תחזית ליגה א' דרום מחזור 9 בחסות ה"סאנסה": אוהד רון מארח את צחי טיאר

השבוע החלטתי לארח את חברי צחי טיאר, מאמנה המצוין לשעבר של מכבי הרצליה. צחי שנחשב איש מקצוע מהטובים שיש בליגות שלנו, מכיר את ליגה א' אולי יותר טוב מאחרים. צחי חושב ששעריים תנצח ביפו, הכח לא ינצחו את שמשון כפר קאסם, וקריית גת תנצח ביבנה. אבל מה חושב צחי על שאר המשחקים? שווה לראות... מי שינצח בתחזית יזכה לארוחה זוגית מתנת ה"סאסנה"-הסושי בר של טיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 08-11-2018
  • 16:21

צחי, מה אתה חושב על ליגה א' העונה לעומת העבר?

"הליגה שוויונית לחלוטין, לפחות בשמונה קבוצות הראשונות. ממה שהספקתי לראות במשחקים, אף קבוצה לא ברמה מעל הליגה ואין קבוצה מושלמת מבחינת תוצאות".

 

מי לדעתך תעלה ליגה העונה? ומי תגיע לפלייאוף? ומי הפתעת העונה?

"מ.ס. כפר קאסם נראית מאוזנת ויציבה העונה והיא תרוץ חזק וגם תתחזק בהמשך, אשדוד, יבנה, הכח, והרצליה תגענה לחמישייה ראשונה. לדעתי אין הפתעה כרגע והכל צפוי". 

 

ומי אכזבת העונה? 

"האכזבה זו ללא ספק בית"ר כפר סבא. אני מצפה מחיים סירוטקין לייצר מחדש ולהרים את המועדון למרות התקציבים הנמוכים, אני מאמין דברים יתחברו לו בהמשך".

 

מי לדעתך תרד ליגה ומי תתמודד על הירעדה?

"יהיה צמוד בין כמה קבוצות, כפר שלם, בקעת הירדן, כפר סבא, אזור ומחנה יהודה. מהן תצאנה שתיים ואחת למבחנים".

 

שחקני הכח ר"ג חוגגים. נראים מעולה והם יגיעו לפלייאוף. צילום: גיא צמח.

 

ונעבור למשחקים:

הפועל בקעת הירדן - הפועל כפר שלם

אוהד: משחק חזק מאד מכיוון התחתית, בקעת הירדן התחזקה בצורה משמעותית לאחרונה ובייחוד בשבוע האחרון. וללא ספק אם הייתה מתחילה ככה את העונה, היא הייתה מסיימת באמצע הטבלה אבל ככה זה כשרוצים לחסוך בעמדת המאמן. כפר שלם מנגד קבוצה צעירה עם וותיקים טובים. הכפר קבוצה טובה ומאמן שמכיר את הליגה, אבל בקעת הירדן בבית עדיפה. הימור שלי: ניצחון לבקעת הירדן. 

צחי: שתי קבוצות שלא עומדות בקצב צבירת הנקודות. הבקעה לא יציבה בכלל למרות חילופי המאמנים, בכפר שלם יש שחקנים צעירים טובים, אבל מפסידים משחקים על ריכוז. הימור שלי: אביחי וגניש יביאו ניצחון לכפר שלם.

 

מכבי הרצליה - הפועל אזור

אוהד: הרצליה עברה תהפוכה גדולה ודווקא כשהיה נראה שהקבוצה מתחברת, הגיע כל הבלגן והמאמן הוחלף ועד לרגע זה לא ברור מי המאמן, או ששיימן הפעם יוותר על מאמן ויעמוד בעצמו על הקווים. אזור מנגד קיבלה מכה קשה מול כפר קאסם. אזור היו בכושר טוב אבל לא יכלו לכפר קאסם בבית. אזור חייבים נקודות וחייבים לנצל את הבלגן בהרצליה. ההימור שלי: אזור יפתיעו וינצחו.

צחי: הרצליה עם מאמן חדש שהוא גם הבעלים, שזה 'מאוד מקצועי'. עושה רושם שזה משחק בית נוח, אבל אזור קבוצה מסוכנת ולא צפויה. הרצליה תגיע אחרי הניצחון המשכנע על כפר קאסם בחוץ 3:0, יהיה קשה אבל אני הולך עם השחקנים שאימנתי. הימור שלי: הרצליה מנצחת.

 

'ירמיהו' חולון - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: כל הכבוד לחולון על פתיחת עונה חלומית, ובייחוד מגיע שאפו למאמנה שלומי שלמה ולבעל הבית ליאור שולמן שהחתים אותו. אדומים אשדוד התחברו יפה מאז הגעתו של גילי לנדאו לקבוצה, הקבוצה נראית נהדר אבל מול חולון יהיה להם בעיה לכבוש כי חולון חזקים בהגנה. ההימור שלי: תיקו.

צחי: אם נחבר את הגילים בשתי הקבוצות בממוצע, נבין כמה שחקנים וותיקים וטובים יש בקבוצות האלה. חולון בהחלט פתחה יפה את העונה ואם תנצח תעבור את אשדוד. אשדוד מנצחים על הניסיון ממה שראיתי אותם נגד הרצליה, הם חייבים עוד כמה צעירים ליד הוותיקים כדי להרים נמרצות ויציבות במהלך המשחק. הימור שלי: משחק של תיקו, 0-0.

