נבחרת המחזור ה-8 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור השמיני הסתיים בליגה א' צפון. מחזור בו בני זלפה מופתעת בבית ע"י ירושלים ומאבדת את הבכורה לאום אל פאחם, שמנצחת בחוץ את 'רובי'. באקה צמודה לאחר ניצחון על אסי גלבוע. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? בחסות "RUN" מותג הספורט החדש של הכדורגל הישראלי

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-11-2018
  • 19:08

מצטייני הצפון:

שוער: שגיא בן יצחק (הפועל ירושלים)

שוערה הצעיר של הפועל ירושלים מוכיח שבוע שלישי ברציפות שהוא שוער ברמה גבוהה מאד, והרבה קבוצות צריכות לשים עליו עין. שוער שמציל פעם אחר פעם את קבוצתו מספיגה, ומביא לקבוצתו נקודות חשובות במאבקי התחתית. 

 

שוער המחזור שלוש פעמים ברציפות (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

אור מזמר (מכבי צור שלום)

בלמה הצעיר של צור שלום, היה מצטיין המשחק מול שפרעם. אור בלם חזק שמשחק עם הרבה חכמה ובעיקר לא מאפשר להתקפת היריב להגיע למצבי הבקעה. 

 

שלומי חנוכה (הפועל מגדל העמק)

בלמה המצוין של מגדל העמק, היה מצטיין המשחק מול כפר כנא. שלומי בעל יכולות מליגות בכירות, ניסיון וחכמת משחק מעל הליגה. ומול כפר כנא הוא הראה הרבה מהיכולות שלו והניסיון כדי לסגור את השער ולא לתת להתקפת כפר כנא לכבוש.

 

סאמח סרחאן (הפועל כאוכב)

בלמה המצוין של כאוכב, היה מצוין בחלק האחורי של כאוכב מול קרית אתא, והיה המנהיג של השחקנים הצעירים מכאוכב. סאמח שחקן עם ניסיון וידע לכוון ולנווט את קבוצתו בחלק האחורי של קבוצתו. וכבש שער בפנדל. 

 

אברהם צקול (הפועל אום אל פאחם) - כוכב המחזור!

איזה מגן ענק יש לאום אל פאחם, ללא ספק השחקן המצטיין של אום אל פאחם במשחק מול רובי ובמשחקים האחרונים. צקול עושה הגנה מעולה ולא מפסיק לתמוך בחלק ההתקפי של קבוצתו, ולהעמיד את שחקני ההתקפה במצבי כיבוש נוחים. 

 

אברהם צקול, כוכב המחזור של אתר 'גולר' (באדיבות אתר ONE)

 

קישור:

מחמוד עבאס (באקה אל גרביה)

כוכבה של באקה אל גרביה, הוא המנהיג במרכז המגרש של קבוצתו. מחמוד עושה הגנה, ובונה את משחק קבוצתו ממרכז המגרש. כבש שער מול אסי גלבוע אבל הוא נותן בכל משחק הרבה מעבר לשער. מחמוד הוא הלב והנשמה בכל קבוצה בה הוא משחק.

 

אוסאמה  שעאבן (עירוני קרית אתא)

קשרה של קרית אתא, כבש צמד מול הפועל כאוכב. היה פעיל מאד בחלק ההתקפי של קבוצתו ומסוכן מאד ליריב. לאוסאמה יש הרבה כישרון ויכולת גבוהה.

 

אוסאמה שעבאן כובש צמד ומוכיח כישרון ויכולת גבוהה (מאור אלקסלסי)

 

רן רול (הפועל אום אל פאחם)

קשרה המצוין של אום אל פאחם, משחק כנף עם צקול ויחד בכל התקפה עולים ויורדים ותוקפים את היריב בכל הזדמנות. רול כבש שער חשוב לטובת קבוצתו שהביא ניצחון מתוק על האדומים מחיפה. 

 

שער נהדר לרן רול שהביא לקבוצתו ניצחון חשוב (מאור אלקסלסי)

 

עידן גמליאל (הפועל הרצליה)

קשרה המצוין של הפועל הרצליה, בישל את הגול הראשון לאלירן שמש, עשה עבודה פנטסטית על הכנף, חתך פעם אחר פעם את הגנת נשר וסיכן את השער מספר פעמים. היה פעיל מאד ומסוכן מאד.

 

התקפה:

אלירן שמש (הפועל הרצליה)

אלירן חלוץ אימתני עם שתי רגליים חזקות שלא רואים הבדל בינהין. חלוץ ענק ברחבה עם סיבוב מהיר על הבלמים וטיל לפינה. בגול השני כבש גולסו בטיל מ-16 מטרים לחיבורים. בהחלט מצדיק את ההחתמה שלו בהרצליה רק נקווה שישמור על יציבות במשחקים הבאים. 

 

אוהד קדוסי (באקה אל גרביה)

חלוצה של הפועל באקה אל גרביה, גם במשחק לא גדול שלו הוא יודע לכבוש את השער הכל כך חשוב לטובת קבוצתו. קדוסי הוא האס הכי גדול של באקה ולמעשה בזכותו הקבוצה שלו נמצאת בצמרת הגבוהה. 

 

ניהול משחק נכון של מורדי וקנין שהביא לניצחון חשוב על בני זלפה (מאור אלקסלסי)

 

מאמן: מורדי וקנין (הפועל ירושלים)

אלי מזרחי מאמנה של הפועל מגדל העמק הרשים עם ניצחון סופר חשוב של קבוצתו על הפועל כפר כנא, שמעון הדרי עשה ניצחון ענק עם קבוצתו על רובי חיפה במה שמסתמן הניצחון גדול, אבל מעל כולם הרשים שוב מורדי וקנין, מאמנה של הפועל ירושלים שלמרות הבעיות הכלכליות הוא מביא את קבוצתו לרמת מוכנות אדירה ומנצח בחוץ השבוע את בני זלפה. שאפו ענק!

נבחרת המחזור ה-8 בליגה א צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מוכשר מוכשר אבל חטף רביעייה רביעייה מטבריה חחחח (מומו ניסטל מעפולה 06-11-2018, 19:37)
  2. גם קורטואה ספג חמישיה (הפועל ירושלים 07-11-2018, 02:42)