נבחרת המחזור ה-15 בליגה א' דרום: בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-15' בליגה א' דרום הסתיים, מחזור בו מ.ס. כפר קאסם מנצחת את שמשון בדרבי, ומנצלת את הפסדה של הכח ליבנה והתיקו של אשדוד עם קריית גת כדי להגדיל את הפער. יפו מנצחת ומאיימת על מקום בפלייאוף, ומחנה עם ניצחון גדול על אזור. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-01-2019
  • 13:15

ונעבור לנבחרת:

שוער: עידו לוי (מכבי יבנה)

שוערה של מכבי יבנה היה נהדר מול הכח ר"ג, והציל אותה כמה פעמים מספיגה, ובעצם השאיר את היתרון אצל קבוצתו, שבסופו של דבר נגמר עם 3 נקודות יקרות מול הכח. אין ספק שיש על מי לסמוך בשערה של יבנה.

 

עידו לוי, אחד מהנקודות החזקות של יבנה (מני בן ארי)

 

הגנה:

אוראל בניטח (נורדיה ירושלים)

אוראל היה מצוין מול מכבי שעריים. עצר את כל כדורי הגובה של היריבה, היה ראשון לכל כדור ועצר את התקפת שעריים. אוראל עזר לקבוצתו לשמור על רשת נקייה, והיה מהבולטים בניצחון קבוצתו על שעריים.

 

סולי צמח (הפועל מחנה יהודה)

בלמה של מחנה יהודה היה כהרגלו מצוין, ומול אזור היה המצטיין במדי מחנה יהודה. סולי משחק עם הרבה לב ונשמה ועם הרבה חוכמה. יחד עם חבריו להגנה הם שמרו על רשת נקייה, מה שהביא ניצחון בסופו לקבוצתו. 

 

סולי צמח, הצטיין במשחק מול אזור (רמי גרידיש)

 

אדיר עטיה (עירוני קריית גת)

שחקן הרכש המצוין של קריית גת, רק הגיע לקבוצה לפני כמה ימים וכבר היה מצוין בתיקו מול האדומים, יחד עם דין תורג'מן היו המצטיינים במגרש. 

 

קישור:

אוהד אדלשטיין (מ.ס. כפר קאסם)

כוכבה של מ.ס. כפר קאסם, מוכיח כל משחק ובכל עונה בשנים האחרונות איזה כוכב הוא! כבש שער מול שמשון, בישל שער נוסף והראה את המהירות שלו בכל התקפה. 

 

ירדן פינטו (מכבי יפו)

קשרה של יפו היה בכל מקום במגרש, גם בהגנה וגם בהתקפה והוא המנוע של הקבוצה. ירדן מראה מחויבות גדולה לקבוצה, ורואים שהוא ממש אישיות שמתאימה ליפו ורואים את זה על המגרש.

 

ליעד ברקוביץ ('ירמיהו' חולון)

ליעד רק הגיע לחולון לפני מספר משחקים, וכבר מתחיל לחזור לכושר ולהציג את היכולת הגבוהה שלו. עשה הגנה מצוין, וסיכל את כל ההתקפות של בקעת הירדן, בישל שער והיה מהמצטיינים בחולון.

 

מולאט גברה חוגג עם חבריו שער נהדר (מני בן ארי)

 

גברה מולאט (מכבי יבנה)

שחקנה הקיצוני של מכבי יבנה כבש שער נהדר מול הכח ר"ג שראה את שוערה של הכח מחוץ לשערו. מולאט היה פעיל מאוד במשחק ההתקפה של יבנה, ואין ספק שיבנה צריכה אותו בכושר טוב על מנת לסיים בחלק העליון של הטבלה. 

 

יוסי אסייג, שחקן מעל הליגה (מני בן ארי)

 

התקפה:

יוסי אסייג (מ.ס. כפר קאסם)

כהרגלו יוסי כובש שערים ומנצח משחקים עבור קבוצתו. מול שמשון יוסי כבש צמד ומוכיח שהוא שחקן מעל הליגה, והוא מוכיח את זה כמעט כל משחק וכל עונה. 

 

נוריאל בוזגלו (מכבי יפו)

צמד שערים לחלוץ של מכבי יפו שמביא עוד ניצחון לקבוצתו. נוריאל מוכיח העונה שהוא שחקן עם פוטנציאל גדול, שהולך ומשתפר כל משחק. 

 

נוריאל בוזגלו, שחקן עם פוטנציאל גדול! (אלעד ירקון)

 

רועי דיין ('ירמיהו' חולון)

חלוצה של חולון כבש את השער הראשון לטובת קבוצתו, והטריד מאד את הגנת הבקעה שלא הסתדרה איתו ועם היכולות הגבוהות שלו. 

 

מאמן המחזור: ציון זקן (נורדיה ירושלים)

דורון ממן עשה ניצחון חשוב על הפועל אזור. שלומי שלמה עשה ניצחון מרשים על הבקעה, אבל מעל כולם הרשים השבוע ציון זקן מאמנה הצעיר של נורדיה, שלקח קבוצה חלשה שלא מסודרת על המגרש, ייצב את הקבוצה ורואים את זה בתוצאות ובחשק של השחקנים להילחם למען המאמן. ציון עשה ניצחון גדול מול שעריים ומוכיח שהוא מאמן עם עתיד גדול! שאפו!

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוזגלו לא חלוץ אלה קשר 50 50 , (אוהד רון 09-01-2019, 13:50)
  2. שחקן ענק (חולוני 10-01-2019, 13:35)
    ליעד ברקוביץ מעל הליגה.בישל שני שעריים גם את הראשון וגם את השני.תדייקו בבקשה.
  3. קוסם (הנמר 10-01-2019, 13:37)
    שלומי שלמה מאמן מספר 1 בליגה.
  4. Hakoach (Eli chakimi 11-01-2019, 22:07)
    This is ridiculous!!. How it can be that the team who needs the whole division all around despite the last two game has not won active players at the best first half players teams!?