 

האם האדומים יחגגו גם בחולון (אבישי אפטקר)

 

מכבי יפו - מכבי שעריים

אוהד: איזה משחק זה היה בעבר, שתי הקבוצות עם הקהל אולי מהגדולים בליגה בעבר, והיום שומר לו אמונים. יפו מגיעה לאחר שהביסו את כפ"ס בשבוע שעבר, ואם לא ראינו יכולת גבוהה נגד כפ"ס, נגד שעריים הם יקבלו את הביטחון שצברו מול כפ"ס. בשעריים מוסא הלך, גם פה לאחר שנראה היה שהקבוצה מתחברת אבל גם בלעדיו הקבוצה ניצחה שבוע שעבר את יבנה החזקה, אבל זה היה ניצחון שעדיין מגיע למוסא. יפו עדיפה על שעריים בבית, בטח לאחר שעברה לשחקנים של שעריים ההתלהבות מהמאמן החדש. הימור שלי: יפו עדיפים והם ינצחו.

צחי: שעריים קבוצה מאוזנת וחרוצה, ועד עכשיו עושה תוצאות יפות. יפו תמיד חיים בחלום שלא נגמר למרות שהמאמן שלהם עושה עבודה טובה ביחס לחומר השחקנים והתקציב שיש לו. הימור שלי: שעריים תנצח.

 

קהלה של מכבי שעריים מתכונן למשחק מול יפו, פעם זה היה משחק גדול! (מני בן ארי)

 

בית"ר כפ"ס - מ.ס. כפר קאסם

אוהד: כפ"ס אולי הקבוצה הכי חלשה בליגה. הם לא חלשים כמו שהשחקנים פשוט חסרי מוטיבציה לנצח, נגד יפו היה נראה שהשחקנים לא באו לשחק וחבל, כי ככה הם יורדים ליגה ונראים כקבוצה הכי חלשה בליגה. מ.ס. כפר קאסם דרסו את אזור ונראים כקבוצה שתרוץ עד סוף העונה, ותתמודד חזק על העליה. יש סגל מצוין בכפר קאסם ותקציב בלתי נגמר מהעירייה שתומכת בקבוצה, ואין ספק שהם יהיו בלאומית. המשחק מול כפ"ס הוא לא כוחות. ההימור שלי: כפר קאסם ינצחו בקלות לפחות 3-0.

צחי: בעיניי באצטדיון הגדול בכפ"ס אין לכפר סבא כלים להפתיע את קאסם החזקה והמאוזנת. אסייג, אלקסלסי ואדלשטיין ינצחו ויהיו גורם חזק למעלה. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

האם נראה את קהלה של כפר קאסם בליגה הלאומית בעונה הבאה? נראים הכי טוב העונה... (רמי גרידיש)

 

הכח ר"ג - שמשון כפר קאסם

אוהד: הכח נראים הכי טוב מכל קבוצות ליגה א'. הם מנצחים, משחקים כדורגל יפה ולא מורידים את הרגל מהגז וכל הכבוד להם על כך. מנגד שמשון כפר קאסם הביאו את מוסא בן חיים להיות מאמן הקבוצה, הוא יבנה קבוצה חזקה בכפר קאסם, אבל חייב להתחזק ולהביא שחקנים יותר מחויבים לליגה ולקבוצה. ההימור שלי: הכח עדיפים והם ינצחו.

צחי: הכח (קבוצה שיש לי סימפטיה אליה) פתחה יפה את העונה, בבית היא אמורה לנצח את כפר קאסם הפצועה, החלשה והלא מאומנת. אבל ליגה א' ידועה כליגה לא יציבה, לכן אהמר על שליטה של הכח לאורך המשחק אבל תיקו בתוצאת הסיום. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל מחנה יהודה - בית"ר 'נורדיה' ירושלים

אוהד: דורון ממן החליף את ציון בזר בתפקיד המאמן במחנה יהודה. דורון מאמן טוב עם ניסיון רב, לאחר שאימן בליגות הגבוהות. נורדיה קבוצה לא יציבה אבל עדיין עדיפה על מחנה יהודה. ההימור שלי: לדעתי המשחק יסתיים בתיקו.

צחי: מחנה בתחתית החליפו מאמן. לא יצא לראות אותם אך התוצאות לא טובות עד כה. 'נורדיה' קבוצה של ירושלמים צעירים, עם מאמן ירושלמי ונראים בסדר עד כה. ההימור שלי: ניצחון לקבוצה מהבירה.

 

האם הירושלמים יחזרו עם ניצחון מפ"ת (גיא צמח)

 

מכבי יבנה - עירוני קריית גת

אוהד: קרגולה ויתר על חלום הליגה לאומית השבוע, ולא חתם במרמורק במטרה להעלות את יבנה ללאומית. קריית גת קבוצה חזקה מאד, שיכולה לנצח כל קבוצה עם החלק ההתקפי המהיר שלה. ההימור שלי: יבנה בבית עדיפים על קריית גת ולכן לדעתי הם ינצחו.

