ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-19 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-19 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 26 שערים. המוליכה קרית מלאכי מנצחת, דימונה מנצחת את עירוני אשדוד. שדרות, כסייפה, מ.ס באר שבע, ירוחם ובני אילת מנצחות בבית. עירוני מודיעין מנצחת בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם.

  • על ידי: גיא צמח
  • 29-01-2019
  • 08:07

עירוני כסייפה – בית"ר קרית גת : 1-2

עירוני כסייפה אירחה במגרש בלוד את בית"ר קרית גת למשחק אמצע טבלה על 6 נקודות כאשר שתי הקבוצות עם אותה מטרה להבטיח את מקומן בליגה ללא קרבות תחתית מיותרות. כסייפה עלתה ליתרון ראשונה כבר לאחר 8 דקות מרגליו של אמג'ד אבו דגש. קרית גת לא נבהלה והישוותה עוד במחצית הראשונה מרגליו של אסיף כהן. במחצית השניה התפתח משחק שקול וכשהיה נראה כי שתי הקבוצות יסתפקו בנקודה הגיע מייאס אלחאמדי בדקה ה-94 וכבש את שער הניצחון לכסייפה ובסיום 2-1 דרמטי למארחים.

 

בני יצ'אלאל – עירוני קרית מלאכי : 5-1

המוליכה יצאה למשחק חוץ ברחובות נגד בני יצ'אלאל הצנועה שרק רוצה להבטיח עוד עונה בליגה. האורחים פתחו מצוין ובמחצית הובילו ביתרון 1-0 אחרי שער מהיר של דניאל אטיאס. המחצית השניה נפתחה טוב עבור המארחים שהישוו כבר בדקה ה-49 משער של אבינו ברו אבל בדיעבד השער הזה רק העיר את המפלצת של מלאכי שעד לסיום כבשה לא פחות מארבעה שערים מרגליהם של גולן עמוס, עומר יעקב, אושרי ביינה ודניאל אטיאס שהשלים צמד ובסיום 5-1 מוחץ לקרית מלאכי.

 

עירוני שדרות – בית"ר מעלה אדומים : 0-1

עירוני שדרות הממוקמת חמישית אירחה במגרשה את מעלה אדומים מהמקום העשירי. לאחר מחצית ראשונה מאופסת שדרות עלתה ליתרון בתחילת המחצית השניה משער של אביאל אפנג'ר. עד לסיום מעלה אדומים יכלה להשוות אבל ללא הצלחה ובסיום ניצחון חשוב לשדרות ששומרת על המקום החמישי ומגדילה את הפער מהמקום השישי ל-8 נקודות.

 

תצוגת עידוד מרשימה של שני הקהלים - שאפו!! (מוטי קדוש)

 

מ.ס דימונה – עירוני אשדוד : 0-1

מ.ס דימונה השלישית אירחה במגרשה את עירוני אשדוד השניה לקרב על שש נקודות בין שתי קבוצות שרוצות לעלות ליגה מהמקום הראשון. ביציעים היתה חגיגה של ממש כששני קהלי האוהדים יוצרים אוירה מדהימה. על כר הדשא התפתח משחק לוחמני ומאבק על כל כדור. במשך 93  דקות לא נכבש שער עד שאבירם אוחנה הדימונאי הכניס את כל הלב והנשמה וקבע 1-0 לדימונה והשאיר את הנקודות החשובות בדימונה. עירוני אשדוד סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אסמלש טקלה בדקה ה-61. בעקבות הניצחון דימונה חלפה על פני עירוני אשדוד בטבלה וכרגע ממוקמת במקום השני בטבלה.

 

אבירם אוחנה עם שער הניצחון לדימונה (מוטי קדוש)

 

מ.ס באר שבע – מ.ס שיכון המזרח : 0-1

מ.ס באר שבע אירחה במגרשה את השישית שיכון המזרח. מחצית ראשונה מאופסת השאירה את המקום למחצית שניה סוערת אבל לא בשערים . שיכון המזרח מצאה את עצמה החל מהדקה ה-49 בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של ליאו אמסיס והחל מהדקה ה-75 ב-9 שחקנים לאחר הרחקתו של שליו נונה. שיכון המזרח הצליחה להחזיק מעמד מול ההתקפות של באר שבע וכשהיה נראה כי הקבוצה תצא עם נקודה הגיעה הדקה ה-93 כאשר ינון ברדה המצוין כובש את שער הניצחון ומשאיר את הנקודות בבאר שבע. חניכיו של שמעון ועקנין ראויים לכל המחמאות על הלחימה והנחישות אבל זה בטוח לא יספק אותם.

