אוהד רון מארח את אלירן מגול: תחזית ליגה א' דרום מחזור 18 בחסות ה"סאנסה"

השבוע לקראת המחזור ה-18 בחרתי לארח את חברי אלירן מגול, מגול חלוץ עם רקורד מרשים בליגות הנמוכות עם יותר מ-400 שערים בכל הליגות ועם המון עליות ליגה שבראשן עם הפועל כפר שלם, הפועל אזור, עירוני באר יעקב, מכבי שיכון המזרח וירמיהו חולון. בגיל 35 ירד לליגה ג׳ כדי ליהנות ומתוך 17 מחזורים במדי בני יהוד, מגול חוגג 27 שערי ליגה. מעניין לראות מי ינצח בתחזית השבועית?!

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-01-2019
  • 14:12

אלירן, מה אתה חושב על הליגה של העונה? 
"הליגה היא ליגה של כפר קאסם והכח, ואז כל השאר. השנה ההבדל הוא גדול, יש פערים גדולים בין הקבוצות וקבוצה שתעשה ריצה טובה תוכל להתברג בפלייאוף העליון".
מי לדעתך תעלה ליגה בתום העונה?
"כפר קאסם תעלה! יש לה סגל איכותי, מאמן שמנהל את הסגל בחכמה והתקפה מצוינת עם יוסי אסייג וסמאח מרעב".
 

ונעבור למשחקים:

הפועל אדומים אשדוד - הפועל כפר שלם

אוהד: האדומים מאכזבים ובגדול ושלא יתחבאו מאחורי הסיסמא שהם רק עלו ליגה, כי מהעונה שעברה לא נשאר כמעט כלום. כמעט כולם שחקנים חדשים ומאמן אחד מאכזב יותר מכולם, ולא ברור לי איפה הכבוד שלו שהוא לא הולך הביתה מכיוון שהוא מאכזב מאז שהגיע, אך יש לו חוזה והוא רוצה כסף. כפר שלם קבוצה צעירה שנלחמת על חייה, אך האדומים עדיפים והכל תלוי בהם. הם אומנם לא נראים טוב אבל עדיין עדיפים על כפר שלם. ההימור שלי: ניצחון לאדומים המאכזבים.

אלירן: כפר שלם קבוצה קרובה לליבי עם אביחי, אשר ואיתן. קבוצה שהיא משפחה בעונה פחות טובה, אבל עדיין קבוצה טובה וחזקה מול הסגל הנוצץ של אשדוד עם שלל כוכבים ומאמן בעל שם, אבל שלא מכיר את הליגה. משחק ששתי הקבוצות תהיינה מרוצות מנקודה. ההימור שלי: תיקו.

 

גילי לנדאו, "איפה הכבוד שלו?" (גיא צמח)

 

בית"ר כפ"ס - הכח עמידר ר"ג

אוהד: סירוטקין מול הכח ר"ג! איזה משחק טעון צפוי לנו השבוע ורק מי שמעורב מבין עד כמה יש יריבות לאחר שסירוטקין אימן אשתקד בהכח ר"ג ואכזב ובגדול, אבל לאחר מכן תבע את כספו.ההכל לבסוף הסתדר וכל אחד קיבל את כספו, אך בהחלט נשאר טעם לא טוב לשני הצדדים האחד מהשני. סירוטקין ישמח לנצח את הכח אבל לא נראה שהוא מסוגל. בונקר הוא לא יכול עם הסגל החלש שיש לו ולכן לדעתי הוא יפסיד. ההימור שלי: ניצחון להכח.

אלירן: הכח עם מאמן מצוין והחלוץ הטוב בליגה שרון גורמזנו, מגיעה אחרי הפסד במשחק העונה ותנסה להמשיך במומנטום מול כפ"ס החלשה, שבעונה כזו תתפלל לא לרדת! ההימור שלי: ניצחון להכח.

