שאולסקי, שגיב וחוזז חתמו בבקעה, שוהם:" צריך להביא נקודות, שעון החול אוזל"

הפועל בקעת הירדן החתימה את הבלם אילן שאולסקי מכפ"ס באמצעות סוכנות השחקנים D&A, הקשר יוני שגיב מהוד השרון והמגן מור חזוז מהפועל הרצליה. מאמנה של בקעת הירדן, נועם שוהם: "קשה להביא שחקנים טובים בשלב הזה של העונה, ואני שמח שהצלחתי להביא את השלושה שיעזרו לנו העונה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-11-2018
  • 08:50

הפועל בקעת הירדן ממשיכה להתחזק ואמש החתימה את אילן שאולסקי, יוני שגיב ומור חוזז. הקבוצה מהבקעה התחזקה בצורה משמעותית לאחרונה כשבנוסף לשלושה הללו הם החתימו את  השוער אביחי דהן, הבלם אוראל חורב, המגן צח בללי, הקשר שי דוד, מאור אסור ואופק גולדנברג הבלם שהוחתמו גם לאחרונה.


נועם שוהם מאמנה של הקבוצה אמר בתגובה: "קשה מאוד בשלב הזה של העונה להביא שחקנים חדשים, ולשנות כמעט סגל שלם. אני שמח שהבעלים של הקבוצה נתנו לי את הקרדיט והאפשרות לעשות את השינויים שרציתי. לא התפשרתי, הבאתי את השחקנים שמתאימים לדרישות המקצועיות שלי ומתאימים למועדון ולי, גם באופי. ברור שעכשיו נצטרך לחבר מחדש את הפאזל, זה לוקח קצת זמן שכרגע אין לנו אנחנו, כי אנחנו חייבים נקודות ומהר". 


לקראת המשחק ביום שישי: "כפר שלם היא משוכה קשה מאוד, קבוצה מאומנת וטקטית מאוד. אנחנו נעשה הכנה טובה כי כולנו מבינים שצריך להתחיל להביא נקודות ולברוח מהתחתית, כי לא נעים שם".
 

נועם שוהם, חייב להביא נקודות ומהר כדי לברוח מהתחתית.

הוסף תגובה
תגובות