מאבדת גובה: 1-2 ליבנה מול הכח

חניכיו של פיני עייש ניצלו יום חלש מאוד של אלדר פשכצקי, שוערה של הכח, וכבשו פעמיים במחצית הראשונה משערים של גברה מולאט ונתי ארזואן. שרון גורמזנו הצליח לצמק עבור הכח עוד במחצית הראשונה, ולמרות לחץ כבד של הכח במחצית השנייה, היא לא הצליחה לקבוע שוויון ומתרחקת מהפסגה, שם נמצאת מ.ס. כפר קאסם במרחק 3 נקודות ממנה בסיום הסיבוב הראשון. מכבי יבנה חוזרת למאבקי הפלייאוף

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 05-01-2019
  • 16:53

מכבי יבנה אירחה את הכח ר"ג למשחק שנעל את הסיבוב הראשון עבור שתי הקבוצות. יבנה של פיני עייש קיוותה להשיג 3 נקודות לאחר שלא ניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים. מנגד, הכח הגיעה למשחק לאחר שבמחזור הקודם איבדה את המקום הראשון למ.ס. כפר קאסם לאחר תוצאת תיקו מול חולון, וחניכיו של עומר פרץ קיוו לחזור למסלול הניצחונות בכדי לא להתרחק מהמקום הראשון.

 

עומר פרץ מחפש לסגור את הסיבוב הראשון עם ניצחון (מני בן ארי)

 

הכח פתחה טוב את המשחק, 2 דקות מהפתיחה והיא הייתה צריכה לעלות ליתרון. כדור חופשי לא טוב של יבנה, הוציא את הכח להתקפה מתפרצת נהדרת. שרון גורמזנו הוביל כדור ומצא נהדר את אופק מרום, האחרון מצא בכדור גדול את אריאל לזמי שמול עידו לוי חייב היה למצוא את המסגרת, אך בעט בעיטת יעף חלשה של לזמי לא מצאה את המסגרת. הזדמנות ענקית של הכח הולכת לאיבוד.

 

עידו לוי ניצל מספיגה מהירה (מני בן ארי)

 

כעבור 5 דקות הכח יצאה שוב להתקפה, יבנה חטפה את הכדור וראתה שפשכצקי עומד במרחק 25 מטר משערו. הכדור נשלח נהדר לגברה מולאט שבנגיעה מקפיץ מעל פשכצקי והכדור מתגלגל כל הדרך לרשת. 0-1 ליבנה לאחר טעות ענקית של פשכצקי.

 

שחקני יבנה חוגגים שער מהיר לאחר טעות קשה של פשכצקי (מני בן ארי)

 

3 דקות עוברות וקיבלנו תעתיק מושלם לשער של יבנה רק מהצד השני, הפעם היה זה נתי ארזואן שראה את פשכצקי מחוץ לשערו אך לא הצליח להכניע אותו ועושה רושם שיבנה מצאה את נקודת התורפה במשחק ההגנה של יבנה.

 

נתי ארזואן מאוכזב מההחמצה (מני בן ארי)

 

פשכצקי, לא למד מהמקרה הקודם... (מני בן ארי)

 

בדקה ה-14 הכח כמעט ומאזנת את התוצאה, כששרון גורמזנו עם בעיטה גדולה מפספס במעט את המסגרת לאחר שהבעיטה שלו הוסטה על ידי מגן יבנה.

 

שרון גורמזנו, היחיד בהכח שסיפק את הסחורה (מני בן ארי)

 

2 דקות עוברות ושוב גורמזנו מסכן את שערה של יבנה, הגבהה נהדרת של הייפורד אדג׳יי לרחבה, גורמזנו נכנס נהדר לכדור ונוגח טוב, אז עידו לוי מציל שער בטוח לאחר זינוק נהדר.

