"המטרות שלנו הן להציג כדורגל חיובי ולהישאר בליגה כמה שיותר מהר"

כך אמר איימן חלאיילה, מאמנה המצוין של הפועל כאוכב לאחר ניצחון 4-1 על הפועל ירושלים. איימן בנה קבוצה חזקה העונה בכאוכב, אך התוכניות השתבשו בגלל לא מעט שחקנים פצועים. כעת בכאוכב חוזרים לעצמם, ורוצים לעשות הכל כדי להבטיח את מקומם בליגה. שוחחתי איתו לקראת המחזור הבא, בו הם מצפים לרשום ניצחון נוסף מול נשר

  • על ידי: לירן ביטון
  • 06-12-2018
  • 11:00

איימן, איך אתה מסכם את הניצחון? מה הצליח כל כך?

"מי שנכח אתמול במשחק, ראה קבוצה אחת. התוכנית שלנו עבדה כמו שצריך, עבדנו באימונים על לחץ כדי להבקיע שער ראשון מוקדם ואז לפרק אותם טוטאלית. חטפנו כדורים ונתנו שערים, רוב הפצועים חזרו לנו ואנחנו מקבלים צורה של קבוצה שבנינו בתחילת עונה, אני מאוד מקווה שהעננה השחורה עברה מעל כאוכב ויגיעו הצלחות במהלך העונה."

 

בנית קבוצה חזקה בכאוכב. מה המטרות העונה?

"בניתי קבוצה חזקה, קבוצה בריאה עם שחקנים שבחדר הלבשה הם אנשים טובים ועל כר הדשא הם שחקנים מעולים. השתבש לנו קצת כי היו לנו כמה פצועים, וזה הוריד מהאיכות של המשחק אבל בכללי המטרות שלנו הם להציג כדורגל חיובי, ולהישאר בליגה כמה שיותר מהר".

 

 איימן חלאילה, "מקווה שהעננה השחורה עברה מעל כאוכב" (צילום: מאור אלקסלסי)

 

מה אתה חושב על הליגה העונה?

"הליגה קצת משוגעת, קבוצות שהיו בתחתית פתאום בחלק העליון של הטבלה כמו טירה, אום אל פאחם הצהירה על עלייה ומתנדנדת. הכל פתוח והכל אפשרי לכולם, הקבוצות שהיו מיעודות לעלות ליגה וגם קבוצות בתחתית יתחזקו הכל אפשרי, יש ערפל בליגה הזאת לא יודעים מי עולה מי יורד הכל יכול להיות".

 

מה צפוי להיות מחר במשחק מול נשר ?

"אנחנו משחקים מול נשר, קבוצה שהם ב"פוש" חזק מאוד אחרי שלושה ניצחונות רצופים, קבוצה צעירה שרצה ומשקיעה אבל אנחנו משחקים בבית שלנו, אנחנו מאוד צמאים לצרף 2 ניצחונות ברצף, מקווה שזה יבוא על חשבון נשר ונברח מהתחתית".

 

איימן חלאילה רוצה לרשום ניצחון נוסף מול נשר (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כל שערורית השיפוט במשחקי הפועל בקה נגד שפירא חיפה וכפר כנא ואתם מתעלמים !!! חובות זה מעניין יותר! (ראמי 06-12-2018, 12:18)