הסיפור האמיתי בתקיפה של אור הרשקוביץ מותקף ע"י מנהל הקבוצה

אור הרשקוביץ, בלמה של מכבי יבנה, נחשב לבלם מהטובים בליגה. בשבועות האחרונים, הבלם לא הולבש למספר משחקים ומכאן במקום לשחררו הגיעו לאלימחת פיזית ביבנה. אתר 'גולר' קיבל את השתלשלות העניינים בין השחקן, מאמן הקבוצה ומנהל הקבוצה. שימו לב איך לכאורה מתנהגים בקבוצה שרוצה לעלות ליגה... בושה!. טור זה מבוסס על מקורות בלבד.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-01-2019
  • 10:00

אור הרשקוביץ (26) בלמה של מכבי יבנה , נע בין קבוצות ליגה לאומית לצמרת ליגה א'. הפועל רעננה, מכבי הרצליה, הפועל ירושלים (לאומית), נס ציונה, מכבי יבנה כיום ועוד. חווה בשבועות האחרונים יחס שאינו ראוי ואף מבזה כלפי כל שחקן כזה או אחר!

 

אור הרשקוביץ חווה תקופה "לא נעימה" במכבי יבנה (מני בן ארי)

 

שימו לב להשתלשלות העניינים בין אור הרשקוביץ, פיני עייש ומנהל הקבוצה כפי שהגיעה למערכת גולר...

לפני שלושה שבועות במשחק נגד שמשון כפר קאסם, המאמן, פיני עייש, קרא לאור לפני המשחק ובישר לו שהוא לא בסגל בגלל ״החלטה מקצועית״. אור קיבל זאת וישב על הספסל ועודד את שחקני הקבוצה במשך כל המשחק, שנגמר בסופו של דבר בהפסדה של מכבי יבנה.
באימון הראשון שלאחר המשחק, פיני דיבר עם אור ואמר לו שהוא לא שיחק בגלל רחשים סביב מעברו של השחקן לקבוצה אחרת. אור הבהיר למאמן שהוא לא רצה לעזוב והוא לא מתכוון לעזוב, על אף ההצעות הרבות שקיבל, והמאמן בתגובה אמר ״פותחים דף חדש״.

 

פיני עייש, מאמן הקבוצה בחר שלא לכלול בסגל את אור בגלל סיבות כאלו ואחרות (מני בן ארי)


לאחר כמעט שבועיים, עקב פגרה עד למשחק נגד מכבי הרצליה. יום לפני המשחק פיני אמר לאור שהוא בונה עליו שיחזיק את ההגנה וירים את השחקנים. למחרת אור הגיע למשחק, התחיל להתלבש והופתע לראות שהוא לא בסגל. כאשר ניגש השחקן למאמן ושאל אם יש טעות המאמן הגיב ״מי שגבר איתי אני גבר איתו״, השחקן היה בהלם והגיב למאמן שיום לפני הוא אומר דברים אחרים ובאותו יום פתאום הוא לא בסגל, שהוא משקר לו בפנים ואם הוא לא רוצה אותו בקבוצה שישחרר אותו. בזמן שכל שחקן אחר אשר היה סופג יחס כזה היה עוזב את האצטדיון, אור עלה ליציע לעודד את קבוצתו.

 

ביום ראשון השחקן הגיע לאימון כרגיל ובאסיפת הקבוצה פיני אמר לו שהוא לא מתאמן היום. השחקן הוריד את מדי האימון והלך הביתה באישור מנהל הקבוצה. למחרת שוב השחקן התייצב לאימון ושוב, ו-5 דקות לפני האימון בחדר ההלבשה התבשר השחקן ששוב הוא לא מתאמן, השחקן בתגובה אמר שלפי החוזה כל עוד אין שחרור או וועדת משמעת אי אפשר להגיד לו שוב לא להתאמן ולהשאיר אותו באוויר. מנהל הקבוצה אמר לו לצאת החוצה כדי לשוחח לא ליד כל השחקנים, ושם חזר ואמר שאור לא מתאמן ושהוא לא מכבד את המילה שלו. אור הגיב ואמר שאין שום קשר לכבוד, ושהוא לא מוכן שיפגעו בו מקצועית ושמנהל הקבוצה ידבר עם היו״ר שיגיע כדי לפתור את הסיטואציה בשחרור או וועדת משמעת. 

 

סימני האלימות סביב צווארו של הבלם


מנהל הקבוצה שלכאורה ידוע כאיש בעל התפרצויות אלימות שכן זו לא הפעם הראשונה, חנק את השחקן ומי שהוריד לו בכח את היד זה מאמן הקבוצה, פיני עייש, אשר נכח באזור האירוע. מספר שחקנים הגיע והזיזו את מנהל הקבוצה ואור שהיה בהלם מוחלט אמר להם: "לאן הגענו בושה וחרפה"! ושהוא רוצה לעזוב את הקבוצה. על פי מקורות, מנהל הקבוצה שחווה באותם רגעים התפרצות, התקרב לשחקן ואמר לו: ״אתה לא מכיר אותי שיורד לי התריס, אני אמות ואתה לא תעלה על הדשא״. 

 

בושה שמגיעים למצב שכזה בקבוצת כדורגל או בכל מקום...


