אוהד רון מארח את גיא וייס: תחזית ליגה א' דרום מחזור 20 בחסות ה"סאנסה"

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, סוכן השחקנים המוביל גיא וייס. גיא חושב שהכח ר"ג וכפר קאסם ימשיכו לנצח ואילו מכבי שעריים תופתע ע"י קרגולה ובקעת הירדן. אבל מה עם יתר המשחקים? שווה לראות את התחזית של השבוע....בחסות ה"סאנסה"- בר המסעדה השמח בראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-02-2019
  • 19:51

מחזור 20 לפנינו. מחזור עם משחקים מסקרנים מאוד, מחזור שיסיים את השליש השני של הליגה וייתכן שייתן כמה הבהרות חד משמעותיות בדמות היורדות, העולות ואלו שנלחמות על הפלייאוף העליון. מחזור בו אורי קרגולה חוזר אלינו לליגה להציל את בקעת הירדן מירידה ומחזור בו תינתן לכפר סבא הזדמנות אחרונה לעשות צעד ראשון בדרך להישארות בליגה, וכמו כן למ.ס כפר קאסם להראות שהמעידה מול מחנה הייתה חד פעמית או שלא. 

 

ונעבור למשחקים:

בית"ר נורדיה-שמשון כפר קאסם

אוהד: נורדיה לאחר תקופה נהדרת שבה ניצחה פעמיים ברצף, אך בסוף השבוע הובסה מול כפר שלם. מנגד שמשון כפר קאסם גם הפסידה שבוע שעבר לאדומים, אבל נראה ששמשון קבוצה חזקה יותר והם עדיפים על נורדיה. ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

גיא: נורדיה הגיעה שבוע שעבר שאננה לכפר שלם וקיבלה 3 שערים וניעור רציני. כנראה זה מה שהם היו צריכים כדי לחזור ולהבין, אין משחק קל בליגה א׳ דרום. שמשון כפר קאסם קבוצה עם פוטנציאל מטורף שגם קיבלה שבוע שעבר סטירת לחי, אבל אם לא יבינו שם שקבוצת כדורגל לא יכולה לספוג ממוצע של מעל 2 שערים כל משחק, כלום לא יעזור. חייב שינוי דחוף בהגנה! ההימור שלי: תיקו עם שערים 

 

עירוני קריית גת-הכח עמידר ר"ג

אוהד: קריית גת לא ניצחה כבר מעל חודשיים והקבוצה חייבת נקודות מול הקבוצה החזקה - הכח, אחרת הם גם יסתבכו חזק בתחתית הלוהטת של ליגה א' דרום. הכח ר"ג ממשיכה בשלה, עם ניצחונות גדולים על קבוצות מתחרות על הפלייאוף כמו שעריים. אין ספק שהכח קבוצה חזקה עם אופי חזק, וכשיש על הקווים מאמן מוכשר כמו עומר פרץ הכל אפשרי. ההימור שלי: הכח עדיפים והם ינצחו את קריית גת.

גיא: קריית גת קבוצה מאוד לא יציבה וקשה לדעת מה ואיך היא תגיע בכל שבוע. בפן ההתקפי הגיע הזמן שאדי אדרי שהוא כישרון מטורף, יתחיל לנפק שערים ובישולים שכל כך חסרים לקרייה, אדי מעל הליגה בכמה רמות וקריטי להצלחת המועדון. לגבי הכח מה כבר לא נאמר. מה שעומר פרץ עושה שם מוגדר כנס רפואי ולא נתפס. לצד הבעיות הכלכליות הקבוצה לא מוותרת על חלום העלייה ומשחקת כדורגל גדול, עם חבורת צעירים מוכשרים ללא אגו ועם רעב בלתי פוסק, וההפסד של קאסם נותן להם עודף מוטיבציה. ההימור שלי: ניצחון להכח למרות שקריית גת ביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה בליגה. 

 

שחקני הכח, ימשיכו בשלהם ושיגו ניצחון נוסף? (איתן ידגר) 

 

מכבי שעריים-הפועל בקעת הירדן

אוהד: שעריים הפסידה להכח ר"ג, אך למרות ההפסד הם יכולים להיות גאים בעונה מצוינת לקבוצה בינונית ואפורה כמו שיש להם. שעריים הפסידו כצפוי להכח, אבל עדיין מקום בפלייאוף זה הישג חסר תקדים בשבילם. בקעת הירדן עם קרגולה על הקווים זאת קבוצה חדשה, נועם שוהם מאמין בדרך של כדורגל יפה בכל מקום ובכל מגרש, וקרגולה בדרך של קודם לקחת נקודות והכדורגל כבר יגיע. אני מאמין שכל שינוי הוא לטובה, ומול שעריים החלפת המאמן חייבת לתת נקודה. ההימור שלי: תיקו.

