השמש מכה פעמיים: 1-2 להפועל הרצליה מול 'רובי'

הפועל הרצליה אירחה את 'רובי שפירא' חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-15 בליגה א' צפון, כשערב המשחק שתי הקבוצות עם אותו מספר נקודות בטבלה. 'רובי' עלתה ליתרון מהיר לאחר טעות קשה של בשארה, שוערה של הרצליה, אך הרצליה כבשה צמד מרגלי אלירן שמש והוכיחה הרבה אופי ותפסה את המקום השלישי, 'רובי' רושמת הפסד שלישי ברציפות. מומו ניסטל: " אני שמח שהיום הבטחנו את ההישארות שלנו בליגה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-01-2019
  • 13:34

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

המשחק נפתח בדקות הראשונות בצורה שקולה עם יתרון קל להרצליה שלוחצים על הגנת 'רובי', שמצידה הגיעו בעמידה טקטית יפה בניסיון להפתיע במתפרצות את הגנת הרצליה. כבר לאחר שבע דקות מיכאל בן ברוך חלוץ הרצליה נפצע בכתף והוחלף ע"י אלירן שמש.

 

 

בדקה ה-10 ליאור אסמרה מהרצליה מרים היטב ואלירן שמש נוגח טוב בזינוק יפה אבל חלש מדי, הישר לידיים של שוער רובי תומר ליטבינוב. שש דקות מאוחר יותר, ליעד מרדכי חלוצה של 'רובי' מתקדם וממרחק של כ-20 מטרים בועט לעבר השער בעיטה די חלשה לשער, שוער הרצליה בשארה בא לתפוס את הכדור שפשוט חמק לו פנימה. 1-0 ל'רובי' לאחר טעות קשה של שוער הרצליה, שער מוזר ולא קשור למהלך המשחק.

 

ליעד מרדכי כובש שער בניגוד למהלך המשחק (איתן ידגר)

 

השער עורר את שחקני 'רובי' למספר התקפות והם יכלו לכבוש את השער השני, אך שוער הרצליה היה במקום והדף בקלות את הניסיונות של שחקני 'רובי'.

בדקה ה-26 ליאור אסמרה מקבל כדור על קו ה-16, בועט חלש כדור שמגיע היישר לאלירן שמש שבסיבוב בועט טוב, אך ליטבינוב היה במקום לקלוט. הרצליה מתחילה ללחוץ ותוקפת את הגנת רובי שמתגוננת היטב.

 

ליטבינוב קולט את הכדור של שמש (איתן ידגר)

 

ארבע דקות מאוחר יותר והפעם אלירן שמש כבר מכניע את ליטבינוב לאחר שכבש מקרוב לאחר בישול של נדב עמרן, וקובע שוויון 1-1.

 

 

עם הכניסה לתוספת הזמן אלירן שמש מקבל כדור גדול לאחר הרמה ענקית, אך שמש נוגח חלש מתוך תיבת החמש לידיים של ליטבינוב. עוד החמצה גדולה של חלוץ הרצליה והמחצית מסתיימת בשוויון 1-1.

 

שני המאמנים יורדים בשוויון להפסקה (איתן ידגר)

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של 'רובי' כשנראה שהרצליה כאילו ולא הופיעה למחצית השנייה. בדקה ה-60 ראינו הזדמנות אדירה ל'רובי'. משה דבורה מכניס כדור נהדר לדור מלכה שמסתובב ברחבה, אך בועט החוצה.

 

בדקות אלו הרצליה החלה לחזור למשחק והחלה לתקוף על מנת לנצח את המשחק. בדקה ה-85 נדב עמרן הכניס כדור יפה לשמש שהחזיר לעמרן שבעט היטב לכיוון השער, הכדור נגע לבלם של רובי יורי קודינסקי ביד, והשופט מורה על הנקודה הלבנה. אלירן שמש לוקח את האחריות וכובש את הפנדל, 1-2 להרצליה! 

 

אלירן שמש מנצח עבור הרצליה את המשחק!!! (איתן ידגר)

 

שלוש דקות לסיום המשחק ו'רובי' עוד מנסה להשיג את השוויון, כשדור מלכה בועט בעיטת וולה מעל המשקוף. עד לסיום 'רובי' לא הצליחה להשיג את שער השוויון והרצליה משיגה 3 נקודות יקרות. 1-2 להרצליה בסיום!

 

מומו ניסטל, מאמנה של מכבי הרצליה אמר בסיום המשחק: "הייתה שליטה מלאה שלנו במשחק. קיבלנו שער לא מחוייב המציאות בפתיחה. בהמשך הגענו ל-3-4 מצבים טובים והתוצאה בהתאם. אני שמח שהיום הבטחנו את ההישארות שלנו בליגה".

 

 

אלירן שמש כובש הצמד עבור הרצליה: "פתחנו טוב את המשחק והגענו להרבה מצבים, החמצנו ואני חושב שהיינו עדיפים, שלטנו במשחק והגיע לנו לנצח. הצמד הוא של כל הקבוצה! הם רצו והם התאמצו ולא משנה מי כובש והעיקר שניצחנו".

