"אני מקווה שעכשיו נפתח רצף של ניצחונות"

כך אמר יונתן זדה המגן וקפטן בית"ר נורדיה, לאחר תיקן במחזור האחרון מול מכבי קביליו יפו. יונתן נחשב למגן מוכשר ומנוסה מאוד, שוחחנו איתו על מצב הקבוצה, חילוף המאמנים ולקראת המחזור הבא בו יפגשו את מ.ס. כפר קאסם. והאם יצליחו להפתיע אותם?

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-12-2018
  • 09:22

יונתן, עשיתם תיקו מול יפו במחזור האחרון, איך אתה מסכם את המשחק?

"תחושה לא נעימה שיחקנו טוב, הובלנו והגענו למצבים. בסוף קיבלנו גול בתוך תוספת זמן, וזה מאוד מתסכל אבל ניקח את הדברים הטובים ונמשיך קדימה."

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד?

"התחלנו את העונה בצורה טובה, היו ניצחונות ואז הגיע רצף של הפסדים. היום עצרנו לפחות את רצף ההפסדים, ואני מקווה שעכשיו נפתח רצף של ניצחונות כי אנחנו נראים טוב יותר."

 

איך התמודדתם עם חילוף המאמנים בקבוצה?

"ציון הכניס בנו אנרגיות חיוביות, והביא את האני מאמין שלו למשחק. אני מחליף אותו בתור קפטן ,הוא מאוד מזוהה עם המועדון ויש לנו רצון להצליח ולנצח בשבילו. ציון הוא משב רוח מרענן, ואני מקווה שיגיעו הניצחונות אנחנו מאוד מחוברים אליו."

 

יונתן זדה ושחקני נורדיה מקווים לפתח רצף ניצחונות (צילום: מני בן ארי )

 

אתה משמש כקפטן, איך אתה תורם לקבוצה מבחינת מנטלית ומהניסיון שצברת?

"אני שחקן ותיק, ואני חושב שאני תורם הרבה לשחקנים. יש לנו חברה צעירים ומוכשרים, אני מכוון אותם מסביר להם ואני מקווה שהם יישמו את הדברים, זה לטובת הקבוצה."

 

במחזור הבא אתם צפויים לשחק מול כפר קאסם איך התחושה לקראת המשחק?

"כמו לכל משחק כפר קאסם הם קבוצה טובה ושחקנים טובים אבל אנחנו נסתכל על עצמנו הליגה הזאת מאוד שוויונית במשחק נתון כעל קבוצה יכולה לנצח אנחנו לא חוששים ואני מקווה שנצא עם. " 

יונתן זדה תורם מהניסיון שלו לסגל הצעיר יותר (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות