ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-21 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-21 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו 18 שערים. המוליכות קרית מלאכי ועירוני אשדוד מנצחות. בני יצ'אלאל, עירוני נתיבות ועירוני כסייפה מנצחות בבית. עירוני שדרות מנצחות בחוץ והמשחקים בין ירוחם לשיכון המזרח ודימונה נגד קרית גת מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 12-02-2019
  • 13:16

מ.ס באר שבע – עירוני קרית מלאכי : 1-0

המוליכה מקרית מלאכי יצאה למשחק חוץ נגד מ.ס באר שבע שנלחמת על חייה . קרית מלאכי פתחה מצוין וכבר בדקה הרביעית עלתה ליתרון מרגליו של הסקורר שלה אריאל טרבלסי. עד לסיום קרית מלאכי ידעה לשמור על היתרון השברירי ואוספת עוד 3 נקודות בדרך למטרה לעלות בסוף העונה לליגה א' מהמקום הראשון.

 

הפועל ירוחם – מ.ס שיכון המזרח : 1-1

הפועל ירוחם מהמקום החמישי אירחה את השישית שיכון המזרח. פתיחת המשחק היתה סוערת וכבר בתוך 10 דקות התוצאה היתה 1-1 כאשר דור בן לולו מעלה את שיכון המזרח ליתרון לאחר 2 דקות ומשה אביטן משווה מבעיות 11 מטרים . עד לסיום שתי הקבוצות לא הצליחו להבקיע והתוצאה נשראת בעינה ובסיום כל קבוצה מסתפקת בנקודה. שיכון המזרח סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של איתם שמאי בדקה ה-72.

 

שחקני אשדוד חוגגים עם הקהל שלהם את כיבוש השער (מוטי קדוש)

 

הפועל לוד – עירוני אשדוד : 4-0

עירוני אשדוד יצאה למשחק חוץ נגד הפועל לוד . מחצית ראשונה אגרסיבית הסתיימה ביתרון 1-0 לאשדוד משער מדהים של עידן חג'ג' . המחצית השניה היתה של הצהובים ומעל כולם בלט עידן חג'ג' ברמה אחת מעל כולם שהבקיע עוד צמד והשלישי שלושער מדהים, הישאם אזברגה כבש עוד שער ובסיום 4-0 גדול של אשדוד. אביעד דנן מהפועל לוד הורחק בדקה ה-50 והשאיר את לוד ב-10 שחקנים במשך 40 דקות.

 

עידן חג'ג' שחקן המחזור עם שלושער (מוטי קדוש)

 

בני יצ'אלאל – בית"ר מעלה אדומים : 0-1

בני יצ'אלאל מהמקום ה-15 אירחה במגרשה את מעלה אדומים מהמקום ה-11 לקרב על 6 נקודות. בני יצ'אלאל לא ויתרה על ההזדמנות לברוח מהמקום ממנו יורדים ישירות לליגה ג בסיום העונה ולאחר מחצית מאופסת היה זה חזקי טיה המצוין שהעלה אותה ליתרון 1-0 מפנדל בדקה ה-47 והעניק לרחובותים 3 נקודות יקרות מפז . בעקבות הניצחון בני יצ'אלאל קופצת למקום ה-12 ויכול לנשום קצת אוויר.

 

עירוני נתיבות – עירוני מודיעין : 0-1

נתיבות שפתחה את העונה חלש והתייצבה במהלך העונה אירחה במגרשה את מודיעין שלאחרונה מגלה יכולת טובה . נתיבות היו עדיפים בעיקר במחצית הראשונה וגם כבשו שער בדקה ה-35 מרגליו של ויקטור פרץ . שער שהתברר כי היה שער ניצחון יקר שמרחיק את נתיבות מהאיזור המסוכן והיא בדרך להבטיח את מקומה עונה נוספת בליגה ב'.

 

עירוני כסייפה – בית"ר גבעת זאב : 0-1

כסייפה החזקה אירחה במגרשה את בית"ר גבעת זאב נועלת הטבלה. המשחק היה לא פשוט עבור כסייפה אבל בסופו של דבר הצליחה לנצח 1-0 משער בודד של סיאף אל הואשלה בדקה ה-65 . גבעת זאב סיימה את המשחק עם 10 שחקנים לאחר הרחקתו של נפתלי אורטנברג בדקה ה-54. כסייפה ממוקמת שביעית וללא ספק אם תסיים ככה גם בסוף העונה יכולה להגדיר את העונה כהצלחה.

 

שחקני דימונה וקרית גת טרם שריקת הפתיחה 

 

מ.ס דימונה – בית"ר קרית גת : 2-2

דימונה אירחה במגרשה את העולה החדשה מקרית גת שעושה לא מעט צרות העונה. קרית גת הובילה 1-0 במחצית הראשונה משער של דולב סויסה. במחצית השניה קרית גת עלתה ליתרון 2-0 משער של  שלמה שמר . היתרון החזיק עד לדקה ה-90 ואז תוך 2 דקות דימונה כבשה פעמיים מרגליהם של דודו כהן וערן זגר והצליחה לחלץ נקודה ובסיום 2-2 דרמטי.

 

דימונה חוזרת בדקות הסיום ומחלצת נקודה 

 

בני אילת – עירוני שדרות : 2-0

קבוצתו של עופר טלקר ממשיכה במומנטום החיובי והשבוע הדרימה לאילת למשחק לא פשוט והקבוצה המקומית נלחמה ללא פשרות. בדקה ה-70 האירוע המשמעותי של המשחק אילת נותרת ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של ארז שיפמן . שדרות ידעה לנצל עד תום את היתרון המספרי ועד לסיום הבקיעה שני שערים מרגליהם של אביאל אפנגר וגל אסולין וחוזרת עם 3 נקודות יקרות.

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: עידן חג'ג' קשרה המצוין של עירוני אשדוד עם שלושער גדול.

מאמן המחזור: אשר אלפסי מאמנה של בית"ר קרית גת עם תיקו חשוב בדימונה למרות שיכל להשיג את מלוא 3 הנקודות.

קבוצה מצטיינת: עירוני אשדוד עם ניצחון גדול בלוד תוך הצגת חגיגת כדורגל.

 

עירוני אשדוד עם עוד הצגת כדורגל (מוטי קדוש)

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור ה-21 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות