מכבי הרצליה מפתיעה את "האדומים" אשדוד

אמש במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום, התקיים המפגש המסקרן בין הפועל "האדומים" אשדוד, למכבי הרצליה. הבלם דור הלוי, כבש בדקה ה-14, והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0. שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש שערים נוספים, והשער של הלוי קבע את תוצאת המשחק והביא ניצחון חשוב להרצליה שממשיכה את המומנטום החיובי. באשדוד נותרו מאוכזבים, וקראו לגילי לנדאו ללכת הביתה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 17-02-2019
  • 12:55

במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' דרום, אירחה אמש הפועל "האדומים" אשדוד, את מכבי הרצליה אשדוד הקבוצה שהצהירה על הרצון לעלות ליגה בתחילת העונה, תופסת את המקום הרביעי בטבלה עם 35 נקודות אומנם הגיעה למשחק אחרי ניצחון במחזור הקודם על שמשון כפר קאסם, אך מפגינה חוסר יציבות במחזורים האחרונים. מנגד מכבי הרצליה, תופסת את המקום ה-9 בטבלה עם 25 נקודות הגיעה למשחק אחרי ניצחון במחזור הקודם על מכבי קריית גת ועם רצון גדול להמשיך את המומנטום החיובי שלה.

 

אוהדי האדומים שהגיעו אמש למרות הקור, ויצאו מאוכזבים (צילום אבישי אפטקר)

 

מכבי הרצליה הפגינה יכולת טובה אמש ושלטה במשחק לאורך המחצית הראשונה. הבלם המצוין דור הלוי, העלה את קבוצתו ליתרון כבר בדקה ה-14. מנגד זהו משחק חלש מאוד של האדומים, שהתעוררו מעט רק במחצית השנייה. ההגנה של הקבוצה ממשיכה לספוג, וזוהי אחת מנקודת התורפה שגילי לנדאו לא מצליח להתמודד איתן מרגע הגעתו, יחד עם זאת גם ההתקפה הציגה יכולת חלשה אמש.

 

מכבי הרצליה שלטה לאורך המשחק, והאדומים הפגינו יכולת חלשה מאוד (צילום: אבישי אפטקר)

 

מהרגע שהאדומים נכנסו לפיגור, גילי בקושי עמד על הקווים, לא דיבר עם שחקנים ולא דרבן אותם. והחלק הכי מהותי הוא שלנדאו, לא משנה את שיטת המשחק שלו וכך קבוצות מצליחות ללמוד אותה מראש, ולהגיע מוכנות למשחק מול קבוצתו.

 

לאורך המשחק נרשמו מצבים מסוכנים נוספים בהם חניכיו של עידן בראון, יכלו להגדיל את היתרון, אך שתי הקבוצות לא השכילו להבקיע שערים נוספים, והמשחק הסתיים בניצחון חשוב למכבי הרצליה שממשיכה את המומנטום החיובי מהמחזור הקודם, והפסד מאכזב עבור האדומים שממשיכים להפגין חוסר יציבות.

 

עידן בראון, שמח על היכולת של חניכיו אמש (צילום: רמי גריידיש)

 

עידן בראון, מאמנה של מכבי הרצליה בתגובה: "ניצחנו בצדק. במחצית הראשונה התוצאה הייתה צריכה להיות הרבה יותר גבוהה, שלטנו במשחק באופן מוחלט, ובחצי השני היינו קצת פחות טובים. אני חושב שמגיע לשחקנים כל הכבוד על העבודה הקשה".

 

הבלם המצוין דור הלוי, קבע את תוצאת המשחק, והוא אחד הפרמטרים החשובים בהרצליה העונה (צילום: יח"צ)

 

דור הלוי כובש השער בתגובה: "ניצחון מאוד חשוב, ידענו שזו ההזדמנות האחרונה לחזור לתמונת הפלייאוף, והיינו חייבים לקחת 3 נקודות. זה ניצחון שני ברציפות, וזה נותן ביטחון כך שהמשכנו את המומנטום הטוב מקריית גת. מי שהיה במשחק ראה רק קבוצה אחת, ואם החצי ראשון היה נגמר בתוצאה גדולה יותר זה היה משקף, כי היו הרבה הזדמנויות שלא ניצלנו. הגיע לנו לנצח, אני שמח על כך תמיד כייף לכבוש, והפנים כבר לנורדיה".

 

האם גילי לנדאו ישמע לקול האוהדים ויעזוב את הקבוצה? (צילום : אבישי אפטקר)

 

רז בנימין, דובר האדומים אשדוד בתגובה: "על המשחק הזה אפשר להגיד תודה בעיקר לאוהדים, שלמרות הגשם והקור הקיצוני אתמול הגיעו, תמכו ועודדו, וזה בכלל לא מובן מאליו שאפו גדול. על המגרש היה משחק חלש מצדנו, והרצליה ידעו לנצל זאת. יש לנו עוד 9 מחזורים לסיום העונה הסדירה, ונעשה מה שביכולתנו כדי לשפר עד כמה שאפשר לקראת המשחקים הבאים".

 

לסיכום: החלק המרשים מצד האדומים לא קרה על המגרש, אלא הגיע מהיציעים שהכילו לא מעט אוהדים שהגיעו למרות מזג האוויר הקר, ושוב יצאו מאוכזבים. החלום על עליה מתחילת העונה הולך ומתרחק מהקבוצה האדומה, שכבר נמצאת בפער של 13 נקודות מהמוליכה כפר קאסם. ואם האדומים ימשיכו ביכולת הנוכחית, ככל הנראה גם הפלייאוף יהיה בסכנה. חניכיו של עידן בראון, עלו ליתרון מוצדק ואף הגיעו למצבים נוספים, ומנגד נראה שגילי לנדאו נרדם בשמירה, ולא הגיב למהלך המשחק. לאורך המשחק נשמעו קריאות של האוהדים לכיוונו כמו " אין לך כבוד", "גילי לך הביתה", אך כעת לא מסתמן כי המאמן מתכוון להיענות לבקשתם.

מכבי הרצליה רושמת ניצחון שני ברציפות (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחח (אשדודי 17-02-2019, 13:43)
    ‏הרצליה ‏מפתיעה את אשדוד אתה רציני אשדוד נראים כמו פח אשפה
  2. מאמן מספר עידן בר און (קובי סויסה 17-02-2019, 14:59)