סיכום משחקי המדינה: ללא הפתעות

פתיחת משחקי היום השני בסיבוב השביעי בגביע המדינה, לא סיפק הפתעות מיוחדות אך ללא ספק קיבלנו משחק אחד משוגע. נצרת עלית, אחי נצרת ומגדל העמק הביסו את יריבותיהן מהליגות הנמוכות, מ.ס. דובריה מליגה ב' צפון ב' עלתה על חשבונה של הוד השרון מהמחוז הדרומי לאחר ניצחון חוץ 4-2, ונורדיה ניצחה 5-2 (לאחר הארכה) את קריית גת במשחק שהסתיים עם 6 מורחקים!!!

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 30-10-2018
  • 17:30

הפועל כאוכב - מכבי אחי נצרת  4-1

הפועל כאוכב מליגה א' צפון, אירחה עם מאמנה איימן חלאיילה את הקבוצה בה שיחק ככדורגלן, מכבי אחי נצרת. על המגרש לכאוכב לא ממש היה סיכוי מול הקבוצה מהלאומית וסיימה את דרכה בגביע המדינה.

 

הפועל הוד השרון - מ.ס. דבורים  4-2

מ.ס. דבוריה, הקבוצה שממוקמת במקום השני בליגה ב' צפון ב', יצאה למשחק חוץ מול הקבוצה החזקה מהוד השרון. דבוריה כבשה רביעייה לאחר שערים של אסעד עמאשה (צמד), ואליד ארחיל וויאם עמאשה שקבעו את תוצאת המשחק, העלו את דבוריה לסיבוב ח', ושלחו את הוד השרון הביתה. 

 

הפועל מגדל העמק - הפועל עירוני גדרה  0-4

הקבוצה החלשה מליגה א' צפון, הפועל מגדל העמק אירחה את הפועל עירוני גדרה. שלא כמו בליגה כאן מגדל הגיעה כפייבוריטית ברורה ובהחלט הראתה זאת על המגרש. יותם כהן (צמד), שחר בן ארי ורון כהן כבשו עבור מגדל העמק שעולה לשלב הבא ותקווה להביא את אותן התוצאות גם בליגה.

 

שוערה של קריית גת רואה את האדום (ONE - אורן בן חקון)

 

עירוני קריית גת - 'נורדיה' ירושלים  5-2

במשחק על טהרת ליגה א' דרום, אירחה קריית גת שנמצאת בכושר נהדר בליגה את 'נורדיה' ירושלים. דווקא נורדיה עלתה ליתרון כבר לאחר 9 דקות משער של תהל הלל. כעבור עשר דקות קריית גת נותרה ב-9 שחקנים לאחר הרחקתם של עמית ביטון ואור אלקבץ, אך זה לא הפריע לחבורה של שלומי משה לבצע מהפך מצמד שערים של סספורטס שנמצא בכושר אדיר בתקופה האחרונה, כשבדרך נורדיה נותרה ב-10 שחקנים. דיוויד גומז השווה עבור נורדיה, ובמהומה לאחר השער שוערה של קריית גת, אביעד מיארה הורחק ולאחר 2 דקות גם אסף גובזה ראה את האדום בצד השני. שתי הקבוצות הלכו להארכה ודקה סיום החלק הראשון אוראל בניטה העניק את היתרון לאורחים. לקראת הסיום קריית גת ראתה את האדום הרביעי (!!!), ועד לסיום נורדיה כבשה פעמיים בדרך לניצחון עמק 5-2. קריית גת תאלץ לההתמודד עם ההרחקות במשחק ביום שישי הקרוב מול חולון, כשגם נורדיה תצטרך למצוא פתרונות לקראת המשחק מול בקעת הירדן.

 

שחקני נורדיה חוגגים לאחר משחק מטורף בדרך לשלב הבא (ONE - אורן בן חקון)

 

הכח ר"ג-הפועל הרצליה 0-3

משחק על טהרת ליגה א', בין הכח ר"ג מליגה א דרום ובין הפועל הרצליה מליגה א צפון. במשחק עצמו הכח הביסה את הרצליה ללא מאמץ כאשר שרון גורמזנו עם העקב כובש שער יפה, יאיר שפונגון אקס הרצליה כובש את השני ולסיום כובש אנג'י הייפורד עם שליטה האדירה שלו מוכיח כמה כישרון יש לו שכובש את השלישי. 

 

סקציה נס ציונה - ׳רובי שפירא׳ חיפה 0-2

מחמאות רבות לנציגת ליגה א צפון מחיפה, כאשר עמדה יפה וכמעט והפתיעה את נס ציונה מצמרת הלאומית. אך שערים של סהר לוי וניר שרון הכריעו את המשחק לטובת הקבוצה מהלאומית. האדומים מחיפה נשארים עם המחמאות הרבות מהמשחק ומוכיחים שיש להם פוטנציאל גדול. 

 

עירוני רמת השרון - מכבי צור שלום 1-3

צור שלום מליגה א נאבקה יפה ברמת השרון מהלאומית ועמדה יפה מולה אך שער יפה של דניאל גרץ מהאוויר כבש את הראשון לרמת השרון, המגן גיפרי ניסנבאום במבצע ענק משווה לפני המחצית. מחצית שניה צור שלום היתה שווה שער אך יניב מזרחי אקס קריית גת כבש צמד יפה והוכיח שהוא חלוץ עם כישרון רב. 

שישה כרטיסים אדומים במשחק המטורף בין קריית גת לנורדיה (ONE - אורן בן חקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ההישג של הסיבוב (הוגה דעות 30-10-2018, 21:48)
    בלי ספק שייך להפועל מרמורק שעלתה גם היא לשלב הבא