 

האם עומר פרץ ינצח את חיים סירוטקין? (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם - הפועל בקעת הירדן

אוהד: כנראה שזאת העונה של כפר קאסם. הכל הולך להם גם בתקופות טובות וגם בפחות טובות, הם יודעים להגיע למשחקים ולנצח גם משחקים גדולים ומגיע להם כל הכבוד על כך. מעניין לראות את הסגל לעונה הבאה. בקעת הירדן מאכזבת ונועם שוהם מאז שהגיע כמעט החליף 40 שחקנים בקבוצה ועדיין לא מצא את הנוסחה. יש לו שקט מהבעלים או נאיביות של הבעלים, לנועם יש לו יכולות אבל במשחק הזה הוא יבוא לשחק פתוח ובמשחק פתוח מול כפר קאסם הוא יחטוף בראש. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

אלירן: הקבוצה הטובה בליגה ללא כל תחרות, מעמדת המאמן עד אחרון השחקנים עם הכוכב של ליגה א׳ בשנים האחרונות - המוציא לפועל יוסי אסייג. כפר קאסם לא תתקשה בבית מול בקעת הירדן שאמנם התחזקה, אבל לא תהווה יריב. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

יוסי אסייג, החלוץ הטוב בליגה! (מני בן ארי)

 

מכבי קביליו יפו - הפועל מחנה יהודה

אוהד: יפו חזרו עם ניצחון גדול מבחינתם מהבקעה ומול מחנה יהודה הם יכולים לחבר עוד ניצחון ואולי אפילו לאיים על המקום החמישי. כי מעבר לאיום אני לא רואה אותם בפלייאוף, למרות שניצחון מול מחנה והם יכולים להתברג בפלייאוף, אך דווקא בגלל זה הם יפסידו למחנה. למה? כי לדעתי יפו לא טובים ולא ווינרים. ווינרים מנצחים את מחנה ומתקדמים הלאה והם ממש לא. ההימור שלי: תיקו.

אלירן: יפו בעונה טובה עומדת בציפיות עם מאמן שמוציא מהסגל הבינוני מעל ומעבר. מחנה תגיע אחרי ההתעוררות הקלה שעברה עליה ותנסה להישאר בליגה ותבוא להילחם על חייה. ההימור שלי: תיקו.

 

שחקני מחנה יהודה, יחגגו מול יפו? (מני בן ארי)

 

מכבי יבנה - 'ירמיהו' חולון

אוהד: שוק יבנה מארח את חולון. יבנה כבר הייתה שמחה לסיים את העונה וחולון למרות ההצלחה הגדולה היו שמחים גם הם לסיים את העונה. משחק ללא שערים צפוי ביבנה ולכן ההימור שלי: תיקו.

אלירן: קרב של שני מאמנים טקטיים. פיני עייש מול שלומי שלמה. חולון בבעיית שכר משמעותית מול יבנה שמנוהלת בצורה ישרה והגונה. שתי הקבוצות ישמחו בתוצאת תיקו. ההימור שלי: תיקו.

 

עירוני קרית גת - שמשון כפר קאסם

אוהד: קרית גת בבית עדיפה על שמשון כפר קאסם. שמשון אומנם התחזקו בפגרה, אבל להגיע לפלייאוף יהיה להם קשה מאד. קרית גת חייבים את הנקודות כדי לברוח מהתחתית. ההימור שלי: קרית גת ינצחו.

אלירן: איהב סרסור החזיר את היהלום שלו והמאמן על המגרש - משה סולימנוב. הקבוצה מכוונת לפלייאוף ולמרות משחק החוץ הקשה מול חניכיו של שלומי משה, ידה של כפר קאסם תהיה על העליונה. ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

 

האם שמשון תוביל את איהב לפלייאוף העליון?

 

מכבי שעריים - מכבי הרצליה

אוהד: הפתעת העונה מבחינתי היא מכבי שעריים. פשוט עושים עונה גדולה ומגיע להם כל הכבוד ובמיוחד למוסא שבנה קבוצה באמת טובה בשעריים, וגם בלי מאמן הם מצליחים. כמו שהיו אומרים שעם סגל שחקנים כמו בשעריים, אני מהטלפון מביא אותם לפלייאוף. שאפו ענק על כך לשחקנים. הרצליה השיגו ניצחון בשבוע שעבר ויצאו לחגוג על האירוע. שעריים עדיפים אבל תיקו נראה יותר קרוב. ההימור שלי: תיקו ללא שערים.