השחקן בתגובה אמר שהוא לא רוצה לעלות ורוצה שחרור מיידי, ושוב מנהל הקבוצה חנק את השחקן ורק בעזרת מספר שחקנים שהורידו לו את היד מאור והוציאו אותו מהאצטדיון נגמר האירוע. אור היה בהלם מוחלט ולאחר התייעצות עם סוכנו ובת זוגתו בחר להזמין משטרה. שחקן בכיר ביבנה ביקש מאור לא להזמין משטרה כיוון שמנהל הקבוצה מצטער ורוצה להגיד לו את זה בפנים. הם הלכו ליציאה מהמגרש ומנהל הקבוצה היה שם וביקש סליחה ואמר: "אני לא יודע מה קרה לי, איבדתי שליטה אני אוהב אותך אתה שחקן טוב. אני לוקח דברים שקורים במועדון ללב והלוואי ותישאר בקבוצה". 


השחקן שחזר לחדר ההלבשה להחליף בגדים וללכת הביתה ביטל את המשטרה ועדכן את בת זוגתו. כאשר יצא המגרש ראה את יו״ר הקבוצה שביקש ממנו לבוא למשרד לטפל בנושא, ואור אמר שהוא רק רוצה ללכת הביתה. המשטרה, שבת זוגתו הזמינה הגיעה למקום ואור סיפר לשוטרים את כל מה שקרה ובחר שלא להגיש עדיין תלונה.

 

תגובת מכבי יבנה תפורסם כשתתקבל
***טור זה מתבסס על מקורות בלבד ואין לו אישור לעובדות***

 

צווארו של אור הרשקוביץ לאחר שלכאורה הותקף ע"י מנהל הקבוצה

הוסף תגובה
תגובות
  1. בושה (המוכתר משעריים 08-01-2019, 10:14)
    אור פראייר הייתי מוריד על הנהל הזה את הסורגים אחרי שירד לו התריס
  2. מדוע לא פונים למשטרה (יפו 08-01-2019, 10:38)
    חבורה של עבריינים ביבנה
  3. כתבה כנה אמיתית ונכונה (כל זה באמת קרה 08-01-2019, 10:40)
    מילה במילה במה שקרה
  4. ביריונות (אוהד 08-01-2019, 11:10)
    משפחת זוזוט ימשיכו לשלוט בקבוצה עד דירגו לליגה ג
  5. קוקי זוזוט (נורבש ראש ביצה 08-01-2019, 11:54)
    הזבל הזה קוקי זוזוט הביא לו מכות כדי שאור זוזוט ישחק והוא ילך כל זוזוט זבלים
  6. אל דאגה יפו הקללה של פחי יבנה (יפו 08-01-2019, 12:38)
    מעכשיו יבנה יענשו בידי יפו במשחק הבא יפסידו , גם בפליאוף אם יהיה יפסידו זהו נגמר הסרט שלהם עוד מימי קרגולה כשחקן ביבנה נפתח החשבון שעלו ליגה על חשבוננו
  7. אור בוא ליפו (אוהד יפו 08-01-2019, 13:07)
    בושה לתת לשחקן מכות אור תחזיק עורך דין תבקש פצוי על עוגמת נפש ואלימות בושה ליבנה לתת לשחקן מכות תרדו ליגה
  8. לא יאומן כי יסופר (הוגה דעות 08-01-2019, 13:17)
    מחוז דרום תמיד מעניין
  9. משפחה שכזאת (עופר דיין 08-01-2019, 13:51)
    קוקי זוזוט וכל המשפחה זיינה את מכבי יבנה האח אבי זוזוט שבר תוף קוקי מפעיל אנשים שיאיימו על קרגולה והרביץ גם להרשקוביץ באימון ויוסי זוזוט בורח באמצע המשחק לבית כנסת צדיקים בסדום
  10. ל 7 שלא יבוא (יפו 08-01-2019, 14:41)
    אנחנו לא מעוניינים בפליטי פחי יבנה . דבר שני מי ישלם לו 12 אלף אתה ?
  11. בושה (אלון סאסי 09-01-2019, 01:59)
    אור בחור נשמה בושהההה למנהל
  12. זו קבוצה גמורה איחסה המשפחה הזו ואיחסה נבו ומזרחי ועידו לוי שביקשנו לא לערב משטרה ומגבים את זה גועל (שחקן ביבנה שכחת להוסיף שגם תקף המנהל המסור שחקן אחר רז אמיר בגלל כרטיסים למשחק ואיים עליו שאם ישחק יזיין אותו בושה וחרפה 09-01-2019, 05:46)
  13. זו קבוצה גמורה איחסה המשפחה הזו ואיחסה נבו ומזרחי ועידו לוי שביקשנו לא לערב משטרה ומגבים את זה גועל (שחקן ביבנה שכחת להוסיף שגם תקף המנהל המסור שחקן אחר רז אמיר בגלל כרטיסים למשחק ואיים עליו שאם ישחק יזיין אותו בושה וחרפה 09-01-2019, 05:46)
  14. זו קבוצה גמורה איחסה המשפחה הזו ואיחסה נבו ומזרחי ועידו לוי שביקשנו לא לערב משטרה ומגבים את זה גועל (שחקן ביבנה שכחת להוסיף שגם תקף המנהל המסור שחקן אחר רז אמיר בגלל כרטיסים למשחק ואיים עליו שאם ישחק יזיין אותו בושה וחרפה 09-01-2019, 05:46)