חלוקת נקודות: מחנה יהודה ויבנה מסיימות בתיקו 2-2

מחנה יהודה הובילה 2-0 משערים של איתי אילת ומאור אסור מהנקודה הלבנה, אך ממש לקראת סיום המחצית איציק אבושדיד מצמק את התוצאה ל-2-1.  במחצית השנייה יבנה ניסו להשוות בכל מחיר וכבשו מרגלי מולאט גברה. דורון ממן: "אנחנו נאיביים ופראיירים". פיני עייש: "בלי קשר לתוצאה, המגרש כפי שהוא כיום מהווה סכנה לבריאות השחקנים"

  • על ידי: גיא צמח
  • 27-01-2019
  • 08:08

הפועל מחנה יהודה מהמקום ה-14 אירחה במגרשה את מכבי יבנה מהמקום ה-4 במסגרת המחזור ה-17 של ליגה א' דרום.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (מני בן ארי)


פתיחת המשחק הייתה ללא ספק של מחנה יהודה שכבר בדקה ה-27 איתי אילת מתנהל עם הכדור ומשחרר בעיטה מ-25 מטרים שנעצרת רק בחיבורים ומעלה את מחנה יהודה  ליתרון 0-1.

 

שחקני מחנה יהודה חוגגת את שער היתרון (מני בן ארי)


מכבי יבנה לא התאוששה מספיגת השער הראשון וכבר לאחר 12 דקות ספגה את השני, אחר שמאור אסור הוכשל ברחבה והשופט מורה על הנקודה הלבנה ואת הפנדל מבצע בהצלחה מאור אסור שמעלה את מחנה יהודה ליתרון 0-2.

 

מאור אסור מכניע את עידו לוי וחוגג עם חבריו (מני בן ארי)


דווקא אז מכבי יבנה החלה לחזור למשחק ועד המחצית צימקה את התוצאה ל 2-1 משער של איציק אבו שדיד שעובר שני שחקני הגנה של מחנה, כובש ולמעשה קובע את תוצאת המחצית. 1-2 למחנה יהודה.

 

איציק אבושדיד כובש שער נהדר (מני בן ארי)


המחצית השנייה הייתה שקולה עם מספר מצבים לשתי הקבוצות. בדקה ה-56 הגנת מחנה עם טעות קשה בהגנה והכדור מגיע למולאט גברה שלא מתקשה לגלגל מול שער חשוף ומשווה את התוצאה ל-2-2.

 

מולאט גברה כובש וקובע שוויון 2-2 (מני בן ארי)


עד לסיום היו לא מעט מצבים לשתי הקבוצות אבל אף אחת מהן לא השכילה לכבוש ובסיום 2-2 וחלוקת נקודות בין הקבוצות. 


תגובתו של פיני עייש מאמנה של מכבי יבנה: "היה משחק שקול עם מצבים לשערים לשתי הקבוצות ואכן, נכבשו ארבעה שערים. בלי קשר לתוצאה, המגרש כפי שהוא כיום מהווה סכנה לבריאות השחקנים ואני מציע לנוגעים בדבר לתת את הדעת על כך".

 

תגובתו של דורון ממן מאמנה של מחנה יהודה: "במילה אחת - נאיביים. בשתי מילים - נאיביים ופראיירים! ברגע שמובילים בשני שערים, אסור לנו לסיים את המשחק רק עם נקודה ולא משנה מול מי משחקים. זה קורה לנו כבר בפעם השנייה, ואם אנחנו רוצים לברוח מהתחתית אנחנו חייבים לנצח משחקים כאלו. הגולים שספגנו הם נטו מטעויות שלנו ויכולנו למנוע אותם, אבל לא סתם אנחנו בתחתית וזה רק בגלל הנאיביות שלנו ובגלל הגולים הקלים שאנחנו סופגים במשחקים האחרונים. אין לי טענות לגישה של השחקנים ולמחויבות שלהם, הם נותנים את המקסימום ואת המיטב שלהם וברגע שנמנע את הטעויות בהגנה, אז נצליח לעשות את הרצף של צבירת הנקודות ונתחיל להתקדם לכיוון המרכז". 
עוד הוסיף ממן: "לא לשכוח שכשהגעתי לקבוצה במחזור השמיני, הקבוצה הייתה עם אפס נקודות, אפס שערי זכות ועם מורל וביטחון בגובה הרצפה. מה שאנחנו עושים עד עכשיו זה לא מובן מאליו. אני חושב שלפי היכולת שאנחנו מציגים, אנחנו שווים מיקום יותר גבוה, אבל הבעיה שהתחלתי עם מינוס גדול מאוד. אבל אני סומך על השחקנים  ומאמין בהם שהם יביאו את הקבוצה לחוף המבטחים. בגדול אני נמצא במקום טוב עם הנהלה טובה שעושה את הכל ונותנת שקט לעבוד וזה הכי חשוב למאמן".
מילה אחרונה לגבי יבנה: "זאת הקבוצה הכי מוכשרת ששיחקתי מולה עד עכשיו, והיחידה עד עכשיו שאני יכול להגיד שהיו יותר טובים מאיתנו ושאפו לפיני המאמן".

 

תגובתו של מאור אסור כובש השער השני למחנה יהודה: "משחק שמוכיח כמה יכולות יש לקבוצה הזאת לצאת מהמצב שהיא נמצאת בו, אבל מצד שני כמה קשה זה יהיה עד הסוף. אנחנו מאוד מאוכזבים ששמטנו יתרון בין שני שערים, אבל מצד שני היה חשוב לקחת גם נקודה מה שהקבוצה לא הצליחה לעשות פעמים קודמות ששמטה יתרון כזה".

מחנה יהודה ויבנה נפרדות בתיקו 2-2 (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממן גדול (מחנה 27-01-2019, 08:51)
    יש לנו אחלה מאמן אחד הטובים בליגה שעם שחקנים בינוניים עושה קסמים הוא ישאיר אותנו בליגה ובטח בשנה הבאה יחטפו אותו קבוצות הצמרת. ירון תחתימו אותו דחוף וקריאה לכל האוהדים תגיעו לעודד זה חשוב
  2. לא מבין איך מאשרים מגרש כזה (ירון 27-01-2019, 09:04)
    זה לא כדורגל מה שמשוחק במגרש הזה, הגיע הזמן להפסיק לשחק שם. בושה וחרפה.
  3. מחנה אתם קבוצה שיכולה להוציא נקודות רק במגרש בזיון הזה (אבח 27-01-2019, 09:36)
    מגרש שמי שאישר אותו פושע
  4. אסור לשחק שם, בושה להיתאחדות. (גולן 27-01-2019, 12:15)
    אין היתאחדות לכדורגל בארץ
  5. בובה על חוט (יבנאי 28-01-2019, 08:59)
    פיני תיתפטר כבר הרסת אותנו!! תראה לאן הגענו חילוץ נקודה מול הקבוצה הכי חלשה בליגה!!!
  6. ממן מה יהיה ?אתה רק טופח לעצמך על השכם... מאמן חלש ים חחסי אנוש מהגרועים שיש (יוני 29-01-2019, 21:29)