כפר כנא מנצחת 1-0 את צור שלום

במסגרת המחזור ה-18 בליגה א' צפון, אירחה צור שלום את הפועל כפר כנא. מוחמד פודי כבש את השער היחיד במשחק וקבע את תוצאת המשחק. כפר כנא ניצחה 1-0 את צור שלום. מאור סיסו: "עשינו ניצחון ענק, במגרש הכי קשה בליגה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 03-02-2019
  • 09:18

מכבי צור שלום שתופסת את המקום ה-11 עם 19 נקודות, הגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, מולה כפר כנא שתופסת את המקום ה-6 בטבלה עם 23 נקודות והיא מגיעה אחרי ניצחון על זלפה, ועם רצון גדול להמשיך את המומנטום החיובי.

 

במחצית הראשונה כפר כנא הציגה יכולת טובה יותר משל צור שלום, והיא נפתחה בקצב טוב. המצב המסוכן הראשון במשחק הגיע בדקה ה-8, כאשר בן בן שושן, נגח כדור שפגע במשקוף ושוער כפר כנא הדף.  מיד לאחר מכן, כדור חופשי הגיע לראש של שלו ברוור שמוסר כדור למוסא, אך הוא מחטיא מול שער ריק. בדקה ה-14 בן שושן נוגח כדור מסוכן בשנית, עדן יניב שחקנה של צור שלום מגיע לכדור שחזר אליו, ובועט לכיוון השער, אך שוער כפר כנא הודף את הכדור.

 

מהלך מצוין של מוחמד פודי העלה את קבוצתו יתרון (צילום: חגאג ראחל)

 

בדקה ה-25 מוחמד פודי, עושה דאבל ברמה גבוהה עם ספוואן זועבי, פודי בועט לרחוק, כובש שער ומעלה את קבוצתו ליתרון 1-0. היתרון נשמר עד המחצית.

 

מוחמד פודי חוגג שער במשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

במחצית השנייה צור שלום הפגינו יכולת טובה יותר מהמחצית הקודמת. בדקה ה-65,  ג'פרי ניסמבאום כמעט וצימק כאשר בעט כדור והצליח לעבור את השוער, אך הכדור פגע במשקוף ויצא החוצה. לצור שלום מצבים מסוכנים מסוכנים נוספים להשוות, אך שוער כפר כנא הפגין יכולת מצוינת ולקח הצלות מדהימות.

 

לאורך המחצית השנייה לא הובקעו שערים נוספים, והמשחק הסתיים בניצחון 1-0 לכפר כנא, שרושמת 3 נקודות חשובות.

מאור סיסו אחד מהשחקנים הבולטים בכפר כנא (צילום: חגאג ראחל)

 

מאור סיסו בתגובה בסיום הניצחון: "עשינו ניצחון ענק, במגרש הכי קשה בליגה. השוער שלנו הביא לנו היום את הנקודות האלה, הוא היה מצטיין המשחק. נשמח השבת, ונתכונן לקבוצה בכושר הכי טוב בליגה, הכי טוב שאפשר. אנחנו מקדישים את הניצחון לבעלים שלנו יוסף טאהה".

שחקני כפר כנא חוגגים (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות