אוהד רון מארח את תומר אסולין: תחזית ליגה א' דרום מחזור 21 בחסות ה"סאנסה"

השבוע החלטתי לארח את חברי סוכן השחקנים הבכיר תומר אסולין מסוכנות D&A. תומר מי שהיה מאמן מהבכירים בליגה א' צפון, מכיר את ליגה א' דרום וחושב שמ.ס. כפר קאסם לא תנצח ביבנה ואשדוד תפתיע את הכח ר"ג, אבל מה לגבי שאר משחקי המחזור? התחזית בחסות ה"סאנסה"-הסושי בר בטיילת ראשון לציון...

  • על ידי: אוהד רון
  • 20-02-2019
  • 19:17

המחזור ה-21 בליגה א' דרום בפתח. בצמרת מ.ס כפר קאסם והכח רמת גן ממשיכות בקרב ראש בראש על הכרטיס ללאומית, בתחתית בית"ר כפר סבא בדרך הבטוחה לליגה ב', בקעת הירדן הסתבכה קשות ובתקווה שאורי קרגולה יידע להרים את החבר'ה שלו ולצאת מהתסבוכת בתחתית. מחנה יהודה, אזור וקרית גת במרחק נגיעה מהקו האדום ותצטרכנה לעשות נקודות כדי לברוח משם.

 

הפועל מחנה יהודה- מכבי שעריים

אוהד: מחנה הוכיחה מול כפר קאסם שבבית הם יכולים לנצח כל קבוצה. שעריים אומנם עושים עונה יפה מבחינתם, אבל זו עונה של דורון רוזנקוביץ' ועוד 10 בינוניים. לדעתי גם השבוע דורון יביא נקודה לקבוצתו כשגם מחנה יהיו שמחים בכך. ההימור שלי: תיקו.

תומר: משחק קצוות מסקרן. מצד אחד מחנה יהודה מנסה להיחלץ מירידת ליגה ורושמת שבוע מוצלח עם ניצחון ותיקו. מהעבר השני שעריים שמטפסת למקום ה-3 (!) רוצה להישאר שם ולשריין את המיקום והאירוח הביתי במשחקי הפלייאוף, חזרתו של אושרי טוויל החלוץ המצוין לאחר פציעה, תהיה תוספת משמעותית לשעריים. ההימור שלי: תיקו.

 

חגיגה של מחנה יהודה. האם יחגגו נגד שעריים? צילום: מני בן ארי

 

'ירמיהו חולון' - בית"ר כפ"ס

אוהד: חולון היו עדיפים על כפר קאסם בשבוע שעבר והפסידו, אבל מול כפ"ס זה סיפור חדש. כפ"ס חייבת נקודות והם כבר עם רגל וחצי בליגה ב', אלא אם יתחילו לנצח. כפ"ס יכולים לנצח את חולון שסיימו את העונה, אבל בעונה חלשה כמו שיש לכפ"ס גם אם יתנו להם הם לא ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לחולון. 

תומר: בחולון יודעים שהפער מהפלייאוף העליון עומד על 3 נקודות בלבד ואסור לתת לזה לברוח מהם. מהעבר השני בית"ר כפ"ס נועלת הטבלה, הפסד עשוי לסגור את הסיפור מבחינתה וכל עוד יש סיכוי, כפ"ס חייבת לעשות הכל על מנת לייצר נקודות ולהדביק את הפער. ההימור שלי: ניצחון לכפ"ס.

 

הכח רמת גן - אדומים אשדוד

אוהד: אכזבת העונה מאשדוד מגיעה למשחק מול הקבוצה של העונה, הכח ר"ג. ההבדל בין שתי הקבוצות זה המאמן. באשדוד יש הכל, כסף, שחקנים ותקציב ענק אבל חסר להם מאמן. בהכח יש בעיות, אבל הכל מתגמד לעומת המאמן שלהם עומר פרץ. גילי לנדאו צריך לבוא עם מחברת וללמוד מעומר פרץ על יסודות האימון, ואולי ליישם משהו או לפחות כבוד ובושה מהם... אבל ככה זה כשיש אנשים כמו באשדוד שכל קשר שלהם לכדורגל הוא מקרי, והם רק מבזבזים תקציב על שטויות במקום להביא מאמן ברמה. ההימור שלי: הצדק ינצח והכח ינצחו.

תומר: משחק צמרת מרתק בין שתי קבוצות מצוינות! הכח ר"ג בעונה נפלאה, עומר פרץ וחניכיו במקום השני, משחקים טוב וצמודים צמודים למקום הראשון, מבחן בגרות להכח, האם באמת הם מסוגלים לנצח ולרוץ עד הסוף?! מנגד אשדוד קבוצה עמוסת כוכבים ושחקנים איכותיים, יכולה לנצח ולהידבק לדבוקת הצמרת, האם מלך שערי הקבוצה עידן שריקי ימשיך ביכולת הכיבוש שלו?! אשדוד תעשה הכל כדי להשאר בצמרת. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

 

גיל סלם ושחקני הכח מודים לקהל. האם ישמחו אחרי המשחק נגד האדומים? צילום: איתן ידגר.