גיא: אורי קרגולה חוזר לליגה א׳! זו כותרת המשחק! מכבי שעריים אומנם קיבלה מכה בכנף בוינטר שבוע שעבר, אבל המועדון היקר והמיוחד הזה עושה עונה גדולה בכסף לא גדול, אבל עם אווירת השכונה והחום והאהבה שכה מאפיינים את שעריים. מילה טובה לצד מני סוויסה ורון קופרלי שעושים עבודה נהדרת לעצמון, כפיר, קריאט, ומוטי נדב הנהדרים. שאפו אחים. במשחק הזה הם יארחו כפי שאמרתי את קרגולה ובקעת הירדן שהמועדון הזה חייב להשאר בליגה. אין כמעט אנשים בכדורגל כמו מופז היושב ראש ועל כל שחקן שם לתת הכל בכל אימון ומשחק בשבילו והסגל שווה יותר מהשארות. ההימור שלי: ׳הרוח' האורי קרגולאית תביא לתיקו כי זה מגרש מאוד קשה

 

בית"ר כפ"ס-הפועל מחנה יהודה

אוהד: עוד משחק עונה לכפ"ס! לאחר שהוציאו תיקו בחוץ מול בקעת הירדן, השבוע זו בהחלט ההזדמנות האחרונה לכפ"ס, כי ניצחון שלהם והם חוזרים לליגה, הפסד והם יכולים להתחיל את עונת הרחצה מוקדם. מחנה עשו ניצחון ענק על כפר קאסם, אבל השאלה האם הניצחון לא ירים אותם יותר מדי גבוה, וזה עניין של אופי... למרות הניצחון הגדול של מחנה הם צריכים לראות את הטבלה ולחזור לקרקע מהר מאד. ההימור שלי: מחנה עדיפה אבל תיקו משקף את המשחק הזה יותר.

גיא: איזה משחק מחכה לנו בלויטה. משחק ההזדמנות האחרונה של כפר סבא ומצד שני מחנה בהזדמנות בלתי חוזרת לצמצם פערים לעבר האיזור הבטוח. אי אפשר להתעלם מאפקט ׳ההיי׳ שיש בכדורגל ומי שמכיר ויודע מבין כמה קשה יהיה למחנה לעשות זאת אחרי ניצחון ענק על כפר קאסם וסגנון משחק שמטבע הדברים הצריך התגוננות בחלק נכבד מהמשחק, לסגנון אחר שמצריך תעוזה ושליטה ולחפש להבקיע. אציין רק שאם מחנה אכן תנצח היא מרעידה את התחתית ומסבכת ומכניסה ללחץ את אזור כפר שלם וקריית גת. ההימור שלי: תיקו. 

 

שחקני מחנה ירצו להמשיך במומנטום החיובי במשחק העונה בתחתית! (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם-ירמיהו חולון

אוהד: כפר קאסם לא בכושר טוב לאחרונה והם לא מרשימים כבר שני משחקים ויש הטוענים שהיא עלולה להיכנס למשבר. את זה כולם רואים בתקופה האחרונה והשבוע הקבוצה הפסידה למחנה יהודה מהתחתית. לקבוצה כמו כפר קאסם אסור להפסיד לקבוצת תחתית כמו מחנה יהודה, אבל זה קורה... הכי חשוב זה לדעת לצאת מההפסד ולנצח בצורה מרשימה את חולון וכך לא יזכרו את ההפסד למחנה. חולון הפסידו לשמשון כפר קאסם לפני מספר שבועות ואין סיבה שלא יפסידו גם למ.ס. כפר קאסם - קבוצה עם תקציב אולי פי 4 ממנה. לכפר קאסם יש בעיות גדולות בהגנה וזה בלט מאד בשני ההפסדים שלהם מול חולון אסור להם לטעות. ההימור שלי: ניצחון מוחץ למ.ס. כפר קאסם או שהעליה תהיה בסכנה.

גיא: כפר קאסם חוזרת הביתה למבצר הביתי ולקהל הנפלא. יש לאחרונה חריקה בכל מה שקשור למשחק ההגנה הקבוצתי ואם נגד חדרה מליגת העל עוד יכולנו להבין... הגיעה טעות קריטית בהגנה מול מחנה ומשם הגיע ההפסד. הצוות המקצועי מודע ויעשה את מה שצריך וישים דגשים כי מול רועי דיין ומאור לובין אין מקום לטעויות... חולון בעונה קסומה. איי איי שלומי שלמה איזה הפתעה טובה אתה וכמה שצריך לפרגן לבחור הזה. פשוט מדהים מה שהוא עושה וההשפעה שלו ואני יודע משחקנים אישית שמוציא מהם יותר. חולון אגוז קשה לפיצוח ובמשחק הזה לא יובקעו הרבה שערים השאלה אם כפר קאסם יצליחו להבקיע את הגול הבודד. זו שאלת עץ או פלי. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם

