מתקרבת לפלייאוף: 0-2 לכפר כנא מול בני זלפה

במסגרת המחזור ה-17 בליגה א' צפון, ניצחה הפועל כפר כנא את בני זלפה 0-2 משערים של מוחמד פודי וראדי חמאיסי ונצמדת חזק לתמונת פלייאוף העליון כשהיא במקום ה-6. מאור סיסו: "אנחנו קבוצה עם מומנטום מצוין ועם מאמן אדיר"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-01-2019
  • 10:40

הפועל כפר כנא אירחה ביום שישי האחרון את בני זלפה למשחק במסגרת המחזור ה-17 במסגרת ליגה א' צפון.

 

המשחק נפתח בלחץ של הקבוצה הביתית שהניעו את הכדור ברמה גבוהה, וכבר בדקה ה-9 מחמוד פודי העלה את כפר כנא ליתרון מוצדק. שער ראשון למחמוד פודי במדי הקבוצה, 0-1 לכפר כנא. 

 

מחמוד פודי מעלה את כפר כנא ליתרון וחוגג עם ספסל הקבוצה (חגאג רחאל)

 

חניכיו של אחמד סבע המשיכו לשטוף את הדשא, וזלפה נראו כלא מוצאים את עצמם בקבוצה. מוריס אוזן עשה שלושה שינויים פנימיים עד לדקה ה-30 בכדי להשתלט על המשחק, ובדקה ה-40 הגיע המצב הראשון והיחיד של זלפה בכל המחצית, אבל מאור סיסו המצוין הציל שער בטוח והוציא לקרן. 

 

מאור סיסו מציל שער בטוח (חגאג רחאל)

 

מנגד כפר כנא החמיצו עוד כמה פעמים ולא הצליחו להגדיל את התוצאה. המחצית מסתיימת ביתרון 0-1 מוצדק לכפר כנא.

 

אחמד סבע יורד להפסקה מחויך (חגאג רחאל)

 

החצי שני נפתח עם לחץ קטן של זלפה אבל שחקניו של אוזן לא הצליחו לכבוש מאותם המצבים בזכות משחק מצוין של הגנת כפר כנא. בדקה ה-60 מוריס אוזן הימר על כל הקופה, הוציא בלם והכניס חלוץ כדי להשוות, אבל דווקא כפר כנא הייתה זאת שהגיעה למצבים והייתה מסוכנת יותר. 

 

מוריס אוזן ניסה לעשות הכל על מנת לחזור למשחק (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-75 רוסלן המחליף נתן כדור עומק לראדי חמאיסי שכבש וקבע 0-2 לכפר כנא בסיום. ניצחון מוצדק לחלוטין ששם את כפר כנא חזק בתמונת הפלייאוף - שאפו לאחמד סבע!!!

 

חמאיסי כובש וקובע את תוצאת המשחק! (חגאג רחאל)

 

תגובתו של מאור סיסו בסיום המשחק: "עשינו את אחד הניצחונות החשובים שלנו היום ונתנו הרבה שקט לראשי המועדון. אנחנו שמחים שאחמד הפך אותנו לקבוצה שמחה, התקפית וחיובית ואני חושב שהוא יגיע רחוק מאוד. הפנים קדימה לצור שלום - משחק סופר קשה וסופר חשוב. אנחנו מאוד שמחים ומאושרים על הניצחון, עם קבוצה עם מומנטום מצוין ועם מאמן אדיר".

 

שחקני כפר כנא חוגגים ניצחון חשוב (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כנא נקרע אותכם הפעם סמרטוטים (בקה 28-01-2019, 11:03)