 

שמשון כפר קאסם - הפועל כפר שלם

אוהד: כפר קאסם עם שני הפסדים לאחרונה ומנגד כפר שלם צוברת נקודות לאחרונה. כפר שלם חייבים את הנקודות בעוד כפר קאסם סיימו את העונה. שתי הקבוצות עם סגל צעיר ואני מאמין שהמשחק יסתיים בתיקו. ההימור שלי: תיקו.

תומר: כפר קאסם מגיעים אחרי הפסד לנורדיה ויעשו הכל לבטח במשחק בית, לנצח כדי להתקדם בטבלה ולא ללכת אחורה. מנגד, כפר שלם לא יציבה העונה, והיא עם יכולת בינונית במקום ה-11 עם 22 נקודות בלבד. הפסד עלול לסבך אותה בתחתית! ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

הפועל בקעת הירדן - עירוני קרית גת 

אוהד: משחק עונה לבקעת הירדן. ניצחון והם גוררים את קרית גת למאבקים הישירים נגד הירידה. בקרית גת משהו לא מתחבר, הם קבוצה טובה מדי למקום שבו הם נמצאים. בקעת הירדן הביאו מאמן חדש ולמרות שקרגולה מאמן טוב, המנחוס של הבקעה פוקד גם אותו. פנדל בדקה ה-90 מוחמץ, ובמקום לנצח הם מסיימים רק בתיקו. בקרית גת מספר משחקים מאוכזבים מהשיפוט, אבל במשחק הזה תיקו יהיה מספיק עבור שתי הקבוצות. ההימור שלי: תיקו.

תומר: קרב תחתית לוהט! קרגולה ושחקניו יודעים שזהו משחק ששווה יותר מ-3 נקודות, והקבוצה חייבת לנצח כדי לייצר נקודות ולהשאיר כמה שיותר קבוצות קרוב אליה. הפסד וקרית גת תברח ממנה ל-10 נקודות הפרש! מנגד קרית גת קבוצה עיקשת וממושמעת, שבסיבוב השני ממעטת לספוג שערים בעיקר מאז הגעתו של אדיר אטיה הבלם המצוין, הפסד יחזיר את הקבוצה למאבקי תחתית צמודים ומצד שני ניצחון יכניס הרבה חמצן ושקט במפרשים. ההימור שלי: ניצחון לבקעת הירדן.

 

קהל שעריים. רוצה לראות את קבוצתו דורסת. צילום: מני בן ארי.

 

מכבי הרצליה - נורדיה ירושלים

אוהד: הרצליה חזרה עם ניצחון יפה מאשדוד ופתאום קבוצתו של עידן בראון מסתכלת לכיוון הפלייאוף. נורדיה כבר מזמן הצלחה תחת ציון זקן, אבל הרצליה בבית עם ההגנה החזקה שלה תנצח את נורדיה ותמשיך במסע שלה לעבר הפלייאוף העליון. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

תומר: קרב על הפלייאוף! שתי הקבוצות מכוונות לפלייאוף, ראויות וצריכות להיות שם. שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחונות במחזור האחרון ויגיעו לשחק פתוח במטרה ברורה לנצח, ולהידבק לפלייאוף העליון! ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי יפו - הפועל אזור

אוהד: הדרבי הגדול של המרכז! כמה יריבות יש בין שני המועדונים הללו, הקהל של כל קבוצה רוצה לנצח מאד את היריבה ועושה רושם שאזור מגיעים בכושר יותר טוב כדי לנצח את הבולגרים. מכבי יפו תמיד חושבים שהם עדיפים על אזור' אבל בפועל אזור לא סופרים אותם ויבואו לנצח גם בשכונת התקווה. ההימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו למרות שהעדיפות שלי שאזור ינצחו את הבולגרים וישתיקו אותם לעוד כמה חודשים.

תומר: עוד משחק קצוות מסקרן, מצד אחד יפו במומנטום טוב , נדבקה צמוד צמוד למקום בפלייאוף ותעשה הכל כדי להיכנס לשם. מהעבר השני, אזור, חניכיו של יוסי חכים במקום ה-13 עם 19 נקודות בלבד בידיעה שכל הפסד מסבך את הקבוצה בתחתית! ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

קובי כהן מאזור. יביא עוד ניצחון לאזור על מכבי יפו? צילום: אלעד ירקוני.

 

מכבי יבנה - מ.ס. כפר קאסם

אוהד: משחק המחזור! יבנה למרות אי השקט שיש סביב עמדת המאמן, חייבת לנצח אם היא שואפת להגיע לפלייאוף, כי הם רק נקודה לפני הימצאות מחוץ לפלייאוף. כפר קאסם הפסידו פעמיים והשבוע חזרו למסלול הניצחונות מול חולון. כפר קאסם לא בכושר טוב ולא דורסים כפי שמצפים מקבוצה של 3 מיליון שקל. מנגד אני לא בטוח כמה יבנה יכולים מול הסגל הנוצץ של כפר קאסם. ההימור שלי: יבנה עדיפים בבית והם ינצחו את כפר קאסם והליגה תיפתח מחדש...

