משחק העונה בליגה ב' דרום ב': קריית מלאכי נגד מ.ס דימונה

אחד המשחקים החמים בליגה ב' דרום ב', יתקיים במחזור ה-22, ובו תארח מוליכת הטבלה קריית מלאכי את מ.ס דימונה, למה שנחשב למשחק עונה. שתי הקבוצות בולטות בליגה, ומתמודדות על כרטיס לעלייה לליגה א'. רונן וינשטיין: "נתכונן כמו שצריך ואני מאמין שהשחקנים מודעים למה שיעמוד מולם"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 14-02-2019
  • 14:32

הקהל המדהים של קריית מלאכי, צפוי להציג תצוגת עידוד מדהימה במשחק (קרדיט: דף הפייסבוק של מכבי קריית מלאכי)

 

המגרש בקריית מלאכי מכיל 924 מקומות, 462 בכל צד, ואלו הם יציעים עם הפרדה מלאה. קריית מלאכי העבירה בתחילת השבוע, למ.ס דימונה כרטיסים על מנת להקל על האוהדים, כך שלא יצטרכו להמתין בקופות וכבר יגיעו עם כרטיס ביד. מדימונה צפויים להגיע כמאה אוהדים. וזאת בתקווה שמזג האוויר החורפי שצפוי להיות בסופ"ש לא יעצור אוהדים מלהגיע למפגש המסקרן.
מכירת כרטיסים בקופות מתקיימת בעקבות הוצאות אבטחה גדולות במשחק הזה, בניגוד למשחקים אחרים. עקב כך שהמשחק מוגדר כמשחק צמרת לקראת הישורת האחרונה, המשחק מעורר עניין רב בקרב אוהדי הכדורגל וצפויה להיות תצוגת עידוד מצד שתי הקבוצות.

 

כמאה אוהדי מ.ס דימונה צפוים להגיע לקריית מלאכי (צילום: יגאל צריקר)

 

מ.ס. דימונה, הקבוצה שירדה העונה לליגה ב' וחולמת על כרטיס חזרה לליגה א', תופסת את המקום הרביעי בטבלה 46 נקודות. מספר נקודות זהה לשדרות שנמצאת מקום אחד מעליה בגלל הפרש שערים. דימונה לקחה החלטה להחליף מאמן, ובחמשת המחזורים האחרונים רונן ויינשטין הוא זה שעומד על הקווים. במחזור הקודם וינשטיין ערך מספר שינויים בהרכב שכמעט ועלו ביוקר למ.ס דימונה, כשבית"ר קריית גת הובילה עליה 2-0 כמעט עד סיום המשחק. אך חניכיו של ויינשטין, הצליחו להתעלות ולהראות אופי, השוו וניצלו מהפסד. שחקני דימונה לא יעשו חיים קלים למלאכי, ומתכוננים להילחם על שלוש נקודות חשובות להמשך דרכם.

 

האם מ.ס דימונה תצליח לקחת 3 נקודות ולנצח את קרית מלאכי בבית (צילום: לירן ביטון)

 

מנגד נמצאת קריית מלאכי, מוליכת הטבלה עם 50 נקודות שמצליחה לשמור על מקומה בצמרת ברוב העונה. מלאכי שחולמת על עלייה, בנתה תלכיד מחובר מאוד והחיבור הוא שמביא לתוצאות במגרש. היא תגיע למשחק אחרי שבמחזור הקודם ניצחה את מ.ס ב"ש 1-0, ותרצה להמשיך את המומנטום המצוין של שבעה ניצחונות רצופים, כך שהיא צפויה לדבר חזק במה שמסתמן להיות משחק העונה.

 

האם שחקני מלאכי יחגגו ניצחון על דימונה גם בסיבוב השני (קרדיט: עמוד הפייסבוק של מכבי קריית מלאכי)

 

שתי הקבוצות נבנו מתחילת העונה במטרה לעלות ליגה והתחזקו במהלכה, אך יחד איתן מתמודדות עוד 2-3 קבוצות שגם הן בעלות פוטנציאל לעלייה. דימונה פתחה את העונה בצורה מצוינת, אך נכנסה במהלכה למשבר ממנו הצליחה לחזור לעצמה והיא רשמה עד כה שלושה הפסדים, ארבעה תוצאות תיקו וניצחונות בכל שאר המחזורים. מלאכי שמציגה יכולת טובה ושומרת על יציבות, רשמה עד כה שלושה הפסדים ו2 תוצאות תיקו, וניצחה בכל שאר המשחקים. בין שתי הקבצות מפרידות בסה"כ 4 נקודות, וצמרת הליגה צמודה מאוד.

 

המפגש הקודם בין הקבוצות שהתקיים באצטדיון העירוני בדימונה, הסתיים בהפסד ביתי מאכזב עבור דימונה. מלאכי עלתה ליתרון כבר בדקות הראשונות, דימונה הצליחה לצמק ולאחר מכן, לעלות ליתרון וכמעט הצליחה לשמור עליו עד סוף המשחק, אך אליעזר איילין ובר סויסה כבשו עמוק בתוספת הזמן והמשחק הסתיים בתוצאה 3-2. 

 

רונן ויינשטיין מודע ליריבה, ומכין את שחקני דימונה בצורה מצויינת למשחק (צילום: יגאל צריקר)

 

מאמנים:

רונן ויינשטין שהגיע לדימונה לפני חמישה מחזורים יחד עם עוזרו ישראל אברג'יל , והם מכינים את שחקני דימונה למפגש הצמרת.

