הסולטן הגדול: כפר קאסם ניצחה 2-1 את מכבי שעריים

צמד שערים של אלון סולטן, הפך את התוצאה והעניק למ.ס. כפר קאסם ניצחון על מכבי שעריים שעלתה ליתרון ראשונה משער של אסף חקאק, ומפסידה לראשונה מאז המחזור השני. איתי אלקסלסי הורחק במדי כפר קאסם שתפסה את המקום השני לפחות עד מחר

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 17-11-2018
  • 12:50

אתמול בצהריים במזג אוויר גשום, אירחה מכבי שעריים שנמצאת בכושר נפלא את מ.ס. כפר קאסם שמגיעה לאחר התיקו במחזור הקודם מול בית"ר כפ"ס. ערב המחזור שתי הקבוצות היו בעלות מספר נקודות זהה, ושתיהן רצו להשיג שלוש נקודות בכדי להיצמד לצמרת הגבוהה.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

בדקות הראשונות ראינו שליטה של מכבי שעריים שניסתה להפעיל לחץ על שערו של צליל חתוכה, אך להזדמנות ממשית היא לא הגיעה. 15 דקות בתוך המשחק, כדור חופשי נהדר מצד שמאל של רביד אשר, מוצא את ראשו של אסף חקאק שנוגח, צליל חתוכה אפילו לא זז ונכנע, 0-1 לשעריים.

 

בישול נהדר לרביד אשר (אבייתר ברק(

 

בשלב הזה מזג האוויר החל גשם כבד, דבר שהקשה מאוד על שחקני שתי הקבוצות לפתח משחק כדורגל. תשע דקות לסיום המחצית הראשונה, קיבלנו הזדמנות ממשית ראשונה של כפר קאסם. אוהד אדלשטיין מתקדם יפה באגף ימין, מעביר כדור מדוד ליוסי אסייג שבסיבוב בועט נהדר ומוצא את הרשת, אך הקוון מרים דגל ופוסל את השער של כפר קאסם.

דקה עוברת וכפר קאסם שוב יוצאת להתקפה יפה, סאמח מרעב מוביל כדור ומוצא את יוסי אסייג, אסייג שולח נהדר את אדלשטיין באגף ימין שמתגבר על השומר שלו, בועט לשער אך מוצא את רוזנקוביץ ערני, והוא קולט את הכדור. מכבי שעריים יורדת להפסקה ביתרון של 0-1.

 

שתי דקות בתוך המחצית השנייה קיבלנו את ההתקפה היפה במשחק, מור מדהלה שולח נהדר את אושרי טוויל באגף שמאל, טוויל מזהה את בר מזרחי בצד השני של הרחבה ומגביה לו כדור מדוד, מזרחי בועט מהאוויר לפינה הקרובה חד ושטוח, אך חתוכה במקום ומציל את כפר קאסם מספיגה. דקה עוברת וכפר קאסם יוצאת להתקפה, מנצלת טעות של הגנת שעריים כשהכדור מגיע לאלון סולטן שמגלגל את הכדור פנימה וקובע 1-1.

 

אלון סולטן חוגג שער שוויון (אבייתר ברק)

 

בשלב זה של המשחק, המגרש ספוג המים החל להשפיע על התנהלות המשחק והכדור נעצר כמה וכמה פעמים בשלוליות. בדקה ה-51 כפר קאסם מקבלת הזדמנות לבצע מהפך, אלון סולטן עובר יפה את רביד אשר והשאיר כדור נהדר לאדלשטיין, אדלשטיין שהייתה לו גם אופציית מסירה נהדרת ליוסי אסייג, בחר לבעוט, ולא מצא את המסגרת. בדקה ה-62 כפר קאסם משלימה את המהפך, כדור קרן של סאמח מרעב יוצר ערבוביה ברחבה, עם ספק יד של שחקן שעריים, הכדור מגיע לאלון סולטן שנוגח משני מטרים לעמוד ופנימה. 2-1 כפר קאסם, אלון סולטן משלים צמד!

 

אלון סולטן חוגג צמד ומנצח את המשחק (אבייתר ברק)

 

בדקות אלה קיבלנו לחץ מאסיבי של שחקני כפר קאסם שחיפשו לכבוש את השער השלישי ובעצם לגמור את המשחק, אך בדקה ה-67 כפר קאסם נשארת ב-10 שחקנים לאחר צהוב שני גבולי, איתי אלקסלסי עוצר פריצה של בר מזרחי, ומרחיק את הכדור לחוץ עם ספק עבירה, השופט לא משתהה שורק לעבירה ומראה לאלקסלסי את הצהוב השני ומשאיר את כפר קאסם ב-10 שחקנים.

 

איתי אלקסלסי מורחק ויורד לחדרי ההלבשה (אבייתר ברק)

 

בדקה ה-74, אושרי טוויל שולח כדור גדול לתום מדהלה, שלא בלט יותר מדי עד כה, מדהלה בועט חלש ולחתוכה אין שום בעיה לקלוט את הכדור. דקה עוברת וכדור חופשי נהדר של ירדן כהן קרוב לנקודת הקרן, מוצא את ראשו של סולטן שמוריד את הכדור לאיהאם אבדאח, שבועט מקרוב מעל השער ומחמיץ הזדמנות אדירה לגמור את המשחק.

 

למרות שנשארה ב-10 שחקנים, דווקא כפר קאסם הייתה קרובה יותר לכבוש את השלישי, עם חצאי הזדמנויות נהדרות שלא מצאו רגל מסיימת. הרגע ההזוי של המשחק הגיע בדק ה ה-83, החזרת כדור של רביד אשר לשוער נעצרה בשלולית, המחליף איוב אבו סבית׳ עט על הכדור, עובר את רוזנקוביץ ומגלגל את הכדור לרשת, אך רגע לפני שנכנס הכדור נעצר שוב בשלולית שמונעת שער ועושה צדק יש לומר עם מכבי שעריים.

 

עד לדקות הסיום קיבלנו לחץ של שחקני שעריים על שערה של כפר קאסם בכדי להשיג את השוויון, ואת כפר קאסם יוצאת למתפרצות שעם קצת יותר דיוק יכולה הייתה לכבוש את השלישי. בסיום מ.ס. כפר קאסם עוצרת את רצף המשחקים של שעריים ללא הפסד, מנצחת 2-1 ומתמקמת במקום השני לפחות באופן זמני עד המפגש מחר בין אדומים אשדוד למכבי יבנה.

 

אנשי כפר קאסם חוגגים בסיום (אבייתר ברק)

 

במחזור הבא, בעוד שבועיים, שעריים תנסה לחזור למסלול הניצחונות כשתצא למשחק חוץ מול בית"ר כפ"ס, לעומתה כפר קאסם, תחזור לביתה ותארח את קריית גת.

אלון סולטן חוגג צמד שערים! (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. למה תמונות רק של כפר קאסם? היו 2 קבוצות (לגולר 17-11-2018, 13:02)
  2. טוב מאוד!! (רובי 17-11-2018, 13:29)
    מי אתם בכלל שעריים מעכשיו אינשאללה רק הפסדים
  3. אמרתה שלא נתנו לכתב שלך לכנס מאיפו ישלך את הכתבה הזות (עאמר 17-11-2018, 13:55)
    שקרן זו הוכחה שאתה לכלכן אוהב בעיות מאיפו שי לך את נה שכתבתה
  4. קאסם לא יעלו ליגה (אשדודי 17-11-2018, 14:18)
    באשדוד ניתן לכם ארבע חתיכות
  5. נגד כפר קאסם שעריים מפסידה (הוגה דעות 17-11-2018, 17:00)
    גם במחזור 2 הפסידו ל...שמשון כפר קאסם ןנזכיר את עונת האליפות ב 2016 .סך הכל ציון שליש טוב לשעריים אבל זה לא יספיק לעלות ליגה
  6. משחק מכור מראש תסתכלו בתקציר (ויצמן יער 18-11-2018, 00:49)
    שלמו לבלם והמגן סגרו עסקה רק אשדוד יעלו נותן לכם 4 יא חלשים קאסם