 

עידו לוי מציל שער בטוח (מני בן ארי)

 

המשחק ממשיך לנוע מצד לצד, ושוב יבנה יוצאת להתקפה גדולה, איציק אבושדיד מוצא נהדר את נצי ארזואן באגף שמאל, פשכצקי יוצא מולו וארזואן עם הקפצה אדירה מעל פשכצקי מוצא את הרשת, 0-2 ליבנה שמהממת את הכח!

 

מהלך מושלם של נתי ארזואן מסתיים ברשת (מני בן ארי)

 

שחקני הכח חוגגים 0-2 ענק! (מני בן ארי)

 

המשחק ממשיך להניב שערים, בדקה ה-23 הגבהה נהדרת של אופק מרום מוצא את גורמזנו על קו ה-5 לבדו מול עידו לוי, גורמזנו בועט מקרוב ומכניע את עידו לוי ומחזיר את הכח למשחק, 1-2.

 

שרון גורמזנו כובש ומחזיר את הכח למשחק (מני בן ארי)

 

הכח ממשיכה בלחץ ומחפשת את השוויון, כדור קרן של אריאל לזמי מוצא את אזברגה שנוגח טוב, אך שוב עידו לוי במקום ומציל שער בטוח. לקראת סיום המחצית הכח לחצה חזק בכדי למצוא את השוויון לפני סיום המחצית, ופשוט הפעילה מטווח על שערו של עידו אך לא מצאה את המסגרת! והמחצית מסתיימת ביתרון 1-2 ליבנה.

 

את המחצית השנייה פתחה הכל עם לחץ כשהיא מחפשת את השוויון, כשיבנה נותרה מאחור בניסיון לצאת למתפרצות קטלניות, שעם קצת יותר ריכוז יכלו להכריע את המשחק ברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה. לקראת הדקה ה-60 הכניס עומר פרץ את יאיר שפונגין ומוטי אוחיון שלא ברור מדוע לא פתח בהרכב.

 

יאיר שפונגים נכנס במטרה לנסות ולשנות את תוצאת המשחק (מני בן ארי)

 

החל מהדקה ה-60 ראינו את הכח בלחץ כבד על המגרש, אך נתקלה פעם אחר פעם בעידו לוי שסגר את שערו. בדקה ה-70 הכח כמעט ומצאה את השוויון, כדור רוחב יצר ערבוביה ברחבת יבנה, גורמזנו הצליח להשתלט על הכדור מול שלושה שחקני יבנה, עידו לוי הציל בפעם הראשונה, מוטי אוחיון נבלם בפעם השנייה והכל הגיע לאופק מרום שבעט שטוח, אך שוב עידו לוי היה במקום.

 

אופק מרום וחבריו הפעילו לחץ כבד על שערה של יבנה (מני בן ארי)

 

תשע דקות לסיום קיבלנו שערוריית שיפוט, הכדור נשלח לנתי ארזואן, הקוון סימן לנבדל אך השופט הראשי סימן להמשיך והקוון הוריד את הדגל, ארזואן מצא בכדור רוחב את שמעון צ'אנלאלאו המחליף שגלגל מול שער ריק ורץ לחגוג! אלא שאז הקוון הלך לקוון והחליט לבטל את השער, החלטה מוזרה ושערורייתית של צוות השיפוט!

 

שלוש דקות לסיום ויבנה יוצאת להתקפה מתפרצת שחיים יוסף ונתי ארזואן לבד מול גיל סלם הבלם ופשכצקי, יוסף שהיה חייב למסור לארזואן ולגמור את המשחק, חיפש להתחכם ונבלם ברשלנות.

 

ארזואן מתוסכל שלא קיבל את המסירה מחיים (מני בן ארי)

 

דקה עוברת והכח מן הצד השני כמעט ומשווה, הגבהה טובה לרחבה מוצאת את ראשו של סלם שנוגח ומפספס במעט את המסגרת ובסיום מכבי יבנה מנצחת 1-2.

