׳רובי׳ במקום השני, כפ״ס ממשיכה לשקוע

בעקבות מזג האוויר הסוער, 3 משחקים בלבד התקיימו היום במסגרת ליגה א׳ בשני המחוזות. בדרום נורדיה ויפו סיימו בתיקו 1-1 קריית גת ניצחה את כפ"סי. בצפון רובי מביסה את הפועל ירושלים ועולה למקום השני, ומשחקה של כאוכב ונשר הופסק באמצע. אתמול אום אל פאח ניצחה את קריית אתא כשיצר המשחקים נדחו עקב מזג האוויר

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 07-12-2018
  • 14:48

בית"ר ׳נורדיה׳ ירושלים - מכבי יפו  1-1

קבוצתו של ציון זקן אירחה את מכבי יפו במטרה להשיג 3 נקודות יקרות במאבקי התחתית. שער של תהל הלל רגע לפני סיום המחצית הראשונה כנעט והעניק לנורדיה ניצחון חשוב מאוד. אך שער שוויון דרמטי של יפו בדקה ה-93 חילק את הנקודות בין השתיים.

 

עירוני קריית גת - בית״ר כפ״ס  0-1

שלומי משה ושחקניו, נמצאים בתקופה פחות טובה מאז פתיחת העונה, ואפשר לומר שבית״ר כפ״ס הגיעה להם בהזמנה בכדי לחזור למסלול הניצחונות. ליאל סספורטס כבש על סף סיום המחצית הראשונה והעניק לשלומי משה סוף שבוע שקט ושלח את כפ״ס.

 

איימן חמזה, מישל חליל, אמיר נפאע ודודו אדרי יכולים לחייך בסיום המשחק של ׳רובי׳

 

״רובי שפירא״ חיפה - הפועל ירושלים  1-4

אין ספק שהקבוצה המפתיעה ביותר העונה בליגה א׳ צפון היא קבוצתו של מיקי קופל ואלעד בראון. היום היא אירחה את הפועל ירושלים, ולמרות שנקלעה לפיגור מוקדם, החזירה עם רביעייה מרשימה והשיגה ניצחון ששווה לה מקום שני. ליעד מרדכי (צמד), דור מלכה ודימיטרי אוסידצי כבשו עבור רובי.

 

המשחק בין כאוכב לנשר הופסק עקב תנאי מגרש קשים

 

בעקבות מזג האוויר, משחקה של כאוכב מול עירוני נשר הופסק במצב של יתרון 1-2 לכאוכב. אתמול ניצחה אום אל פאחם את קריית אתא והתבססה במקום הראשון!

 

יתר המשחקים נדחו לאמצע השבוע עקב מזג האוויר הסוער.

הוסף תגובה
תגובות
  1. כ״ס (אבי 07-12-2018, 14:58)
    כל עוד חיים מאמן אנחנו נהייה הזמנה נוחה לכל קבוצה מקסים לך הביתה ימושחט
  2. שפירא (רובי 08-12-2018, 14:38)
    איזו עבודת קודש עושים שם. מדהים