ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור השמיני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור השמיני לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 18 שערים. קרית מלאכי מנצחת במשחק העונה, עירוני אשדוד, מ.ס דימונה ושדרות מנצחות. בית"ר קרית גת ומ.ס שיכון המזרח מנצחות בבית, בני יצ'אלאל ומ.ס באר שבע מנצחות בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-11-2018
  • 15:11

בית"ר גבעת זאב – מ.ס דימונה : 3-0

מ.ס דימונה החזקה יצאה למשחק חוץ קשה בגבעת זאב . דימונה הגיעה למשחק לאחר הפסד בשבוע שעבר נגד קרית מלאכי אבל מהר מאוד השתלטה על המשחק ותקפה לאורך כל המשחק וניצחה בצורה חלקה 3-0. דימונה הובילה כבר במחצית הראשונה מרגליו של ליאל זגורי ובמחצית השניה הוסיפה עוד שני שערים מצמד של דודו כהן .

 

עירוני אשדוד כובשת את שער הניצחון (מוטי קדוש )

 

עירוני מודיעין – עירוני אשדוד : 2-1

עירוני אשדוד חוזרת לעצמה ממשחק למשחק והשבוע ניצחה במגרש חוץ קשה מאד במודיעין. המשחק שהתפתח היה קשוח ורק בדקה ה-82 הובקע השער הראשון במשחק מרגליו של תומר בן חיים לזכות של עירוני אשדוד, 4 דקות לאחר מכן ליאור הייתה הכפיל את היתרון העירוני אשדוד . בדקה ה-88 עירוני מודיעין צימקה ל 2-1 משער עצמי אבל עד לסיום קבוצתו שי מאור ידעה לשמור על התוצאות ותצאת עם מלוא הנקודות ולהיצמד למוליכה מקרית מלאכי.

 

עירוני אשדוד חוגגת את הניצחון (מוטי קדוש)

 

מ.ס שיכון המזרח – מכבי עירוני נתיבות : 0-3

שיכון המזרח עם ניצחון גדול בבית על נתיבות האחרונה בטבלה . שיכון המזרח פתחה חזק וכבר במחצית הראשונה הובילה 1-0 משער של אביחי סולומון. במחצית השניה שיכון המזרח לא עצרה עד שהבטיחה את ניצחונה משערים של ליאו אמסיס ודניאל לביא. בעקבות הניצחון שיכון המזרח עולה למקום השישי והיא מכוונת חזק לפלייאוף העליון

 

עירוני קרית מלאכי – הפועל ירוחם : 0-1

קרית מלאכי לא עוצרת והכי חשוב הפגינה אופי חזק לאחר שמשחק העונה בין שתי המוליכות התפתח למשחק עיקש ללא יותר מדיי מצבים עד לדקה ה-90 כדור קרן למלאכי מוגבה לרחבה ומעל כולם עולה אושרי ביינה ונוגח עם כל הלב והנשמה היישר לרשת ומקפיץ את מאות הצופים הכתומים לשמיים. אותו אושרי ביינה שבעקבות שיתופו במשחק נגד מעלה אדומים בתחילת העונה קרית מלאכי קיבלה הפסד טכני, כמה סימלי שדווקא הוא ינצח עבור מלאכי את המשחק ויבודד אותה במקום הראשון בטבלה.

אוהדי מלאכי נהנים מקבוצתם לאחר עוד ניצחון 

 

בית"ר קרית גת – הפועל לוד : 1-2

קרב תחתית על 6 נקודות התקיים בקרית גת בין שתי העולות החדשות . בית"ר קרית גת ידעה לנצל היטב את יתרון הביתיות ולחזור מפיגור מוקדם לאחר שליאור אסולין העלה את הפועל לוד ליתרון כבר בדקה העשירית. במחצית השניה קרית גת השתלטה על המשחק וביצעה מהפך מרגליהם של בנימין אסור ואוראל דהן . עד לסיום קרית גת ידעה לשמור על היתרון היקר ולצאת עם מלוא הנקודות מהמשחק.

 

עירוני שדרות – עירוני כסייפה : 0-2

עירוני שדרות עם פתיחת עונה מצויינת נתמכת בקהל הססגוני שהולך איתה לכל מקום והפעם נתן הופעה מדהימה במגרשה הביתי. שדרות מנצחת את כסייפה 2-0 משערים של רותם מקום וסדי בוהדנה ואוספת עוד 3 נקודות יקרות במאבקי הצמרת. שתי הקבוצות סיימו את המשחק ב-10 שחקנים כאשר אפיק מדחסי שוערה של כסייפה ודור אלקבץ בלמה של שדרות הורחקו.

 

אוהדי שדרות בתצוגה נפלאה ( ארגון אוהדים שדרותיה)

 

בית"ר מעלה אדומים – מ.ס באר שבע : 2-0

מעלה אדומים אירחה במגרשה את מ.ס באר שבע המתאוששת ואיבדה נקודות יקרות. באר שבע פתחה חזק מאד וכבר בדקה השלישית עלתה ליתרון משערו של נתנאל פקדו, לאחר השער המשחק התאזן ומעלה אדומים תקפה וגם יכלה למצוא את השוויון אבל ללא הצלחה וכשלא מבקיעים סופגים . ינון ברדה כובש בדקה ה-89 ומוודא את הניצחון עבור מ.ס באר שבע. מעלה אדומים מסיימת את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של יוסי ביטון בדקה ה-55.

 

בני אילת – בני יצ'אלאל : 1-0

בני יצ'אלאל יצאה למשחק חוץ בעיר הדרומית וחזרה עם ניצחון יקר, ניצחון שמבסס אותה במקום ה-11 ועם הפנים קדימה. בני יצאלאל כבשה משער של לירן וזה המצוין ואוספת עוד 3 נקדות יקרות.

 

משחק קשוח באילת בסופו בני יצ'אלאל מנצחת (רון בלומנטל)

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : אושרי ביינה שחקנה של קרית מלאכי נכנס כמחליף במחצית והבקיע את שער הניצחון.

 

מאמן המחזור : חיים עטון מאמן קרית מלאכי עם ניצחון ענק במשחק העונה.

 

קבוצה מצטיינת : עירוני קרית מלאכי עם ניצחון דרמטי במשחק העונה.

 

קרית מלאכי וכל מילה מיותרת

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור השמיני בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ירוחם אימפריה (ירון 12-11-2018, 15:31)
    ירוחם לא נורא. קרית מלאכי. ודימונה צריחות לבוא לירוחם. ואז נדבר
  2. 77 כוכב (אלתי 12-11-2018, 16:30)
    למיספר 77 מבני יצאלאל אתה שחקן מצויין נתתה גול גדול
  3. הערה (פרץ עמרם 13-11-2018, 11:59)
    למה לא נותנים מחזור הבא
  4. הך שעריים ויתרה על לירן וזה (שערוקי 13-11-2018, 12:45)
    צריך להחזיר אותו הביתה
  5. לירן וזה זה הדבר הבא בכדורגל הישראלי בעזרת השם (מעריץ 14-11-2018, 15:56)