חזרו למסלול: טבריה מביסה את הפועל ירושלים 0-3

עירוני טבריה יצאה למשחק חוץ מול הפועל ירושלים בקרב תחתית. אביאל גבאי וחן ידען כבשו במחצית הראשונה והעלו את קבוצתם ליתרון מבטיח של שני שערים. המחצית השנייה הייתה רגועה יותר,ושחקני טבריה הרבו להחמיץ, אך על סף השריקה לסיום המשחק מתן ברמי כבש וקבע את תוצאת המשחק, 3-0 לטבריה שמרחיק אותה מהתחתית וככל הנראה קובע את ירידתה של ירושלים לליגה ב׳.

  • על ידי: מערכת גולר
  • 08-02-2019
  • 19:42

עירוני טבריה יצאה למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים, כאשר שתי הקבוצות נמצאות בתחתית וחייבות את הנקודות בכדי לברוח מהתחתית הבוערת. הנהלת עירוני טבריה הוציאה את השחקנים לבית מלון ביום חמישי בכדי שיוכלו להגיע למשחק ברמת מוכנות הטובה ביותר. 

בשעות הבוקר של המשחק הודיע ראש עירית טבריה רון קובי, כי חברת התעופה ״ארקיע״ תאמץ את קבוצת הכדורגל העירונית ותתרום כספים להצלחת הקבוצה, דבר שיעזור לתשלום המשכורות כבר בתחילת השבוע. מנגד בהפועל ירושלים הצרות לא פוסקות, כשהשחקנים לא קיבלו משכורות במשך שלושה חודשים, ומאמן הקבוצה אופיר עזו נאלץ להתמודד עם סגל שחקנים חסר.

 

המשחק נפתח בגישושים מצד שתי הקבוצות שחיפשו להשתלט על מרכז השדה. דווקא שחקניו של אילן סוויסה עשו זאת מהר והיטב והשתלטו על מרכז השדה. בדקה ה-33 כדור קרן הוגבה לתוך הרחבה, בר הילל הבלם עלה גבוה ונגח היישר לקורה. הזדמנות נהדרת לטבריה לעלות ליתרון.

בדקה ה-38 אביאל גבאי בעט כדור חזק מ-16 מטרים היישר לחיבורים שנעצר ברשת והעלה את קבוצתו ליתרון מוצדק, 1-0 גדול לטבריה!

 

שער ענק של אביאל גבאי (מאור אלקסלסי)

 

טבריה המשיכה ללחוץ ושתי דקות לסיום המחצית הראשונה, חן ידען היטל בשחקן הגנה של ירושלים בצד הימני ושחרר פצצה לכיוון הנגדי והעלה את קבוצתו ליתרון מבטיח, 2-0 לטבריה לאחר עוד שער נהדר!

 

שער נהדר לחן ידען (מאור אלקסלסי)

 

עד לסיום המחצית, התוצאה נשמרה והאורחים ירדו להפסקה מרוצים מיתרון שני השערים. מנגד אופיר עזו יודע שקבוצתו בדרך הבטוחה לליגה ב׳.

 

המחצית השנייה נפתחה די רגועה, כאשר שחקניו של אילן סוויסה מחפשים את השער השלישי ללא הצלחה. בדקה ה-70 עבאד ג'אברין מגיע למצב של אחד על אחד מול שוערה של ירושלים, אך ג'אברין בועט היישר לגופו ומפספס הזדמנות מצוינת לכבוש את השער השלישי. 

שחקני טבריה הגבירו את הקצב אך מספר החמצות של ניסן רביבו, אביאל גבאי ועבאד גאברין מנעו מהם לכבוש עוד מספר שערים.

בדקה ה-90 עבאד ג'אברין בבישול של אומן מוצא את  מתן ברמי, שנותר מול שער חשוף ומקרוב קבע 3-0 מוצדק לטבריה.

 

אילן סוויסה בהחלט יכול להיות מרוצה בסיום (מאור אלקסלסי)

 

התוצאה נשמרה עד לסיום ואילן סוויסה יכול להיות מרוצה לאחר ניצחון חשוב עבורו, כשהוא משיג 6 נקודות לאחר ניצחון שני רצוף ומשחק שלישי ללא הפסד ומרחיק את קבוצתו מהתחתית, בירושלים מבינים שההפסד היום סיבך אותם בצורה משמעותית ביותר, וככל הנראה הם משלימים עם ירידת הקבוצה לליגה ב׳ בסיום העונה.

 

מאמן הקבוצה אילן סוויסה אמר:״כל הכבוד לשחקנים שלי מגיע להם שאפו ענק , ידענו שזה משחק חשוב עבורנו ונהיה חייבים לנצח בכדי לברוח מהתחתית ולפתוח פער מירושלים אני שמח שהצלחנו לעשות את זה בצורה משכנעת כרגע נשמח וביום ראשון נתכונן למשחק הבא״.

עבאד ג׳אברין אמר בסיום: ״כייף לנצח ולחזור למסלול הניצחונות הראנו המון אופי ולחימה באנו מוכנים והתכוננו היטב למשחק, צריך להמשיך במומנטום החיובי והפנים קדימה הם לשבוע הבא למשחק נגד ״רובי״.

יו״ר הקבוצה ירון דוד אמר: ״ניצחון מתוק מדבש יש לנו חבורה של גברים שבאים ונותנים מעצמם 100% בכדי שהקבוצה תנצח ואני שמח על כך, מגיע שאפו אנחנו עושים הכל כדי לתת להם את השקט להצליח. היום קיבלנו בשורה משמחת שחברת התעופה ״ארקיע״ תשמש כספונסר ראשי של הקבוצה ותתרום לנו כספים שיעזרו בתפקודה השוטף של הקבוצה שיקבלו את המשכורת בשבוע הבא, כל הכבוד לאילן והצוות המקצועי ומילה טובה במיוחד מגיע לשי הראל המאמן המנטאלי שהצטרף אלינו לאחרונה ורואים את התוצאות על המגרש״.

שחקני טבריה חוגגים ניצחון חשוב (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. זוכרים זאת אוהדי הפועל י-ם הגיעה העת לסגירתכם (קללת צפרירים מתקיימת אדון סלמן עמר 09-02-2019, 06:49)
  2. האימפרייה עוד תחזור (טברייני 09-02-2019, 07:15)
    המשכיות קבוצה יקרה שלנו!!
  3. טבריה (עמירם אוהד ירושלים 09-02-2019, 12:57)
    אנני יודע איך קבוצה כזאת חזקה ומוכשרת נמצאת למטה, היום ראיתי את טבריה שוטפת את המגרש, ולדעתי מקומה 1-3,
  4. טבריה (עמירם אוהד ירושלים 09-02-2019, 12:57)
    אנני יודע איך קבוצה כזאת חזקה ומוכשרת נמצאת למטה, היום ראיתי את טבריה שוטפת את המגרש, ולדעתי מקומה 1-3,
  5. לעמירם האוהד מירושלים (טבריני 09-02-2019, 22:09)
    היה משבר מנטלי, זה משהו שיכול לשבור גם את הקבוצות הכי טובות.. תראה את כפר סבא מהלאומית בעונה הקודמת, אותו דבר בדיוק, קבוצה של ליגת העל וכמעט ירדו ליגה, אם טבריה היו מכניסים עוד גול 1 היו עולים ומורידים את כפר סבא. מאחלים לטבריה להמשיך לנצח ולטפס בטבלה