטיינת : שמשון ת"א עם ניצחון ענק בביתה נגד צעירי טייבה ונתנה הרבה נחת לקהל הביתי שלה.

 

 

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור השישי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. נחלת יהודה vs טייבה (אלעד 30-10-2018, 18:23)
    השוער של נחלת מציל את הקבוצה מספיגות בטוחות נחלת הייתה מאוד מסוכנת ורק בחוסר מזל לא נצחה !