 

אלירן שמש יחד עם ניר שטרית מנכ״ל הרצליה (איתן ידגר)

 

טארס שולקובסקי שחקנה של הרצליה אמר: "עבדנו כל השבוע והיינו מוכנים טוב למשחק. אני שמח שניצלנו את המצבים, כבשנו וניצחנו. הקבוצה נראית טוב, השתפרנו מאד לאחרונה ובעיקר התחברנו. אנחנו מסתכלים קדימה והעיקר לשחק כדורגל יפה ושיהיה בהצלחה".

 

המאמן המפסיד, אלעד בראון, אמר בסיום המשחק: "אני מאוכזב מאד מהתוצאה! סבלנו חוסר ריכוז של השחקנים שלנו וספגנו שערים לא מחויבים. הובלנו 1-0 במגרש קשה כמו הרצליה, שהם טובים מאד בבית והיינו צריכים לדעת לקחת את הנקודה ולנסוע הביתה. אני מאמין בשחקנים שאנחנו נצא מהתקופה הפחות טובה ובע"ה נתחיל את הסיבוב השני עם ניצחון".

 

 

מיקי קופל המנהל הספורטיבי התייחס למשחק ואמר: ״אחרי הפסד שלישי רצוף ובמיוחד עוד פעם בדקות האחרונות מבעיטת עונשין מ-11 כל כך חסרת אחריות ושטותית. אין ספק שיש בנו אכזבה עצומה. מאידך אנחנו רק בסיום הסיבוב הראשון ופנינו קדימה. עשינו מהלך השבוע עם שינהר מוראד שהגיע לחזק אותנו, וכנראה שנעשה עוד חיזוק בקרוב. הפגרה באה לנו בתזמון מצוין ובזמן".

 

 

עוד הוסיף מיקי קופל: "קשה לנו להפסיד ככה, במיוחד לאחר שהתרגלנו להיות בצמרת, אך הליגה עוד ארוכה ונעשה את המקסימום להשתפר ולשפר עמדות בטבלה. טעויות הן חלק מכדורגל ואם לא היו טעויות לא היו נכבשים שערים. אנו עם הפנים לסיבוב השני ומקווים לסיים בחמשת המקומות הראשונים בסיום העונה. כולם ניבאו לנו בתחילת העונה ירידה בטוחה לליגה ב', אבל צר לנו, זה לא יקרה".

אלירן שמש כובש צמד ומנצח להרצליה את המשחק (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תביא שחקנים טובים תשקיע כסף (לקופל 05-01-2019, 14:36)
  2. תביא שחקנים טובים תשקיע כסף (לקופל 05-01-2019, 14:36)
  3. אני משחק במכבי הרצליה אצל שיימן (בר מנקר 05-01-2019, 14:41)
  4. איפה נעלם הקהל של רובי? אין קהל לרובי? (הרצליה 05-01-2019, 19:42)
  5. איפה נעלם הקהל של רובי? אין קהל לרובי? (הרצליה 05-01-2019, 19:42)
  6. מומו הטיפש (פיני הרצליה 05-01-2019, 19:49)
    איך אתה עושה חשבון אתה לא יודע לאמן ולא יודע לספור יש עוד סיבוב שלם ואת אומר שהבתחתה הישארות זה מאמן
  7. הקבוצה הבכירה בעיר הפועל הרצליה (אריאל שיימן הביתה 05-01-2019, 19:50)
    הפועל הרצליה עקפו אותנו אריאל הרסת לנו את המועדון לך הביתה תשחרר ניר ואלי עשו לך בית ספר לניהול תיקח שעורים פרטיים אצל ניר
  8. הקבוצה הבכירה בעיר הפועל הרצליה (אריאל שיימן הביתה 05-01-2019, 19:50)
    הפועל הרצליה עקפו אותנו אריאל הרסת לנו את המועדון לך הביתה תשחרר ניר ואלי עשו לך בית ספר לניהול תיקח שעורים פרטיים אצל ניר
  9. רובי הפלוף הכי גדול של הליגה (מכבי חיפה 05-01-2019, 20:34)
    עלק....כולם נבאו לנו להיות בתחתית חחחחח....ואתם תהיו בתחתית....למה מה חשבת שתעלה ליגה?....אתם תלחמו עם אסי גלבוע בתחתית...יא בלון נפוח
  10. אכן אתם ראויים להתברג בצמרת בעזרת השם תצליחו אמן (אשר 05-01-2019, 21:25)
  11. הפועל עברו את מכבי בגלל הניהול (מה שנכון נכון 05-01-2019, 22:16)
    אריאל חייב ללכת הוא גמר אותנו אנחנו עוד נרד ליגה שפל שאין כדוגמתו אריאל בבקשה תעזוב עשית חורבן האמת כל הכבוד להפועל הרצליה מנהלים את המועדון בצורה הכי מקצוענית מדהים
  12. צריך חיזוק להגנה (מוחמד 06-01-2019, 23:23)
    חייב חיזוק להגנה !!!