כפר קאסם אדומה: מ.ס כפר קאסם מנצחת 1-3 את שמשון בדרבי

מוליכת הטבלה מ.ס כפר קאסם אירחה היום את שמשון לדרבי חם ולוהט. ביציעים הייתה חגיגה של ממש עם למעלה מ-1500 צופים, שחלקם צפה מהגבעות הסמוכות. על כר הדשא מ.ס שלטה וכבשה משערים של יוסי אסייג שכבש צמד ואוהד אדלשטיין. מוחמד באדיר הצליח רק לצמק את התוצאה עבור שמשון

  • על ידי: גיא צמח
  • 04-01-2019
  • 18:10

מ.ס כפר קאסם מוליכת הטבלה של ליגה א' דרום אירחה בכפר קאסם את שמשון לדרבי, במסגרת המחזור ה-15 שנועל את הסיבוב הראשון.

המחצית הראשונה נפתחה בשליטה מוחלטת של מ.ס. כפר קאסם שכבר בדקה ה-17 עלתה ליתרון. התקפה מצויינת של מ.ס כפר קאסם, בן כוואז באגף הימני מוציא כדור רוחב נהדר, אוהד אדלשטיין פותח רגליים ויוסי אסייג החלוץ הפורה בליגה מגיע ראשון לכדור וקובע 0-1 נהדר למ.ס כפר קאסם.

 

משחק נהדר לחניכיו של איסמעיל עאמר שמנצחים בדרבי ומסיימים את הסיבו הראשון במקום הראשון (גיא צמח)

 

הלחץ של מ.ס כפר קאסם נמשך ולאחר 20 דקות היא מכפילה את יתרונה. בדקה ה-37 כדור ארוך על 50 מטרים של אלון סולטן נשלח ליוסי אסייג שמתגבר על הבלם שלו, וממרחק של 12 מטרים מגלגל לפינה הימנית של ראני עודה שוערה של שמשון כפר קאסם, וקובע 0-2 למ.ס כפר קאסם.

 

עד לסיום המחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים והקבוצות יורדות להפסקה כשמ.ס כפר קאסם ביתרון 0-2.

 

המחצית השנייה נפתחת בסערה ותוך דקה מ.ס כפר קאסם מגדילה את יתרונה. סמאח מרעב מבצע דאבל פס נהדר עם יוסי אסייג, מרעב משגר פצצה מ-18 מטרים אבל ראני עודה הודף, על הכדור החוזר מתנפל אוהד אדלשטיין המצוין שבועט פנימה וקובע 0-3.

 

אוהד אדלשטיין עם השלישי של מ.ס כפר קאסם (רמי גרידיש)

 

בדקה ה-48 שמשון כפר קאסם מצמקת ועושה סימנים של חזרה למשחק, מוחמד באדיר חלוצה הצעיר של שמשון כפר קאסם שהגיע ממ.ס., מתגנב לרחבה ומ-10 מטרים אלכסונית בועט שטוח פנימה וקובע 1-3.

 

המשחק נמשך בצורה שקולה ועד לסיום שתי הקבוצות יכלו לכבוש אבל לא עשו זאת. בסיום הקהל האדום חגג ניצחון ראשון ב'דרבי' של כפר קאסם, 1-3 מול שמשון.

 

שחקני מ.ס כפר קאסם ממודים לקהל בסיום (גיא צמח)

 

לסיכום, בעקבות הניצחון של מ.ס כפר קאסם בדרבי והפסדה של הכח ר"ג, מ.ס הגדילה את יתרונה בצמרת ל-3 נקודות ומסיימת את הסיבוב הראשון בעונת 2018-2019 במקום הראשון.

יוסי אסייג עם צמד נהדר (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסי אסייג הבייתה (רק סאמח אינשאללה 05-01-2019, 22:47)
    נמאס ממך אתה והגולים המחרבנים שלח