מ.ס דימונה מנצחת את הפועל לוד 3-0

במסגרת המחזור ה-17 בליגה ב' דרום ב' , אירחה מ.ס דימונה את הפועל לוד. ובתום 90 דקות של כדורגל, מ.ס דימונה מנצחת 3-0 מצמד שערים של ערן זגר ושער נוסף של עמית גבאי.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-01-2019
  • 19:06

במסגרת המחזור ה17 בליגה ב' דרום ב', התארחה הפועל לוד שתופסת את המקום ה-13 בטבלה ומנסה לשרוד בליגה, אצל מ.ס דימונה שתופסת את המקום ה-5 בטבלה ומתמודדת על עלייה. הפועל לוד מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, ואילו מ.ס דימונה מגיעה אחרי הפסד ותיקו , ועם מאמן חדש על הקווים. אך מה שתפס את תשומת הלב של כולם, היא העובדה שלוד הגיעה עם שחקן מחליף אחד בלבד שישב על הספסל.

 

הספסל של הפועל לוד ריק משחקנים מחליפים (צילום:לירן ביטון)

 

המחצית הראשונה הייתה חלשה מאוד עבור הפועל לוד, מנגד דימונה הפגינה יכולת טובה ושיחקה בקצב טוב. בדקה השביעית שי בוזנח יצא במתפרצת ומסר כדור רוחב לערן זגר מול השער אך השופט שרק לנבדל. בדקה ה- 20 דודו כהן בועט כדור מהפינה ישירות לידיו של שוער לוד. לא מעט מצבים מסוכנים היו לדימונה , עד רגע לפני תום המחצית הראשונה ,בדקה ה-45 שבה ערן זגר כובש שער ומעלה את דימונה ליתרון. המחצית הראשונה מסתיימת בתוצאה 1-0.

 

שחקני הפועל לוד יורדים מאוכזבים להפסקת המחצית (צילום: לירן ביטון)

 

המחצית השנייה נפתחה ודימונה הפגינה יכולת טובה יותר מהמחצית הראשונה, בדקה ה-60 ערן זגר מכפיל ומעלה את דימונה ליתרון 2-0.  הפועל לוד לא הפגינה יכולת טובה והתקשתה להגיע לשער של דימונה. בדקה ה-70 כדור חופשי לדימונה, אותו בועט הקשר המצוין עמית גבאי שכובש את שער הבכורה שלו העונה, מעלה את דימונה ליתרון 3-0 וקובע את תוצאת המשחק.

 

עמית גבאי הקשר המצוין ואחד השחקנים הבולטים בדימונה רגע לפני כיבוש השער (צילום:לירן ביטון)

 

לסיכום: מ.ס דימונה דימונה אומנם מנצחת את הפועל לוד אך במשחק לא מרשים במיוחד, עם מאמן חדש על הקווים. רונן וינשטיין אומנם שינה מערך משחק, אך מוקדם מדי לדעת האם המהלך של החלפת מאמן בשלב הזה היה מוצדק והוא שהוביל לניצחון, או שמא היכולת הגרועה של הפועל לוד. ערן זגר כבר שיתף פעולה בעבר עם המאמן רונן וינשטיין בהוד השרון , ונראה שהשיתוף פעולה הטיב עימו כי מאז הגעתו לדימונה הוא לא השכיל לכבוש, וכעת הוא כובש במשחק צמד שערים והספיק לרשום מתחילת העונה כבר 14 שערים. דימונה רושמת שלוש נקודות חשובות להמשך הדרך בליגה, וקופצת למקום השלישי כשרק שתי נקודות מפרידות בינה לבין קריית מלאכי ועירוני אשדוד.

 

בשבוע הבא חניכיו של רונן וינשטיין יצאו למשחק חוץ בנתיבות, ושבוע לאחר מכן יארחו בבית את עירוני אשדוד אחת היריבות הבולטות בליגה, למשחק חשוב מאוד להמשך הדרך.

 

 

 

 

הקבוצות בפתיחת המשחק (צילום: דן בונבידה 24dimonews)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאלה אשדוד (אשדודי 13-01-2019, 10:24)
    אופיר רגב מברוק עלית ליגה כבר במחזור 17 חחח טפט הרסת שם את הקבוצה עשית פדיחה הומו עוד 4 משחקים אנחנו בלוד נקרע לכם את הצורה נקבור אותכם בתוך לוד ותירדו ליגה לליגה שאת מכירים ליגה זין
  2. כל ליגה א גם שונאים אתכם מפגרים (לאדום המכוער מתגובה 1 לא תצליח לחמם את אופיר 13-01-2019, 13:58)
  3. אופיר (לוד 14-01-2019, 13:23)
    תקשיבו ותקשיבו טוב אשדוד אתם תבואו ללוד אני וכל האוהדים שלוד יקברו אותכם חיים על מה שעשיתים לי באשדוד כל הקללות אנחנו מחכים לכם לכל האוהדים שלכם ובמיוחד לדורון המנהל שלכם