אלירן: הצמד הכי חם של הליגה - מני סוויסה ורון קורפלי מצעידים את שעריים לעונה חלומית אחרי העזיבה של מוסא בן חיים. הם עשו מספר שינויים והקבוצה בראשותו של דורון רוזנקוביץ השוער הטוב בליגה, בשיתוף שחקני ההגנה אסי חקאק ורביד אשר. הרצליה עדיין לא מצאה את עצמה בליגה ושעריים במשחק בית תמשיך בריצה שלה לעבר הפלייאוף. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

 

הפועל אזור - בית"ר נורדיה

אוהד: אזור נתנו 3 לחולון בשבוע שעבר ואם ימשיכו במומנטום החיובי ויסתכלו על הטבלה, הם ישיגו עוד ניצחון על נורדיה שהתאוששה יפה מאז שציון זקן לקח את המושכות. ציון הוא מאמן וזה מה שהיה חסר לקבוצה במחזורי הפתיחה וכל הכבוד לו על כך. אזור בבית לדעתי עדיפים וחייבים לנצח כדי לברוח סופית מהתחתית. הימור שלי: ניצחון לאזור.

אלירן: הבית ינצח לאזור את המשחק. השחקנים של יוסי חכים הפנימו את המצב, וכבר מול חולון הראו שהם באים להילחם על כל נקודה. קובי כהן, יהודה חוטא ועוד מספר שחקנים ותיקים יוציאו את העגלה מהבוץ.. ורדיה תיתן פייט אבל לדעתי אזור ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

אוהד רון מארח את אלירן מגול: תחזית ליגה א' דרום מחזור 18 בחסות ה"סאנסה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה כתב זה... (יוחאי 31-01-2019, 14:22)
    שואל שאלות וגם עונה לעצמו..מהמר שמחנה ינצחו את יפו ובהימור הסופי כותב תיקו...הזוי
  2. היידנ ניצחון לאזור (היידה אזור 31-01-2019, 15:24)
  3. קשקשן (המוכתר 31-01-2019, 15:38)
    אוהד יא גמור שעריים בלי מאמן.המאמנים האלו החליפו חצי קבוצה. מני מאמן יותר טוב ממוסא
  4. מכבי שעריים (הפתעת העונה 31-01-2019, 15:44)
    אוהבים מאוד את התחזית שלך עלה והצלח
  5. יאאלה לפרק את נורדיההה (אזוריהה 31-01-2019, 15:52)
    גל בן דיין צמד תרשמו
  6. לתת בראש לסירוטקין (הסגול 31-01-2019, 16:13)
    הרב אותנו שנה שעברה
  7. כנס רון (אבי 31-01-2019, 16:27)
    או סמים או אלכוהול לא לערבב
  8. ממקור פנימי: קובי כהן בא באטרף על נורדיה (מוסא מהמלבי בתשע שקל 31-01-2019, 18:11)
    לפי הידוע לי, הוא ממש בכלל לא אהב שנורדיה ניצחו בזכות אדומים. הבן אדם ישר כמו קרן פלס
  9. ממקור פנימי: קובי כהן בא באטרף על נורדיה (מוסא מהמלבי בתשע שקל 31-01-2019, 18:11)
    לפי הידוע לי, הוא ממש בכלל לא אהב שנורדיה ניצחו בזכות אדומים. הבן אדם ישר כמו קרן פלס
  10. חבל (הוגה דעות 31-01-2019, 18:58)
    שמי שמתיימר להיות עיתונאי יורד לתת רמה כשהוא כותב על מכבי שעריים.בושה וחרפה לאתר הזה
  11. יאללה אזוריה מלחמה (אזוריה 31-01-2019, 19:00)
    מחר רק נצחון בס״ד
  12. שלוש נקודות עולות לירושלים (בית''ר נורדיה 31-01-2019, 20:42)
    נורדיה מנצחת 3-1 צלמו מסך
  13. אזור זה בדם (יצחק חכיל 31-01-2019, 21:38)
    גל בן סלומון ודנה בת דיין עם שלושער
  14. תאכל תכובע אוהד רון (שערוקי 01-02-2019, 15:34)
  15. מכבי יפו זו אימפריה לעולם (יפואי 01-02-2019, 15:35)
    הנבואה ניתנה לשוטים (ולשותים...)