 

הפועל ירוחם – עירוני נתיבות : 1-4

הפועל ירוחם הרביעית עם עונה יוצאת מהכלל מבחינתה אירחה במגרשה את נתיבות מהמקום ה-12. נתיבות האורחת פתחה מצוין וכבר לאחר 21 דקות עלתה ליתרון משערו של ויקטור פרץ. השער של נתיבות דווקא העיר את ירוחם שעד להפסקה למחצית ביצעה מהפך מצמד שערים של מושיקו אביטן. במחצית השניה ירוחם לחצה על הדוושה וכבשה עוד שני שערים מרגליהם של דודו פלס ומושיקו אביטן שמשלים שלושער גדות. בסיום 4-1 חלק לירוחם. נתיבות סיימה את המשחק עם 10 שחקנים לאחר הרחקתו של אוסמה קשאעלה.

 

בני אילת – בית"ר גבעת זאב : 0-3

בני אילת מהמקום ה-15 אירחה במגרשה את האחרונה בית"ר גבעת זאב וידעה כי צ'אנס מצוין מבחינתה לברוח קצת מהמקום המוליך בתום העונה לליגה ג'. אילת פתחה מצוין והכריעה את המשחק תוך חצי שעה כאשר היא כובשת לא פחות משלושה שעריה מרגליהם של מור לוי, סולטאן זועבי ודניאל אלמלח. במחצית השניה המשחק התאזן אבל התוצאה נשארה בעינה 3-0 לאילת שעולה למקום ה-13.

 

הפועל לוד – עירוני מודיעין : 5-1

משהו לא טוב עובר על הפועל לוד ובקצב הזה תמצא את עצמה בליגה ג' בתום העונה, השבוע אירחה במגרשה את עירוני מודיעין המתאוששת. חניכיו של אהוד כחילה הלמו בהפועל לוד עם לא פחות מחמישה שערים מרגליהם של פיני מתנה, עומר טולדו, אוראל בטש, נאדר אלעתיקה וסאן טוריאל. לוד הצליחה רק לצמק. מאז הגעתו של אהוד כחילה הקבוצה התאוששה וצברה 16 נקודות מתוך 21 אפשריות.

 

מצטייני המחזור

 

שחקן המחזור : מושיקו אביטן חלוצה של הפועל ירוחם עם שלושער בניצחון קבוצתו על נתיבות.

 

מושיקו אביטן מהחלוצים הטובים בליגה (מוטי קדוש)

 

מאמן המחזור : אהוד כחילה מאמנה של מודיעין עם ניצחון מוחץ על לוד ובכלל מאז שהגיע הקבוצה במומנטום חיובי מאד.

 

אהוד כחילה מאמן המחזור עם 5-1 על הפועל לוד

 

קבוצה מצטיינת : מ.ס דימונה עם ניצחון חשוב מאד על עירוני אשדוד .

 

שחקני דימונה חוגגים ניצחון (לירן ביטון)

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-19 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפול לוד בזיון חחח (אשדוד 29-01-2019, 10:06)
    אופיר רגב תלך הבייתה יטפט ליגה ג מחכה לך הרסת שם את הקבוצה משפחה של גנבים
  2. חחחחחח (מודעין 29-01-2019, 10:07)
    לוד אתם בדיחה
  3. עירוני אשדוד (אשדוד 29-01-2019, 10:08)
    לוד קבוצה ששווה ליגה ז חחחחח אופיר לא נורא עולה שנה הבא תעלה שוב ליגה מליגה ג לליגה ג חחחחחחח
  4. עירוני אשדוד (אשדודי 29-01-2019, 12:19)
    ‏לא תעלה השנה צריך להחליף את ההנהלה ‏ ‏משהו מקולקל שם
  5. ‏עוד עונה ‏ ‏לפח (‏דוד בן אבו 29-01-2019, 12:21)
    ‏בלי מאור זוהר ובלי טקלה ובלי מאמן ‏שזה בעיה קטנה אי אפשר לנצח את ירוחם
  6. שרון ‏מרציאנו (עירוני 29-01-2019, 12:23)
    ‏כמה חבל עליך לא רצו אותך ‏ישלמו על זה ביוקר גם לא יעלו וגם הכיס התרוקן
  7. כולם מפחדים מעירוני (עירוני 29-01-2019, 13:15)
    בגלל זה כל התגובות תמיד על עירוני תמשיכו להגיב בסוף העונה נראה מי תעלה
  8. משה אביטן תמשיך לקרוע רשתות (אלי. מכבי יבנה 29-01-2019, 16:29)
  9. מועדון. ספורט. דימונה (אבי. אזולאי 30-01-2019, 11:24)
    דימונה. הוכיחה. אופי. ורצון. מגיע. לכם. לעלות. ליגה. בהצלחה