נבחרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום: בחסות "סאסנה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-20 הסתיים בליגה א' דרום, מחזור בו מ.ס. כפר קאסם והכח ר"ג ממשיכות במסע הניצחונות והפעם נגד חולון וקרית גת, הרצליה מנצחת בחוץ את אכזבת העונה מאשדוד ואזור וכפר שלם נפרדות בתיקו. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום...? שווה לראות את התחזית בחסות ה"סאנסה" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-02-2019
  • 14:05

שוער:​ צליל חתוכה (מ.ס. כפר קאסם)

שוערה של מ.ס. כפר קאסם בתצוגה אדירה מול התקפת חולון, הציל את קבוצתו מספר פעמים מכיבוש, והשיא היה במספרת האדירה שעשה חלוץ חולון רועי דיין וצליל הדף. צליל ללא ספק מביא נקודות לקבוצתו.

 

צליל חתוכה, שוער שמביא נקודות לקבוצתו (גיא צמח)

 

הגנה:

אדהם מילאד (הפועל מחנה יהודה)

בלמה של מחנה יהודה היה מצוין מול כפ"ס, שמר על רשת נקייה למרות יתרון במגרש של כפ"ס. אדהם עם הלב שלו ידע להילחם ולתת הכל על המגרש, כדי שקבוצתו תצא ללא הפסד במשחק הסופר חשוב הזה.

 

מתן טולדנו (נורדיה ירושלים)

בלמה של נורדיה היה המנהיג של נורדיה במשחק מול שמשון, סגר יפה את התקפת שמשון והלהיב את חבריו. מתן חזר אחרי היעדרות של חמעשה צהובים ורואים שחזר עם הרבה רעב למשחק.

 

מתן טולדנו חזר עם רעב גדול לכדורגל (ינון פוקס)

 

דור הלוי (מכבי הרצליה)

בלמה הוותיק והמצוין של הרצליה, יחד עם חברו להגנה ברק לביא, עשו עבודה יוצאת מהכלל מול האדומים אשדוד. דור כבש שער שהביא שלוש נקודות לקבוצתו ומעבר לשער היה במשחק נפלא. כהרגלו נלחם על כל כדור ושמר על רשת נקייה.

 

דור הלוי בעוד משחק נפלא במדי מכבי הרצליה (מני בן ארי)

 

קישור:

מולאט גברה (מכבי יבנה)

קשר הכנף של מכבי יבנה מוכיח כמה כדורגל יש לו ברגליים. במשחק בשישי מול מכבי יפו, עשה מספר פריצות נהדרות שעם קצת יותר ריכוז של חבריו, הוא היה מסיים לפחות עם בישול אחד. אין ספק שמקומו של גברה בליגות גבוהות יותר. 

 

מולאט גברה, בדרך לליגות הבכירות? (מני בן ארי)

 

יריב קלמרו (הכח ר"ג)

קשרה של הכח ר"ג כבש שער ניצחון במשחק הקשה מול קרית גת. יש לו שליטה טובה בכדור והוא מראה בכל התקפה שהוא שחקן מאד מסוכן. יריב מייצר מצבים ואף יודע לסיים אותם.

 

דור מוסקוביץ (מכבי הרצליה)

קשרה של מכבי הרצליה היה פעיל מאד מול האדומים והרבה לעבור שחקני יריב באחד על אחד על הקו. לדור יש שליטה נהדרת בכדור, כשהוא בעיקר מייצר מצבים מצוינים לחבריו. 

 

דור קוסטנטינוס (נורדיה ירושלים)

קשרה של נורדיה היה נייד מאד מול כפר קאסם, חילק כדורי עומק יפים לחבריו וייצר מצבים מסוכנים לחבריו. דור ללא ספק היה הבולט בניצחון קבוצתו.

 

יוסי שבחון (מכבי הרצליה)

קשרה הוותיק והמצויין של מכבי הרצליה, היה פעיל מאד מול אשדוד, ייצר מצבים לחבריו, הנהיג את הקישור של הרצליה והוא הסיבה לכך שקישור הרצליה היה עדיף על קישור אשדוד. שחקן עם רמות טכניות אדירות. נכס לכל קבוצה.

 

יוסי אסייג, צריך חצי מצב בשביל למצוא את הרשת (מני בן ארי)

 

התקפה:

יוסי אסייג (מ.ס. כפר קאסם)

משחק לא גדול של כפר קאסם, אבל חלוץ גדול יודע לתת את הגול הכל כך חשוב לקבוצתו עם השקט הנפשי שלו. יוסי כבש שער מחצי מצב והביא עוד 3 נקודות סופר חשובות לקבוצתו.

 

עידן סרור (הפועל בקעת הירדן)

קשרה המצוין של בקעת הירדן ללא ספק שחקן מעל הליגה. מול שעריים עידו היה פשוט במיטבו, ייצר מצבים, שמר על הכדור, בישל את השער בצורה יוצאת מהכלל ועשו עליו את הפנדל שכמעט והביא ניצחון לקבוצתו.

 

עידן בראון, מאמן המחזור! (אלעד ירקון)

 

מאמן המחזור: עידן בראון (מכבי הרצליה)

ציון זקן אומנם ניצח עם קבוצתו את שמשון כפר קאסם, אבל מעל כולם הרשים השבוע מאמנה של מכבי הרצליה, עידן בראון, שיצא למשחק חוץ קשה באשדוד, הכין את קבוצתו נפלא למשחק וניצח את המשחק בצורה מרשימה. שאפו!

נבחרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום: בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. "מתן חזר אחרי היעדרות ארוכה"- נעדר ממשחק אחד בגלל צהובים (האנונימוס בלפי 19-02-2019, 22:43)
    חחחחח......
  2. תמוה (הוגה דעות 20-02-2019, 08:13)
    שחקן מחמיץ פנדל בדקה 90 מאבד לקבוצתו 2נקודות בטוחות ויקרות נבחר לנבחרת השבוע... מעניין מה קורה אילו כבש שער לאיזו נבחרת היה נבחר?
  3. שוער (סגול 20-02-2019, 13:37)
    מדוע אלדר פשכצקי לא המצטיין כדור שהו לקח בדקה ה90 גם ישין לא לוקח תשאלו את שעריים