 

האם גם שלומי שלמה  יצליח להפתיע את כפר קאסם? (דן יידוב)

 

מכבי 'קביליו' יפו-מכבי יבנה

אוהד: משחק פלייאוף, אם יפו מנצחים את יבנה הם יעברו אותם ובאופן כללי מגיע ליפו להיות בפלייאוף העונה. הם פתחו את העונה לא טוב אבל לאחרונה הם משחקים כמו קבוצת פלייאוף. יבנה מנגד מאכזבים מאד מאז עזיבתו של קרגולה את השכונה של יבנה, והם ישלמו על זה מחיר של פלייאוף, אבל כל אחד מקבל את מה שמגיע לו. ההימור שלי: יפו ינצחו וימשיכו קדימה.

גיא: מכבי יפו בעונה נפלאה, וזה שהיא נלחמת על הפלייאוף העליון עם תקציב מוגבל מראה על חוזקת המועדון הזה ועל הצלחתו של רוני אוואט ויש סיכוי שגם יצליחו לעשות זאת ולהתברג בפלייאוף. הם מארחים את מכבי יבנה שאני כבר לא יודע איך להגדיר את מה שעובר על המועדון הזה, שהוא שם ענק לליגה א׳ אבל לצערי איבד מהווינריות שלו ומהשם והפך לשם נרדף לפרווה. יבנה יכולה ביום נתון לנצח כל קבוצה אם ירצו... אבל זו בדיוק הבעיה שאם ירצו... ואף על פי כל הפיקנטריה של השחקנים לשעבר שעברו ליבנה יפו תנצח את המשחק

 

הפועל אדומים אשדוד-מכבי הרצליה

אוהד: עוד קבוצה שמאכזבת היא האדומים אשדוד שאומנם ניצחו שבוע שעבר, אבל הם חייבים לנצח כמה משחקים רצוף כדי להתחיל לממש את הפוטנציאל של השחקנים שלהם. מכבי הרצליה ניצחו שבוע שעבר את קרית גת וכנראה סיימו את העונה, כשאין להם על מה להתחרות. ההימור שלי: האדומים עדיפים וינצחו.

גיא: אדומים אשדוד באים לאחר ניצחון ענק על שמשון כפר קאסם, אבל עדיין אני מצפה מאשדוד מבחינת כדורגל ליותר ויסלחו לי שם חבריי, כי אני באמת אוהב את המועדון היקר הזה ומאמין שעונה הבאה יתוקנו הרבה טעויות והמועדון יתמודד בענק על עליית הליגה. מארחים את מכבי הרצליה ועידן בראון שמאז שהגיע, הדברים בהרצליה השתנו לטובה. יש לי תחושת בטן חזקה שבמשחק הזה תהיה הפתעה והרצליה תנצח. 

אדומים אשדוד, ירשמו ניצחון נוסף? (אבישי אפטקר)

 

הפועל אזור-הפועל כפר שלם

אוהד: שתי הקבוצות מגיעות למשחק ביניהן אחרי ניצחונות גדולים. אזור ניצחו בחוץ את יבנה וכפר שלם עם ניצחון ענק על נורדיה. שתי הקבוצות חייבות להמשיך לנצח בעקבות הניצחון של מחנה יהודה. אזור עדיפים בבית ולכן נראה שהם ינצחו. יש שחקנים שירגישו שזה דרבי במשחק הזה, אבל בדרבי הזה יחגגו המקומיים. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

גיא: הפועל אזור במשחק שהפך ליותר חשוב בגלל נצחונה של מחנה על קאסם, ועצם זה שמחנה משחקת נגד כפר סבא ויכולה להתקרב לכדי נקודה מאזור. אבל אזור מגיעה אחרי ניצחון ביבנה, ולא פחות חשוב יכולת לא רעה בכלל במחזורים האחרונים ורוח הקרב שכה מאפיינת את המקום. תוסיפו את העובדה שיוסי חכים על הקווים שועל קרבות מנוסה שלא ייתן לאזור לרדת. כפר שלם מגיעה אחרי ניצחון ענק על נורדיה. אבל חסרה את מאיר אוחיון ומור פדידה. בכל מקרה במגרש באזור היא תתקשה והמשחק אמור להסתיים לכל היותר בתיקו. אלך על ניצחון לאזור.

 

ויקטור גניש חייב ניצחון בכדי לא להסתבך בתחתית... (גיא צמח)

 

כמה מילים לסיכום: "אני מאחל לכולם בהצלחה, שהטוב ינצח ושהספורטיביות תהיה לנגד עינינו."

אוהד רון מארח את גיא וייס: תחזית ליגה א' דרום מחזור 20 בחסות ה"סאנסה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה כיף לקרוא (מאור 15-02-2019, 12:01)
    אהבתי מאוד מקצועי ביותר