ג׳אברין בא: עירוני טבריה מביסה את הפועל ירושלים 0-4

עירוני טבריה אירחה את הפועל ירושלים למשחק השלמה במסגרת המחזור ה-4 של ליגה א׳ צפון. עבאד גאברין כבש שלושער בדקות ה-5, 47 ו-88, כשכפיר בן דוד כבש את הרביעי. שחקניו של אילן סוויסה העלו את מאזנם ל-17 נקודות ונצמדו למובילה אום אל פאחם בראשות הטבלה.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 07-11-2018
  • 16:04

עירוני טבריה אירחה את הפועל ירושלים למשחק השלמה במסגרת המחזור ה-4 של ליגה א׳ צפון. כ-200 אוהדים הטריחו את עצמם בצהרי יום שלישי והגיעו למשחק כשבטבריה ידעו כי ניצחון יקרב אותם לצמרת הגבוה.

 

אילן סוויסה נצמד לצמרת לאחר ניצחון ענק

 

שחקניו של אילן סוויסה פתחו בלחץ כבר למן הפתיחה, ובדקה ה-3 זה גם השתלם להם. שלומי ברגיק פרץ נהדר באגף השמאלי והגביה כדור מדוד שמצא את ראשו של עבאד גאברין, שעלה גבוה, נגח פנימה וקבע 0-1 לטבריה!

 

לאחר השער שחקניו של אילן סוויסה הורידו הילוך, ודווקא האורחים מירושלים השתלטו על המשחק אך ללא הצלחה. עד לסיום המחצית שתי הקבוצות לא הצליחו לכבוש שער, אך בטבריה ירדו מרוצים מהתוצאה.

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של המארחים,  וכבר דקה לאחר השריקה אביאל גבאי הוציא התקפה מתפרצת קטלנית ובכדור מדויק מצא את עבאד גאברין שמול השוער לא מתבלבל, קובע 0-2 ומשלים צמד.

חולפת לה דקה בלבד ושוב הצמד הקטלני ג׳אברין ואביאל גבאי בהתקפה נהדרת, האחרון מגביה לתוך הרחבה וכפיר בן דוד מגיע מאחור, נוגח מקרוב, כובש וקובע 0-3 מוצדק למארחים!

 

שחקניו של אילן סוויסה המשיכו לתקוף גלים גלים ובדקה ה-60 עבאד ג׳אברין (מצוין), עובר שלושה שחקנים ומוציא כדור רוחב נהדר לעפיף נאזל שבועט חזק ושטוח, אך הכדור חומק ליד הקורה. בדקה ה-70 מגיעה ההזדמנות הראשונה של האורחים במחצית השניה, הרחקה לא טובה של הגנת טבריה מגיעה היישר לאור מזרחי שבועט חזק ושטוח אך עדי תדמור הודף נהדר.

 

עידו תדמור מנע מירושלים שער כבוד (מאור אלקסלסי)

 

לאחר שהמשחק נרגע בדקה ה-90, עבאד ג׳אברין נותר חופשי בתוך הרחבה ומקרוב כבש השלים שלושער ענק וקבע את תוצאת המשחק, 0-4  ענק לטבריה. טבריה מתפוצצת ונצמדת למובילה אום אל פאחם שממוקמת במקום הראשון בטבלה.

 

שלושער ענק לעבד ג׳אברין

 

כוכב המשחק עבאד ג׳אברין אמר: ״ניצחון חשוב מאוד שלנו להמשך הדרך. ידענו שאם נכבוש מוקדם נצליח לכבוש מספר שערים. כיף גדול לכבוש ובטח שלושער, זה היה קצת קשה אבל בסוף זה השתלם. אני מקדיש את השלושער הזה למאמן אילן סוויסה שתמך בי ועודד אותי ללא הפסקה וכמובן לקהל הנהדר שלנו , אנחנו מסתכלים קדימה למשחק הבא נגד מגדל העמק״.

 

עוד ניצחון מרשים לחניכיו של אילן סוויסה (מאור אלקסלסי)

עירוני טבריה חוגגת ניצחון בדרך לצמרת הגבוהה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא מבין , איך ירושלים ניצחו בטירה ואנחנו סיימתי בתיקו בבית מול טירה? (אוהד עירוני טבריה 07-11-2018, 17:55)
  2. מקום ראשון בהישג יד (רונן מאילת/טבריה 07-11-2018, 17:57)
    חובה לנקום במגדל העמק.ולנצח שם.העייפות מגרמניה ניגמרה ממזמן.יש להם מזל שלא קיבלו פה 3/4 חתיכות.בהצלחה לטבריה.חיבור של 2 ניצחונות ייעשה טוב
  3. טבריה (גלזר א . 07-11-2018, 21:37)
    טבריה קבוצה טובה , אבל לא מספיק טובה בשביל לעלות ליגה בסגל הקיים . ההפסד לרובי הבליט את כל החולשות של הקבוצה . חסר בלם , קשר אחורי ושחקן כנף שמאל { בהנחה שידען משחק בימין . בקיצור עוד 120,000 ש"ח .
  4. גולר... (טברייני 07-11-2018, 22:06)
    בכותרת אתם קצת צטעים כתבתם בן דוד כבש את הרביעי, אולי זה הכול הרביעי בכללי , בכל אופן כפיר כבש את השלישי כמו שכתוב בכתבה בהמשך , ואום אל פאחם הזונות העגלות הביתה לא שווים סתם בלון מנופח
  5. עירוני טבריה (מוטי (טברייני לשעבר) 08-11-2018, 16:20)
    צודק מגיב מספר 3. שוב פעם אני חוזר בפעם המי יודע כמה, בלי ספונסר הקבוצה תמשיך לדשדש עוד שנים רבות בליגה א'. לא יעזור מאומה, בסופו של דבר שם המשחק הוא כ-ס-ף!