 

נגיחה טובה של סלם פספסה את המסגרת במעט (מני בן ארי)

 

למרות לחץ כבד של הכח, היא לא הצליחה לרדת עם נקודות מהמשחק (מני בן ארי)

 

לסיכום: מכבי יבנה מנצחת 1-2 משחק חשוב מאוד וחוזרת למאבק על הכרטיס לפלייאוף כשהיא תופסת את המקום הרביעי בסיום הסיבוב הראשון. מנגד, הכח מאבדת נקודות יקרות וכעת היא במרחק 3 נקודות ממ.ס. כפר קאסם שניצחה בדרבי. אין ספק שעומר פרץ חייב לתת את הדעת על המשחק 'הגבוה' של שוערו, אלדר פשכצקי, אם הוא רוצה לקרוא תיגר על המקום הראשון.

אלדר פשכצקי, "הגיבור הטרגי" של המשחק (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלדר (סגול 05-01-2019, 17:17)
    לא נורא,קורה תרים את הראש אתה שוער ענק.
  2. שוער גדול (הכח 05-01-2019, 19:04)
    אוהבים אותך מאוד
  3. עולה (סגול 05-01-2019, 19:14)
    ליבי ליבי עם המנכל שעושה הכל !!!
  4. בדיר (מחמוד 05-01-2019, 19:26)
    איציק זויגי בוא לשמשון תעשה לנו סדר תקבל את התנאים הכי טובים בליגה יהיה לך שקט יש לנו קבוצה מעולה צריך רק אחד כמוך ושנה הבאה אנחנו בלאומית תחשוב על זה אינששללאאההה
  5. אלדר הכל טוב (איציק 05-01-2019, 22:07)
    אתה שוער מצויין לא נורא זה קרה בפעם הבאה תלמד לא לצאת עד לאמצע המגרש ברוב הפעמים זה הולך טוב ולמספר 4 המקום של זוויגי זה אצלנו בכוח נותן תנשמה יום ולילה אוהבים אותך
  6. אלדר,אוהבים אותך!! (דודי 06-01-2019, 07:23)
    זה קרה יוקרה לגידולים ממך.הבאת לנו נקודות במו ידיך. לא נורא,אוהבים אותך!!!!
  7. אלדר,אוהבים אותך!! (דודי 06-01-2019, 08:27)
    זה קרה יוקרה לגידולים ממך.הבאת לנו נקודות במו ידיך. לא נורא,אוהבים אותך!!!!
  8. אחלה שוער ,גאים בך. (סגול בנשמה 40 שנה 06-01-2019, 09:06)
    אלדר ,הכל בסדר אתה שוער מצוין, נמשיך הלאה לנצחונות הבאים.
  9. אוהבים אותך (פיני עייש היקר 06-01-2019, 12:25)
    אדומים אשדוד
  10. השוער של הכוחהשלים הכנסה מיבנה כנראה (ישי חבה 06-01-2019, 13:11)
    ככה נראת קבוצה שלא משלמים 3 חודש משכורת וצריך השלמת הכנסות אין מה לעשות. שביתה שבוע שלם. ולא מקבלים כסף זה התוצאה
  11. מה לא נורא (יפו 06-01-2019, 21:26)
    כל התגובות על ידי אוהד יחיד של הכח.שוער גמד לא מגיע למשקוף עם ידיו בניתור תמשיך כך..תפיל אותם חזק...
  12. מספר 10 תפסיק לבלבל תראש (שרון 06-01-2019, 21:59)
    כולם קיבלו משכורות ולכל קבוצה בליגה יש עליות וירידות אז תפסיקו לחפור על הכוח אל תשכחו שזה קבוצה שמנוהלת עי אדם פרטי בעיניי לא היה קורה כלום אם העירייה הייתה עוזרת למען הקבוצה והכי הייתה למעלה בשקט אתם קבוצה מספר אחד בליגה