ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור ה-17 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז תל אביב בליגה ג', מחוז תל אביב הינו אחד המחוזות המעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות איכותיות, השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום א' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'

  • על ידי: גיא צמח
  • 28-01-2019
  • 18:28

צפרירים חולון – אליצור יפו: 0-3

צפרירים חולון אירחה באצטדיון בחולון את אליצור יפו למשחק שלא קובע יותר מדיי. לאחר מחצית מאופסת צפרירים חולון עלתה למחצית השנייה מפוקסת יותר וכבשה שלושה שערים. בדקה ה-57 זיו קבדה המצוין עם שער מרהיב ביופיו מעלה את צפרירים ל 1-0 . 9 דקות חולפות ויניב רואש מכפיל את היתרון לאחר בישול חכם של יוני זכריה ובדקה ה-90 גדי סולומוביץ' כובש שער חכם לאחר עוד בישול של זכריה המצוין וקובע את תוצאת המשחק 3-0 לצפרירים שכבר שכחה איך מרגיש ניצחון. אליצור יפו סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אדיר שמש בדקה ה-75.

 

זיו קבדה עם שער מרהיב ביופיו (ליעוז צמח)

 

השקמה חן – אליצור יהוד: 0-5

השקמה הממוקמת במקום השני אירחה במגרשה את אליצור יהוד הצנועה מהמקום ה-14 וניצחה אותה ללא מאמץ מיותר 5-0. השקמה כבשה משערים של אביתר נדלר, חזי טורס, לאקיאו איינאו, אביתר נדלר ושון צופי . השקמה שומרת פער של 7 נקודות מהמוליכה וכפי שזה נראה השקמה תהיה בסוף העונה במשחקי ההצלבה לעלייה לליגה ב'.

שחקני השקמה חוגגים חמישייה על אליצור יהוד 

 

עוצמה חולון – מכבי אור יהודה: 0-3

המוליכה עוצמה חולון אירחה במגרשה את מכבי אור יהודה השישית שעוד מאמינה כי יכולה להשתחל למקום המוליך למשחקי ההצלבה. עוצמה פתחה טוב את המשחק ובמחצית הראשונה הובילה משערו של אוהד סולטן הוותיק והטוב. אור יהודה לא ויתרה והגיעה למספר הזדמנויות אבל לא הצליחה להבקיע. במחצית השנייה עוצמה כבשה עוד שני שערים מרגליהם של מוסא בן חיים ושון נחייסי ובסיום 3-0 לעוצמה חולון ששומרת על פער 7 הנקודות שלה בפסגה ולא נראה שאיזו קבוצה יכולה להדביק אותה בדהירה לעבר ליגה ב'.

 

בני יהוד – מכבי פרדס כץ: 1-10

לאחר שבסיבוב הקודם בני יהוד הסתבכה במשחק נגד פרדס כץ וניצחה רק בבית הדין עם ניצחון טכני הגיעה השבוע פרדס כץ ליהוד והרגישה את נחת זרועה של אחת הקבוצות הטובות בליגה. יהוד לא ריחמה וכבשה לא פחות מ-10 שערים ובקלות התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה הרבה יותר. יהוד כבשה משערים של רוי הדדי, שי זוהר, עומר לוי, לירוי נחום ועדי שמאי צמד כ"א ומעל כולם בלט הסקורר אלירן מגול עם שלושער. פרס כץ הצליחה רק לצמק משער ניחומים של שמעון מלכה.

 

אלירן מגול הסקורר המוביל של יהוד לוקח את הכדור הביתה (דורון דואני)

 

שאר התוצאות :

אינטר עליה ת"א – בית"ר עזרא : 2-5

בית"ר יפו – ספרטק ר"ג : 2-3

הפועל רמת ישראל – א.ס חולון : 0-3

הפועל נווה גולן – שיכון ותיקים : 1-3

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור ה-17 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. גדי סולומוביץ חלוץ גדול (אוהד 28-01-2019, 21:03)
    סקורר ענק תמשיך להפציץ
  2. מחוז חלש (שחקן 30-01-2019, 00:09)
    מחוז חלש מאד,בוא תסקר את מחוז השרון ותבין מה זאת רמה,תשאל את בני יהוד שקיבלו מקלנסוואה 5 חתיכות במשחק אימון והפסיקו את המשחק בדקה 70,כי זה כבר לא היה נעים.
  3. העיקר שעצמה חולון תעלה (ברק 30-01-2019, 15:54)