"אני עובד על התדמית שנוצרה לי, חזרתי לימים היפים שלי"

כך אמר אורי כהן, מגנה של עירוני באקה אל גרבייה שנחשב לאחד המגנים הטובים בליגה, וכל פעם מחדש הוא מוכיח לנו כמה כדורגל יש לו ברגליים. מתחילת העונה הוא כבר הספיק לרשום חמישה שערים ושישה בישולים, ולהראות לנו בסיבוב הראשון שהוא מגן שמאלי מצוין, ואחד הגורמים החשובים להצלחת של באקה. שוחחתי איתו על הסיבוב הראשון, הציפיות מהסיבוב השני ולקראת המחזור הבא אחרי הפגרה מול הפועל ירושלים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-01-2019
  • 11:20

איך התחושה לסיים את הסיבוב הראשון כמגן הסיבוב?

"קודם כל תודה! אני בסה"כ עושה את העבודה שלי , ובינתיים הולך לי טוב כי חמישה שערים ושישה בישולים זה לא בא ברגל ואני מודה על כך."

 

בימים האחרונים עמד על הפרק השחרור שלך מבאקה, מה גרם לך להישאר?

"אני נשאר בבאקה עד סיום העונה, טוב לי שם. היו בעיות אישיות שנפתרו ואני ממשיך קדימה, יש מטרה בסיום העונה לעלות ליגה וזו המטרה שלי אני רוצה להוציא את כל רעשי הרקע מסביבי ומה שיהיה בסוף העונה יהיה. אחת הסיבות שגרמו לי להישאר בבאקה ולא להתקדם, זה הקהל שאני מחובר אליו מאוד."

 

 אורי כהן נשאר בבאקה במטרה לעלות את הקבוצה ליגה (צילום: חגאג ראחל)

 

אתה נתפס ככדורגלן עם תדמית בעייתית, מה יש לך לומר על כך? 

"אני עובד על התדמית שנוצרה לי, חזרתי לימים היפים שלי. אני רוצה לנצח! אני ווינר, אני מגבש את השחקנים, אני לא שחקן בעייתי, הייתה עונה לא פשוטה בעברי וזה מאחוריי. אני רוצה להנהיג את הקבוצה ולהוביל אותה, וברמה האישית השאיפה היא לחזור לליגת העל."

 

איך אתה מסכם את הסיבוב הראשון של באקה?

"באקה זו קבוצה שנבנתה מאפס. המטרה הייתה בהתחלה פלייאוף עליון, וכשראינו שאנחנו מצליחים המטרה היא חד משמעית לעלות ליגה. צריך להיות חזקים בכל משחק, לא לשחק יפה כי כדי להצליח צריך לשחק מלוכלך ולנצח, רק ככה עולים ליגה. אני מרוצה מהיכולת שלי כי חזרתי לימים היפים שלי, אני בכושר מצוין, והקבוצה שלנו היא קבוצה חלומית שיכולה לתת עוד והיא תיתן עוד, אם נתרגם את זה לאחוזים עד כה ראו 50 אחוז מבאקה."

 

מה הציפיות שלך מהסיבוב השני בפן האישי והקבוצתי?

"החלום שלי לרשום עשרה שערים, ומעל עשרה בישולים נוספים. אם אצליח לעשות את זה אני כנראה יכול לחזור לליגת העל. מבחינה קבוצתית המטרה היא לעלות ליגה."

 

אורי כהן "אני לא שחקן בעייתי, הייתה עונה לא פשוטה בעברי וזה מאחוריי" (צילום: אבי רביבו)

 

 מי לדעתך הקבוצות שתרוצנה איתכם חזק בצמרת?

"אני חושב שאנחנו ואום אל פאחם נרוץ עד הסוף, ומי שתהיה יותר טובה תעלה. אין קבוצות נוספות שיכולות להתמודד עם הסגל שחקנים שיש לנו ולהם."

 

במחזור הבא אחרי הפגרה תפגשו את הפועל ירושלים, איך תתכוננו למשחק? 

"כרגע אנחנו בפגרה, אחרי ניצחון על טבריה. בלי שום ספק אנחנו רוצים לקחת שלוש נקודות לא משנה איך, ואני מאמין שחודדה יכין אותנו בהתאם."

אורי כהן אחד הפרמטרים החשובים להצלחת באקה (צילום: אבי רביבו)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בוא לרמלה אתה משלנו נולדת ברמלה (אלירן 10-01-2019, 13:24)
  2. בוא לרמלה אתה משלנו נולדת ברמלה (אלירן 10-01-2019, 13:25)
    אבא שלך ששון היה חלוץ בית"ר רמלה הערצתי אותו בתור ילד
  3. באקה (אחד 10-01-2019, 16:46)
    אתה המלך אורייייי
  4. אחלה אורימאוהבים אותך בבאקה (בקאוי 10-01-2019, 20:22)