תומר: קרב צמרת מצפה לנו בין שתיים מהקבוצות החזקות בליגה! מכבי יבנה במקום ה-5, קבוצה שהייתה בתחילת העונה כמועמדת מובילה לעליית ליגה, מעדה ובגדול השנה. אני חושב שמקבלי ההחלטות וההנהלה של יבנה צריכים לעשות בדק בית רציני! כיצד דווקא בעונה שזה יכול וצריך היה להיות העונה שלהם, הקבוצה נמצאת במקום ה-5 בלבד?! במרחק גדול מהכרטיס ללאומית! מנגד המרוויחה הגדולה, הקבוצה של העונה עד כה, מ.ס כפר קאסם בכיכובם של יוסי אסייג החלוץ הטוב בליגה בשנים האחרונות עם 18 כיבושים עד כה, ואוהד אדלשטיין המצוין עם 8 כיבושים עד כה... כפר קאסם רוצים לרוץ קדימה ולנסות להגדיל את הפער מהמקום ה-2, אך הדרך עוד ארוכה ומצפה לה משחק לא קל בכלל... ההימור שלי: תיקו.

 

נאחל בהצלחה לכולם ושבת שלום!

אוהד רון מארח את תומר אסולין: תחזית ליגה א' דרום מחזור 21 בחסות ה"סאנסה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניצחון בולגרי (בולגרי גאה 20-02-2019, 19:45)
    הבולגרים בשנים האחרונות מנצחים את אזור לידיעתך .. עלק כתב בכיר ... נשלח את אזור למבחנים
  2. בולגרי גאה לידיעתך (יפואי 20-02-2019, 21:02)
    השנים האחרונות עברו עם ניצחונות ביחד עם ממן בלעדיו הקבוצה אנמית וחסרת בעל בית באמצע
  3. לא פגעתם (המוכתר משעריים 20-02-2019, 21:53)
    שעריים ניצחו 2:1
  4. אוהד רון כל שבוע אתה מוכיח לאנשים כמה אתה טפש . (איך הגעתה ל 3 מליון יא אהבל ??? 20-02-2019, 22:08)
  5. הלב הכחול (שערוקי 20-02-2019, 22:13)
    דורון שוער ענק! אבל איתו משחקים עוד 10 גברים !!! יאפס
  6. תת רמה (אוהד רון יא אהבל 20-02-2019, 22:14)
    שכחתי להגיד תאמין לי זו הרמה שלך אזור ,, הההההה אתה ואזור
  7. אפסים (הוגה דעות 20-02-2019, 22:28)
    לא מסוגלים להעריך ששעריים תנצח ,... שעריים זה שוער ועוד עשרה גברים
  8. רכלן קטן (אבי 20-02-2019, 22:44)
    כל שבוע אני בודק את התוצאות מול ההימורים שלך אתה לא בכיוון רון אתה בדיחה עצובה
  9. Hakoach (Eli chakimi 21-02-2019, 00:07)
    Because I cannot type in Hebrew, I'll see my comment in English letter...hanevuaa not a lesotem!!!!
  10. אזורי (אזורי 21-02-2019, 00:19)
    בולגרים 2 כמו בסיבוב הקודם ותחזרו לחורים של הגבינה
  11. אזורי (אזורי 21-02-2019, 00:19)
    בולגרים 2 כמו בסיבוב הקודם ותחזרו לחורים של הגבינה
  12. אוהד רון יצאת חלש אפילו לא בינוני (כחול 21-02-2019, 06:42)
    שעריים ניצחה ובלי דורון שהוא באמת שוער גדול אבל אתה אפס מאופס
  13. כתב אובייקטיבי.. (יוחאי 21-02-2019, 09:34)
    העדיפות שלך? מי בכלל שואל מה העדיפות שלך? עף אפך וחמתך...בן אדם רע ולא יותר
  14. ניחוש (ארונל 21-02-2019, 10:54)
    אני מקווה שאוהד רון ימשיך תמיד לנחש שיפו מפסידה
  15. תומר- לך תישן (הסגול צהוב 21-02-2019, 17:15)
    ממתי אתה מכיר את הדרום. היית פעם במשחק של הכח עמידר? הלוואי תאכל את הכובע במוצאי שבת.וכנראה תאכל!!!
  16. קבוצות שגמרו את העונה? (מאיר 21-02-2019, 18:30)
    עצוב מאוד שיש כזה דבר. מכירת סוף העונה. קבוצות ישארו בליגה אם יתמזל להם המזל וישחקו מול קבוצות ש"גמרו את העונה". בושה
  17. אוהד רון (הולך לאיבוד 22-02-2019, 11:02)
    היית אפס ונשארת אפס ולעולם תשאר אפס מאופס
  18. אוהד רון... (חיים לקרדה 22-02-2019, 16:04)
    עכשיו סתום את הפה שלך לכמה חודשים, יא פח
  19. אוהד איך רואים שאתה לא מבין כדורגל (משה 22-02-2019, 22:44)
    השוער דורון רוזנקוביץ' לא פתח בהרכב הוא בכלל פצוע אז איך אתה אומר שהוא יביא נקודה.. לעשות שעורי בית קצת לא יזיק