רונן וינשטיין מאמנה של מ.ס דימונה בתגובה: "אחריי שהתפרצנו השבוע בבית, המשחק במלאכי קיבל עבורנו משמעות יותר גדולה. נתכונן כמו שצריך ואני מאמין שהשחקנים מודעים למה שיעמוד מולם. מלאכי נמצאת במרוץ מטורף של ניצחונות וצבירת נקודות, היא יריב קשה מאוד ונקווה לעשות את העבודה בצורה הכי טובה".

 

מנגד מי שמוביל את מלאכי הם צמד המאמנים חיים עטון, ויואל סויסה שהוכיחו מרגע הגעתם שהם שילוב מנצח שעושה עבודה יוצאת מן הכלל עם הקבוצה.

 

שחקנים בולטים :

מ.ס דימונה:

דודו כהן, וליאל זגורי נמצאים במקום שני והחמישי בטבלת כובשי השערים של הליגה, דודו כבש נגד מלאכי בסיבוב הקודם. קשר האמצע עמית גבאי, פליימיקר שמחבר בין ההגנה להתקפה. שי בוזנח שמשחק כמגן/קשר שחקן מהיר ובולט, והבלם אבי מסיקה שמציג יכולת מצוינת במחזורים האחרונים.

 

אין שחקנים פצועים , שמעון לוגסי ואבירם אוחנה שהיו מורחקים במחזור הקודם, צפויים לשוב להרכב.

 

דודו כהן העלה את קבוצתו ליתרון בסיבוב הקודם מול מלכי (צילום: יגאל צריקר)

 

קריית מלאכי:

החלוץ אריאל טרבלסי שסיים בעונה הקודמת כמלך השערים של הליגה, ולא מפסיק לכבוש מרגע הגעתו לקבוצה. בר סויסה ודניאל אטיאס שהספיקו לכבוש כל אחד מהם 9 שערים מתחילת העונה. סויסה כבש צמד בסיבוב הקודם מול דימונה.

 

אין שחקנים פצועים או מורחקים. 

 

האם טרבלסי החלוץ המצוין יכבוש עבור קבוצתו במשחק נגד דימונה (קרדיט: דף הפייסבוק של מכבי קרייית מלאכי )

 

לסיכום :

על הנייר קריית מלאכי, שמציגה יציבות ויכולת מצוינת העונה היא הפייבוריטית במשחק, גם בגלל יתרון הביתיות. אך חניכיו של רונן וינשטיין לא יעשו לה חיים קלים. במחזור האחרון דימונה הראתה הרבה אופי כשהצליחה לחזור מפיגור מול קריית גת, ושתי הקבוצות מתכוננות היטב למפגש כך שעל כר הדשא צפוי להתקיים משחק מסקרן ביותר.

 

המפגש יערך ביום שישי ה-15/2/19 באצטדיון קריית מלאכי בשעה 13:00. בסיבוב הקודם המפגש הסתיים בהפסד ביתי של דימונה 3-2 , ויהיה מעניין לראות כיצד יסתיים בסיבוב הזה.

משחק העונה בליגה ב' דרום ב' (קרדיט: אוהדי מועדון מ.ס דימונה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ליגה ב הכניסה בתשלום??? (משה ירון 14-02-2019, 15:56)
    מה הולך פה ? גובים כניסה מהאוהדים לממן את הוצאות ההבטחה? תמוהה לאללה ! מה גם שהיציעים מופרדים לגמרי . כאילו לא מספיק להם 6 ₪ על ארטיק קרח , 6₪ כוס מים , 6₪ כוס קולה ?? האוהדים הם השחקן ה-12 גביית תשלום מונעת מחלק להגיע ולתמוך בקבוצה וחבל !
  2. המשחק הבא במצפה רמון ב 0900 בבוקר (יוסי 14-02-2019, 16:05)
  3. נו יאלה דימונה בואו כבר ח כמה תקבלו ? (מלאכי 14-02-2019, 16:44)
  4. א (רוני 14-02-2019, 18:59)
    ילה דימונה בהצלחה חוזרים עים ניצחון
  5. מגיב 1 (מלאכי 14-02-2019, 20:59)
    תישאר ‏אצל אמא שלך אפס מאופס
  6. חחחחח (עירוני אשדוד 14-02-2019, 20:59)
    ‏מחר דימונה נותנים למלאכי 3 מלאכי קהל זבל
  7. מלאכי סמרטוטים (צהוב 14-02-2019, 21:00)
    ‏מחר נראה לכם אפסים אתם
  8. מלאכי זבלים (עירוני אשדוד 14-02-2019, 23:02)
    מחר דימונה יפרקו אותם
  9. לאוהד אדומים המתחזה לצהוב (צהוב אורגינל 15-02-2019, 07:44)
    לא נמאס לך לנסות לסכסך בין עירוני למלאכי כבר קלטו אותך מזמן יא טמבל
  10. חחחחח (צהובים 15-02-2019, 17:56)
    מלאכי מנצחים את דימונה חחחח
  11. אשדוד אנחנו ‏נפרק ‏אתכם (מלאכי 16-02-2019, 15:51)
    אתם זבלים גדולים ‏במיוחד זה עם השן השחורה שמקלל ‏כל הזמן בנאדם עלוב