נבחרת המחזור ה-10 בליגה א' דרום: בחסות"סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-10 בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו הכח ר"ג נעצרה בבונקר הגדול של הרצליה, ומ.ס. כפר קאסם והאדומים אשדוד ניצחו את שעריים ויבנה, וניצלו זאת כדי לצמצם מרחק מהמובילה. בתחתית אזור מנצחת את כפ"ס ומעט בורחת, מחנה והבקעה מסיימות בתיקו מול יריבותיהן. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? מי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות הכל בחסות ה"סאסנה"- הסושי בר בטיילת ראשון לציון

  • על ידי: מערכת גולר
  • 19-11-2018
  • 13:18

מצטייני הדרום:

שוער: ניל אברבנל ('ירמיהו' חולון)

שוערה של חולון הוכיח בעוד משחק שיש על מי לסמוך בשערה של חולון. ניל נתן שקט בשער לחבריו, השרה הרבה ביטחון לקבוצתו ובדקה ה-90 הציל שער של מאה אחוז. שוער זה חצי קבוצה, ובחולון ניל מוכיח את זה למן פתיחת העונה.

 

ניל מוכיח שבוע אחר שבוע כמה השוער הוא חלק חשוב בקבוצת כדורגל (גיא צמח)

 

הגנה:

מוטי עלפי ('ירמיהו' חולון)

מגנה של חולון, היה הבולט בשורות חולון בניצחון הגדול שלהם על נורדיה בחוץ. מוטי עשה הגנה מצוין כל המשחק, סיכל את כל ההתקפות של נורדיה ועזר לחבריו לנסות ולייצר מצבי הבקעה. יש לציין את חן לויאן בחולון שהיה מצוין גם הוא מול נורדיה.

 

סולי צמח (הפועל מחנה יהודה)

בלמה המצוין של מחנה יהודה, בלם וותיק שמשחק עם חכמה רבה על המגרש. סולי מנהיג את כל מחנה יהודה מהחלק האחורי, מכוון ומלמד, ומול כפר שלם הוציא את חבריו להתקפות וכבש את השער השוויון הכל כך חשוב לקבוצתו.

 

סולי צמח מנהגי את החלק האחורי של מחנה יהודה

 

גיל קיין (הפועל אזור)

למרות שהיו בעשרה שחקנים, בלמה של אזור היה מצוין מול כפ"ס, עשה הגנה כמו שרק הוא יודע עם כל הלב והנשמה, וידע לשמור על השער כדי שכפ"ס לא ישיגו את השוויון. 

 

גיא עיני (אדומים אשדוד)

בלמה של האדומים היה מספר אחד על המגרש בחלק האחורי של קבוצתו. גיא בלם עם ניסיון ויכולת מהגבוהות שיש לנו בליגה, כשללא ספק יש לו את הניסיון והיכולת לעלות את אשדוד ללאומית.

 

קישור:

אלון סולטן (מ.ס. כפר קאסם)

קשרה של מ.ס. כפר קאסם, היה המצטיין בשורות קבוצתו מול מכבי שעריים, ובעצם ניצח עבור קבוצתו את ממשחק מול שעריים. בפיגור של 0-1 אלון סולטן כבש צמד עם המון נחישות וניצחון, ואין ספק שהניצחון החשוב של כפר קאסם רשום על שמו. 

 

צמד של אלון סולטן ניצח את מכבי שעריים (אבייתר ברק)

 

לישי ביטון (אדומים אשדוד)-כוכב המחזור!

קשרה האחורי של האדומים אשדוד היה מספר אחד על המגרש במשחק מול יבנה. חילץ כדורים, הוציא את קבוצתו להתקפות סופר מסוכנות, כבש שער ואף בישל שער נוסף. 

 

לישי ביטון, שחקן המחזור של ליגה א' דרום (אבישי אפטקר)

 

עוז ברנדווין (הפועל אזור)

קשרה של אזור יחד עם משה סולימנוב היו מצוינים מול כפ"ס, וידעו לשמור על היתרון הקטן גדול של קבוצתם, למרות הנחיתות המספרית שהייתה להם למשך רוב דקות המשחק. עוז עם הניסיון וההכוונה שלו, ידע לנווט את חבריו לניצחון ענק מול בית"ר כפ"ס.

 

סיראז' נסאר (שמשון כפר קאסם)

קשרה המצוין של שמשון כפר קאסם הוא ללא ספק כוכב כדורגל. יש לו שליטה אדירה בכדור, מהרמות הגבוהות והוא יכול לעבור שחקן עם המהירות שלו מתי שרק רוצה. מול בקעת הירדן הוא היה פעיל מאד וכבש שער שהביא נקודה לקבוצתו.

 

טל ארז (הפועל מחנה יהודה)

קשרה של מחנה יהודה, עושה הגנה, מחלץ כדורים רבים ובהתקפה תומך רבות בקבוצתו. יש לו כדורגל מהרמות הגבוהות כשהוא גם יכול להכריע משחקים. מול כפר שלם הוא הנהיג את הקישור של קבוצתו, מסר כדורים טובים לחבריו להתקפה, וכמעט וכבש שער ניצחון בדקה ה-90.

 

התקפה:

יוני רביבו (אדומים אשדוד)

שחקנה המצוין של האדומים, היה נייד מאד מול יבנה כשהיה בכל מקום במגרש ולא הפסיק לחלק כדורים טובים לחבריו. יוני שחקן מסוכן מאד, שבכל רגע נתון יכול לאיים על השער. יוני חזר ליכולתו הגבוהה ביותר באשדוד העונה. יש לציין גם את עידן שריקי שכבש שער בניצחון קבוצתו ונותן מהניסיון שלו לקבוצתו!

 

יוני רביבו חוזר ליכולתו הגבוהה במדי אשדוד (גיא צמח)

 

מאמן המחזור: גילי לנדאו (אדומים אשדוד)

רוני אוואט מאמנה של יפו השיג ניצחון גדול על קריית גת, איסמעיל עאמר מכפר קאסם עשה ניצחון ענק על שעריים בחוץ, אבל מעל כולם הרשים השבוע גילי לנדאו מאמנה של אדומים אשדוד, שמאז שלקח את הקבוצה היא בקצב צבירת נקודות אדיר, ואם ימשיכו ככה הוא יעלה אותם ליגה. השבוע הוא הוביל את קבוצתו לניצחון ענק על מכבי יבנה. שאפו!

 

מאמן המחזור, האם גילי לנדאו יוביל את אשדוד ללאומית? (גיא צמח)

 

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. לישי ביטון שחקנה של הפועל אדומים אשדוד (מבין קצת בכדורגל 19-11-2018, 13:55)
    במילה אחת מעל כל הליגה תענוג לראות שחקן ברמה כזאת יציבה לאורך זמן בזבוז של כוכב
  2. קיפוח מכבי הרצליה (משה מהרצליה 19-11-2018, 14:03)
    הבלם המצוין והטוב ביותר בליגות לאומית וא דרום ואצפון אף פעם הוא לא בנחרת השבועית למרות ההגנה הטובה ביותרבליגות
  3. עלפי ללא ספק המגן הטוב בליגה (בני מארגמן שחוסל 19-11-2018, 14:43)
    מתאים לליגת העל קשותא דה רכותא
  4. המגן סופה מככב בנבחרת המחזור (רווקים בטביליסי 19-11-2018, 15:30)
    רק שיום חמישי יקח מינימום 400 למה יהיה בלאגן עם אלי אליהו הרמאי האשף בא לפרק האחים באים בלי אישור היתוש והיונה באים לחרא ושסלי יגיע להשמיד ?
  5. לישו זה המלך של הפועל (אדום בנשמה 20-11-2018, 06:03)
    לישו אתה הלב של הקבוצה תמשיך עם השקט והצניעות והענווה שבך ותמשיך עם הלחימה וההקרבה האין סופית שלך ובעזרת השם נגשים את המטרות אוהב אותך כוכב כדורגל ואיתך לאורך כל הדרך
  6. אלי אליהו זה משפחה של שלומי שלמה? (לרווקים בטיביליסי 20-11-2018, 08:44)
  7. כן כולנו משפחה (איציק יצחק 20-11-2018, 08:46)