נבחרת המחזור ה-18 בליגה א' דרום: בחסות"סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-18 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו מ.ס. כפר קאסם והכח ר"ג מנצחות את יריבותיהן בקעת הירדן וכפ"ס, יפו, חולון ואפילו שמשון כפר קאסם עם ניצחונות חשובים שמקרבים אותן לפלייאוף העליון. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אוהד רון
  • 04-02-2019
  • 14:35

שוער: ראני עודה (שמשון כפר קאסם)

שוערה המצוין של שמשון שמר על שער נקי והיה ערני לאורך כל המשחק. ראני מכוון את קבוצתו מאחור וללא ספק הוא בעל הבית בהגנה של שמשון כשעשה כמה הצלות נהדרות. ראני חתום על הניצחון של קבוצתו מול קריית גת.

 

ראני עודה חתום על ניצחון קבוצתו (איתן ידגR)

 

הגנה:

דוד יצחק ('ירמיהו' חולון)

בלמה הצעיר של חולון היה במשחק נהדר מול יבנה, עצר את חלוצי יבנה עם הרבה הקרבה, ויחד עם חיים פונטורמולי שמרו על רשת נקייה ואפשרו להתקפת קבוצתו לכבוש ולנצח.

 

מור נעמן (הכח ר"ג)

בלמה המצוין של הכח עשה עבודה נפלאה ויחד עם גיל סלם ידעו לשמור על הניצחון בכפ"ס למרות חיסרון מספרי. מור שחקן חזק ומהיר שעושה עבודה שקטה ובטוחה.

 

אורן אסיף ('ירמיהו' חולון)

קשרה של חולון היה מספר אחד על המגרש בחולון, ניווט את משחק קבוצתו, גבר על הקישור של יבנה ולמעשה בזכות הקישור של חולון הם ניצחו את יבנה ופתחו את המאבק על הפלייאוף העליון.

 

אורן אסיף הוביל את קבוצתו לניצחון מול יבנה (מני בן ארי)

 

קישור:

יאיר שפונגין (הכח ר"ג)

הכח היו בחיסרון של שחקן לאורך כמעט 70 דקות, ויאיר לקח אחריות על המשחק, ניהל וניווט את משחק קבוצתו בכישרון רב, בישל שני שערים לאופק מרום שהביאו שלוש נקודות לקבוצתו.

 

עוד משחק נהדר של יאיר שפונגין (מני בן ארי)

 

ירדן כהן (מ.ס. כפר קאסם)

איזה שחקן מצוין ירדן! הקשר עם העבר בלאומית מוכיח מדי שבוע את יכולותיו והשבוע מול הבקעה כבש שער שוויון סופר חשוב, והיה פעיל מאד במשחק והראה כמה הוא חשוב במערך של כפר קאסם. 

 

ירדן כהן מוכיח כמה הוא חשוב למערך של כפר קאסם (מני בן ארי)

 

איתי פלאצי (מכבי יפו)

המנוע בקישור של של יפו ללא ספק היה מספר אחד על המגרש מול מחנה יהודה. פלאצי שחקן צעיר וסופר מוכשר שללא ספק שווה לרמות הגבוהות. יש לציין גם את יוסי סולליך שהיה במשחק טוב ביפו.

 

אופק מרום (הכח ר"ג)

קשרה המצוין של הכח כבש צמד שערים סופר חשובים לקבוצתו, והראה את כישוריו במשחק מול כפ"ס. ולמרות החיסרון בשחקן, אופק לקח אחריות והביא ניצחון חשוב לקבוצתו.

 

התקפה:

ליאור עדיקה (נורדיה ירושלים)

צמד שערים לחלוצה המצויין של נורדיה שכולל שער מדהים במספרת, מוכיח שיש חלוץ שמריח שערים ומנסה לכבוש מכל מצב. אין ספק שאם ליאור ימשיך ככה הוא יגיע לרמות הגבוהות.

 

ליאור עדיקה - יכול להגיע לרמות הגבוהות! (מני בן ארי)

 

איוב אבו סבית (שמשון כפר קאסם)

חלוצה של שמשון הוא ללא ספק המנהיג החשוב של קבוצתו שמכוון את הצעירים בשמשון. איוב משדר אנרגיה חיובית במשחק, חלוץ חזק מהיר שמייצר מצבים מסוכנים לחבריו.

 

יוסי אסייג - שחקן המחזור! (מני בן ארי)

 

יוסי אסייג (מ.ס. כפר קאסם) - כוכב המחזור!

צמד שערים נוסף ובישול לחלוצה הבלתי נגמר של מ.ס. כפר קאסם. גם כשקבוצתו לא מרשימה יש להם על מי לסמוך. יוסי כבש 17 שערים העונה והרגל עוד נטויה! מול הבקעה יוסי היה מעורב בכל השערים, שחקן מעל הליגה כבר אמרנו...?

 

שלומי שלמה - מאמן המחזור! (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: שלומי שלמה ('ירמיהו' חולון)

ציון זקן עשה ניצחון מרשים מאד עם קבוצתו מול אזור, אבל שלומי שלמה שוב הוכיח את יכולותיו כשעשה ניצחון ענק על מכבי יבנה, ולמעשה פתח את המאבק על מקום בפלייאוף. שלומי מאמן מצוין וצנוע שעובד קשה, והפירות לא מאחרים להגיע. שאפו!

הוסף תגובה
תגובות
  1. שום מילה על הקבוצה החלשה מרחובות (הוגה דעות 04-02-2019, 14:43)
    אופס שכחתי זה אתר גולר.....
  2. אופק מרום- כוכב המחזור (הסגול 04-02-2019, 15:46)
    כבש 2 שערים והיה מצויין. אתה מכור של קאסם.
  3. אתר גולר מתפוץץ ששעריים מצליחה (אחד שמבין 05-02-2019, 07:44)
    אתם נתנים מוטיוציה לקבוצה שעושה בת ספר לליגה א דרום