שער עליה? אום אל פאחם מנצחת את צור שלום 1-0

במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' צפון, נפגשו אמש מוליכת הטבלה אום אל פאחם, ומכבי צור שלום. מוחמד מחאמיד העלה את קבוצתו ליתרון בדקה ה-54', יתרון שנשמר עד סיום המשחק. אום אל פאחם חזרה לנצח , הגדילה את הפער בפסגה ומתקדמת לעבר הליגה הלאומית. שמעון הדרי: "ניצחון שכולנו לחימה ומחויבות יוצאת מן הכלל של כל שחקני הקבוצה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 19-02-2019
  • 11:45

אמש אירחה צור שלום, את מוליכת הטבלה אום אל פאחם למשחק שנעל את המחזור ה-20 בליגה א' צפון. את המוליכה ליוו כאלפיים מאוהדי הקבוצה שהגיעו לתמוך בה, והציגו תצוגת עידוד מדהימה.

 

כאלפיים אוהדים הגיעו אמש ללוות את פאחם במשחק , תצוגת עידוד מדהימה  (צילום: חגאג ראחל)

 

צור שלום שתופסת ה-13 בטבלה עם 19 נקודות, הגיעה למשחק אחרי חמישה הפסדים רצופים. מנגד נמצאת מוליכת הטבלה פאחם, עם 37 נקודות והיא מגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו ועם רצון גדול לרשום ניצחון.

 

למרות הקושי לשחק על הדשא, פאחם הציגה יכולת טובה מאוד (צילום: חגאג ראחל)

 

כר הדשא היה ספוג מים ובוץ, אך זה לא מנע מפאחם להציג יכולת טובה מאוד במשחק. אך הקבוצה לא הצליח לתרגם זאת לשערים והמחצית הראשונה הסתימה בתיקו מאופס.

 

מוחמד מחאמיד, המצטיין בשורות פאחם, רגע לפני שכבש שער (צילום: חגאג ראחל)

 

בדקה ה-54' מוחמד מחאמיד העלה את קבוצתו ליתרון 1-0 כאשר קיבל כדור מניר דרור, אותו נגח ישירות לשער צור שלום. מהצד של פאחם נרשמו מצבים מסוכנים נוספים, אך שתי הקבוצות לא השכילו להבקיע שערים נוספים, ושערו של מאחמיד הוא זה שהכריע את המשחק והביא ניצחון חשוב לאום אל פאחם.

 

 

ג'ינג'י מחאמיד כובש שער, ורץ לחגוג עם הקהל (צילום: חגאג ראחל)

 

צור שלום שנלחמת על מקומה בליגה, רושמת הפסד שישי ברציפות. מנגד פאחם שעושה את דרכה בצעדי ענק לליגה הלאומית, חזרה לנצח לאחר שתי תוצאות תיקו במחזורים האחרונים מול הרצליה וזלפה. וכעת היא נמצאת בפער של 8 נקודות מבאקה שתופסת את המקום השני בטבלה.

 

שמעון הדרי חוגג עם שחקניו. גם מאמן טוב וגם יודע לרקוד יפה...שאפו שמעון.. (צילום: חגאג ראחל)

 

שחקני פאחים חוגגים ניצחו אחרי שהמחזורים הסתיימו בתיקו (צילום: חגאג' ראחל)

 

שמעון הדרי מאמן אום אל פאחם בתגובה: "ניצחון שכולנו לחימה ומחויבות יוצאת מן הכלל של כל שחקני הקבוצה. המשחק נגד צור שלום פותח לנו סדרה של משחקים נגד קבוצות שנאבקות על ההישארות בליגה, ולנו ברור שהדרך להגשמת המטרה לעלות ליגה בעזרת השם עוברת דרך המגרשים הלא טובים, ודרך הקבוצות שבתחתית. צור שלום קבוצה מאומנת היטב, ואסי גלבוע שזה המשחק הבא שלנו קבוצה מאומנת ומצוינת. מכאן אנחנו לא מקלים ראש בשום קבוצה, והגדלת הפער בצמרת רק מחייב אותנו להמשיך ולאגור נקודות במיוחד נגד קבוצות מהסוג הזה. אי אפשר לסיים מבלי להתפעל מהקהל המדהים של אום אל פאחם, כשרובם ויתרו על יום עבודה כד לבוא לעודד את הקבוצה, 2000 אוהדים במשחק חוץ זה נתון מדהים, ורק בשבילם רמת המחויבות שלנו עולה".

 

שמעון הדרי "הגדלת הפער בצמרת רק מחייב אותנו להמשיך ולאגור נקודות " (צילום: חגאג ראחל)

 

מוחמד מחאמיד כובש השער בתגובה:"עברנו משחק לא קל נגד קבוצה קשה מאוד שנמצאת במאבק לירידת ליגה, וצריכה כל נקודה. תנאי המגרש לא אפשרו לנו לשחק את הכדורגל הטוב שלנו, אבל למרות זאת הצלחנו לנצח. אני שמח שחזרנו ליכולת של אום אל פאחם שכולם מכירים, ועכשיו הגדלנו את הפער ל8 נקודות, וזה ניצחון חשוב מאוד".

 

מחאמיד "הגדלנו את הפער וזה ניצחון חשוב מאוד"  (צילום: חגאג ראחל)

 

חיים זיסקינד שוער פאחם בתגובה: "היה משחק סופר קשה מול קבוצה טובה ומאומנת, מגרש עם תנאים לא פשוטים אני שמח שעשינו את העבודה על הצד הטוב ביותר, שהגענו מרוכזים ונחושים ואנחנו כבר עם הפנים לאסי גלבוע".

 

חיים זיסקינד שוערה המצוין של אום אל פאחם " אני שמח על העבודה שעשינו" (צילום: חגאג ראחל)

 

רן רול בתגובה: " לקחנו 3 נקודות חשובות ומשמעותיות מאוד במגרש שאי אפשר היה לשחק בו כדורגל הבאנו המון רצון לב ונשמה מהדקה הראשונה וזה מה שהכריע את המשחק נשארו עוד מספיק נקודות בקופה והכל עוד פתוח נעשה את המקסימום במשחקים שנשארו בשביל להגשים את המטרה שבשבילה עבדנו ואנחנו עדיין עובדים כל כך קשה".

 

רן רול "לקחנו 3 נקודות חשובות ומשמעותיות"  (צילום: חגאג ראחל)

 

במחזור הבא תארח אום אל פאחם את אסי גלבוע, ותנסה לשמור על המומנטום החיובי שלה. 

קהל אום אל פאחם חוגג בסיום המשחק (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קבוצה טובה. מוקדם לחגוג (יוסוף 19-02-2019, 13:42)
    קבוצה עם אופי. מוקדם לחגוג....להיות מרוכזים וצנועים.יש כמה שחקי מוקש...חייבים לנצל את מספר ההזדמוניות לגוליםגם יחס שערים חשוב...
  2. כל הכבוד לקהל (עומר 19-02-2019, 15:02)
    משחק באמצע שבוע בשעה לא נוחה ומגיעים 2000 אוהדיםהאמת יתנו הרבה צבע לליגה הלאומית המשעממת. הלוואי ויעלו.
  3. משחק לא הוגן וכשיר (אוהד ניטראלי 19-02-2019, 17:48)
    ראיתי המשחק .וטבעי שקבוצה ממקום ראשון תהיה בלחץ אבל עם כדורגל מתאים למקום ראשון ופחמה רמה של ליגה ב .וצור שלום עם שחקנים צעירים אלמונים ויכלו לסיים המשחק בתיקו לפחות במחצית השניה אבל מהשהוא מסריח קורה והמשחק התרכז באמצע ואחרי שבוע צור שלום לא יבקיעו .כי הכל לא כשיר .עד מתי פחמה.פחמה במשחק כשיר יאבדו נקודות
  4. למספר 3 (פחמאוי 20-02-2019, 09:01)
    חחחחח רואים שאתה אוהד באקה ממורמר אתם האחרונים שתדברו על משחקים לא כשירים יא נוכלים השבוע הזה חודדה יפגוש את החבר שלו מוריס מזלפה תראה מה זה משחק לא כשיר. מוריס כבר הכין את הקבוצה שיפתחו רגליים בשביל שהחבר שלו חודדה ישאר בתפקיד המאמן חחחחח