צחי: יבנה אחרי פתיחה טובה מתחילה לאבד יציבות למעלה. קרית גת אוהבת משחקים נגד קבוצות ששולטות נגדה, ויש לה כלים להפתיע את המארחת. ההימור שלי: ניצחון לקריית גת.

 

שיהיה סופ"ש נעים...

אוהד רון מארח את צחי טיאר צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. צחי טייאר (יוחאי 08-11-2018, 16:29)
    אפשר לכנותו צחי תייר על תקן תייר בכל קבוצה אתה מאמן או אפילו צחי טייארה.עפיפון המתעופף מקבוצה לקבוצה
  2. היחיד שחי בחלום זה אתה, פרצוף נפט (יפואי 08-11-2018, 16:57)
    איש רע, שכנראה עברה טראומה שגורמת לו להתנכל לכל מה שזז. לא אתה ולא הגורו שלך רוני לוי שווים משהו.
  3. צחי (בבר 08-11-2018, 16:57)
    חפש מי ינענע אותך ינקניק
  4. אליהו (דוד 08-11-2018, 16:59)
    איזה מאמן שימשון הביאו הכי הגנתי בעולם זה יהיה משחק חד צדדי הכח נגד ההגנה
  5. חחחחחח (יושקו 08-11-2018, 17:50)
    הֲיֵלְכוּ שְׁנַיִם יַחְדָּו בִּלְתִּי אִם נוֹעָדוּ. פרצוף נפט ופוליצרון שני מדעני טילים!
  6. בבלט (המוכתר משעריים 08-11-2018, 18:42)
    אוהד אתה תמיד נותן לשעריים הפסד ,תמשיך כך יוצא הפוך
  7. ליושקו החקיין (יושקו המקורי 08-11-2018, 19:00)
    אהבתי מאוד חחחח אחלה פוסט
  8. גונבי דעת (יפואי 08-11-2018, 20:25)
    חחחחחח שני שרלטנים אחד שכותב שטויות ובדיות באופן שיטתי נגד קבוצות שלא סופרות אותו והשני קורא לעצמו מאמן ולמעשה הוא מוציא שם רע לאיש משק. טייר הוא האפס הכי גדול בין המאמנים והמאמן הכי כושל מבין האפסים שמסתובבים בליגות הנמוכות. צחי איזו קבוצה אתה הולך להרוס בקרוב?? חחחחח איזה צמד , מתאימים אחד לשני
  9. צודק 10 שנים חולמים לעלות עד מתי? (יפואי 08-11-2018, 20:37)
  10. אוהד רון אתה לא עיתונאי מקסימום קשקשן (שערוק 08-11-2018, 20:50)
    אתה שונא את שעריים ויפו כול הזמן מלכלך
  11. לטיאר הפלצפן (ליאור 08-11-2018, 20:54)
    באיזה קבוצה הצלחת לא סיימת 8 מחזורים בשום קבוצה וגם אישתך זרקה אותך כמו כלב
  12. סימפטיה לסגולים ונותן תיקו (רון 08-11-2018, 21:14)
    "הכלבים נובחים והשיירה עוברת" אומר הפתגם הידוע!!! תגיד מה בראש שלך ואנחנו ניתן בראש.
  13. בושה (המוכתר משעריים 08-11-2018, 21:18)
    כמה לשון הרע,צריך ליסגור את האתר הזה
  14. זהירות (צחי איש מגעיל 08-11-2018, 22:46)
    מה עם מכתבי האהבה שצחי שלח לשחקנים למה כולם משתיקים את זה זה יותר גרוע מהאופי המסריח שלו
  15. אין שום קשר בין (אבי 09-11-2018, 01:30)
    צחי לכדורגל חסר מושג נכשל בכל מקום שהוא אימן אני לא מבין איך הוא עדיין מוצא עבודה .מאמן אלאק
  16. עבור למקצוע אחר (עזוב צחי! 09-11-2018, 11:06)
    איך זה לאמן בכל כך הרבה קבוצות עם כל כך מעט הצלחה וכל כך הרבה טעם רע שנשא בכל אחת. אל תענה
  17. מאמן מספר 1 צחי טיאר עוד שנה יעלה אותנו ליגה (באקה אל גרביה 09-11-2018, 11:10)
  18. רק אתה תעלה את באקה ליגה (לצחי 09-11-2018, 11:10)
  19. נס ציונה (צחי סכנה לשחקנים צעירים! 09-11-2018, 11:27)
    לבדוק מה צחי עושה עם שחקנים צעירים צחי מסוכן לא רק באימון ! הוא מסוכן בעוד הרבה דברים והמבין יבין
  20. אוהד רון (שערוקי 09-11-2018, 15:50)
    כל שבוע אתה הולך נגד שעריים וכל שבוע אתה אוכל את כל הלקרדה... אתה קטן.
  21. Hakoach hach,hach (Eli chakimi 09-11-2018, 16:28)
    My favorite team since I was a child we talkin about 50 years ago it's about time you go back to the place you deserve first division