בדרך ללאומית? 1-0 לכפר קאסם מול הכח ר"ג

משחק העונה התקיים אמש ב'וינטר'. הכח הייתה טובה יותר, שלטה במשחק והגיעה למצבים, את פעולה אחת נהדרת של יוסי אסייג קבעה ניצחון חשוב למ.ס. כפר קאסם שמגדיל את הפער בפסגה ל-6 נקודות בדרך אולי לעליית ליגה. הכח שעושה עונה גדולה, יכולה להיות בהחלט מאוכזבת שיצאה מהמשחר בידיים ריקות

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 26-01-2019
  • 13:04

קהלי שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (מני בן ארי)

 

למרות הערכת המשטרה לכ-2500 צופים, למשחק עצמו הגיעו רק כ-1000 אוהדים של שתי הקבוצות יחד, שנתנו אווירה טובה כשכל צד מעודד את קבוצתו. לפני פתיחת המשחק, הזכירו את האסון הכבד שפקד את העיר כפר קאסם כששני ילדים נספו בצורה טרגית לאחר ששריפה פרצה בביתם. אתר גולר משתתף בצער המשפחה והכפר כולו. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (מני בן ארי)

 

פתיחת המשחק התאפיינה בשליטה של הכח במרכז המגרש, כשברבע השעה הראשונה חניכיו של עומר פרץ היו דומיננטיים יותר והכתיבו את הקצב, בעוד שחקני כפר קאסם נשארו מאחור ויצאו למתפרצות מהירות, אך ללא שום מצב מסוכן.

 

סתיו זלאייט מול איתי אלקסלסי (מני בן ארי)

 

בדקה ה-17 כפר קאסם יוצאת להתקפה מהירה, הכדור עובר מצד לצד ומגיע סאמח מרעב שמעביר רוחב לתוך תיבת החמש, יוסי אסייג היה במקום ודחף את הכדור פנימה, 1-0 לכפר קאסם בניגוד למהלך המשחק!

 

יוסי אסייג כובש וחוגג עם חבריו! (מני בן ארי)

 

גם לאחר השער מגמת המשחק נמשכה, הכח שלטה בכדור וניסתה להגיע למצבים, אך בהחלט היה ניתן לראות את חסרונו של מוחמד אזברגה במרכז השדה שפתח את המשחק על הספסל, בעוד כפר קאסם נשארה מאחור וניסתה להפתיע.

 

מבצע יפה של עובדיה דרוויש (מני בן ארי)

 

בדקה ה-31 הכח הגיעה למצב טוב, כאשר עובדיה דרוויש עם דאבל פס מצוין מגיע למצב בעיטה מאגף ימין, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל השער. 

שמונה דקות לסיום המחצית, אריאל לזמי מעביר כדור טוב לשרון גורמזנו, שמפינת הרחבה מסובב בעיטה אדירה שמפספסת במעט את החיבור.

 

אריאל לזמי היה פעיל מאוד במשחק אמש (מני בן ארי)


עוד דקה עוברת והפעם לזמי מגיע למצב כיבוש, וממצב מצוין בועט בעיטת יעף חלשה ולצליל חתוכה אין בעיה לקלוט את הכדור. עד לסיום המחצית הכח הגיעה לעוד שני מצבים מול חתוכה, אך אריאל לזמי ומוטי אוחיון לא הצליחו למצוא את הרשת. 

כפר קאסם יורדת להפסקה ביתרון של 1-0 למרות שליטה של הכח, אך במצב אחד מסוכן, יוסי אסייג עשה את מה שהוא יודע הכי טוב ומצא את הרשת.

 

עם פתיחת המחצית השנייה עורך עומר פרץ חילוף בשורות הכח, כשיאיר שפונגין מחליף את סתיו זלאייט. 8 דקות עוברות וגם מוחמד אזברגה נכנס בשורות הכח כשהוא מחליף את ירין אברהם.

 

המחצית השנייה נפתחה חלש מצד שתי הקבוצות, והכח ששלטה במחצית הראשונה והגיעה לכמה מצבים טובים, פתחה את המחצית בצורה אנמית יותר. 

המצב המסוכן הראשון במחצית השנייה הגיע רק בדקה ה-70, כשכדור עומק עם ספק נבדל הגיע לסאמח מרעב, האחרון העביר כדור רוחב טוב ליוסי אסייג שנשאר לבדו מול פשכצקי, אך רגע לפני שאסייג משלים צמד, הגיע מאחור יריב קלמרו המחליף, מרחיק את הכדור ומציל שער בטוח. 

 

אריאל לזמי עובר את אדלשטיין ומסדר מצב טוב לגורמזנו (מני בן ארי)

 

חמש דקות עוברות וגם הכח מגיעה למצב, הגבהה טובה של אריאל לזמי מוצאת ראשו של שרון גורמזנו, אך החלוץ נוגח לא מספיק מדויק ולא מוצא את המסגרת.

 

שתי דקות לתום 90 הדקות הכח הגיעה להזדמנות הטובה שלה במשחק, הגבהה טובה של אריאל לזמי מצאה את ראשו של גיל סלם לבד קרוב לתיבת החמש, סלם שזהו משחקו האחרון בקבוצה לפני המעבר לליגה הלאומית, צריך היה לכבוש לא מצא את המסגרת ופספס הזדמנות אדירה לקבוע שוויון.

 

עומר פרץ יורד מאוכזב בסיום המשחק (מני בן ארי)

 

בסיום כפר קאסם מנצחת 1-0, מגדילה את הפער בפסגה ל-6 נקודות בדרך למטרה הכי גדולה שלה העונה - עלייה לליגה הלאומית!

 

שחקני כפר קאסם מאושרים בסיום המשחק (מני בן ארי)

שחקני כפר קאסם חוגגים ניצחון במשחק העונה! (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ברור (הוגה דעות 26-01-2019, 17:14)
    אין מי שיעבור את כפר קאסם
  2. הכח לא תוותר עד בסוף (סגול עמוק 27-01-2019, 12:27)
    יש עוד חצי עונה זה המון ! קאסם עוד תאבד נקודות כמה מזל עוד יהיה לה ??
  3. הכח היו צריכים לתת 4 והפסידו (יוסף מהעיריה 27-01-2019, 12:53)
    תמשיכו לא לשלם לשחקנים מה אתם מצפים שזה לא ישפיע? יש לשחקנים לב ענק בזכות זה הכח לא בתחתית. עוד לא מאוחר אפשר לעקוף את קאסם רק תשלמו ותפנקו את שחקני הכח