רועי סימוני מארח את ירון דוד: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 21

המחזור ה-21 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את יו״ר עירוני טבריה ירון דוד. אום אל פאחם תארח את אסי גלבוע, קרית אתא פוגשת את צור שלום, עירוני נשר וטבריה בקרב תחתית, באקה תפגוש את בני זלפה, הפועל ירושלים תארח את טירה, רובי נגד הפועל כפר כנא ומגדל העמק תארח את כאוכב. כנסו שווה לקרוא!!!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 21-02-2019
  • 12:17

שלום לכולם!

אום אל פאחם מגדילה את הפער בצמרת ל-8 נקודות, באקה מאבדת גובה ורושמת הפסד שני ברציפות. הכרטיס לפלייאוף העליון חי, בועט ונושם עבור לא פחות מ-9 קבוצות. 

השבוע בחרתי לארח חבר טוב, אח יקר והאיש החזק ביותר בטבריה, ירון דוד יו״ר הקבוצה. יהיה מעניין לראות מי מכיר את הליגה טוב יותר מבין שנינו.

 

נעבור למשחקים:

עירוני נשר - עירוני טבריה

רועי: שתי קבוצות שרוצות לברוח מהתחתית. טבריה הושפלה בביתה ע״י 'רובי' ותהיה חייבת לנצח, בנשר רשמו הפסד ביתי בשבוע שעבר מול ירושלים, והם חזרו שוב למאבקי התחתית, אך היא גם רחוקה 4 נקודות מהפלייאוף העליון. משחק שבו כל קבוצה חייבת לנצח. ההימור שלי: תיקו.

ירון: נשר קבוצה מצוינת, בטח במגרשה הביתי קל זה לא הולך להיות. אחרי המעידה באמצע השבוע נגד 'רובי', אני מאמין באילן והשחקנים שיעשו את העבודה ויחזרו עם 3 נקודות. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

 

אילן סוויסה, יצליח להתאושש מהתבוסה מול 'רובי'? (עודד חסין)

 

עירוני קרית אתא - מכבי צור שלום

רועי: דרבי הקריות. שתי הקבוצות עם מטרות שונות, קרית אתא מנסה להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון ותעשה הכל כדי לנצח, משהו לא טוב קורה לקבוצה של עומר לוינזון ששקועה בתחתית ורושמת 5 משחקים ללא ניצחון, והם יהיו חייבים להשיג לפחות נקודה קל זה לא יהיה. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא.

ירון: קרית אתא קבוצה חזקה מאוד והם רוצים להגיע לפלייאוף העליון, ואם ינצחו את המשחק הם יגיעו לשם. צור שלום חלשים ולא יהיה להם מה למכור בשישי. ההימור שלי: ניצחון לקרית אתא. 

 

הפועל מגדל העמק - הפועל כאוכב

רועי: מאז הגעתו של חיים לוי מגדל העמק חיה ובועטת, כשהיא רשמה ניצחון חשוב מאוד בקרב התחתית מול אסי. כאוכב נראית מצויין מאז הגעתו של אבו רקיק ומצפה קרב מוחות בין שני מאמנים מצוינים. כל תוצאה במשחק לא תפתיע אף אחד. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

ירון: שתי הקבוצות החליפו מאמנים בשבועות האחרונים, והן נראות גם מצוין. המשחק יהיה פתוח וכל תוצאה אפשרית, אך אני חושב שחלוקת נקודות תשרת את הקבוצות. ההימור שלי: תיקו. 

 

שחקניו של חיים לוי רוצים לחגוג שוב... (חגאג רחאל)

 

הפועל ירושלים - מ.ס טירה

רועי: משחק שהיה צפוי להיות קל עבור טירה, הפך לאחד ממשחקי המוקש של המחזור. אופיר עזו מוכיח שהוא מאמן צעיר ומבטיח עם חבורת שחקנים גברים כמו: עמית שלמה, ברק מימון ועוד... מה שבטוח הם ילחמו עד הסוף בכדי להישאר בליגה, מנגד טירה שומרת על חוסר יציבות. אחרי הניצחון האחרון בקבוצה רוצים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. ההימור שלי: ניצחון לירושלים.

ירון: טירה קבוצה חזקה מאוד ולא תרשה לעצמה לא לקחת שלוש נקודות ולהגיע לחוף מבטחים. ירושלים מוכיחה שהיא קבוצה צעירה וטובה שיכולה להפתיע כל קבוצה בליגה. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

שחקני 'רובי' באמצע השבוע מול טבריה. ינצחו שוב?

 

הפועל כפר כנא - מ.ס 'רובי שפירא' חיפה

רועי: 'רובי' השיגה ניצחון חשוב באמצע השבוע נגד טבריה וחזרה למאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. בכפר כנא רושמים הפסד בשבוע שעבר, אחרי 5 שבועות רצופים ללא הפסד. במגרשם הביתי הם לא ירצו לאבד את הנקודות ויעשו הכל כדי לנצח. ההימור שלי: תיקו.

ירון: 'רובי' קבוצה לוחמת ויש להם את עידן ויצמן שלא נגמר, ועזר להם להשיג ניצחון חשוב באמצע השבוע ששחרר הרבה לחץ. מנגד כפר כנר קבוצה ביתית שקשה לנצח אותה בבית. ההימור שלי: תיקו.

 

שחקני באקה לא ירשו לעצמם הפסד נוסף (דן יידוב)

 

הפועל באקה אל גרבייה - הפועל בני זלפה

רועי: משהו רע עובר על באקה שמפסידה 2 משחקים ברציפות, כאשר הפער מהמוליכה עומד על 8 נקודות, דבר שיהיה להם קשה מאוד לסגור וככל הנראה חלום העליה התפוצץ. זלפה עצרה בשבוע שעבר את פאחם וחילצה מהם תיקו, והם ירצו להמשיך לאגור נקודות בכדי לברוח מהתחתית הבוערת. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

ירון: באקה לא ירשו לעצמם לאבד נקודות במשחק הזה, אחרי שהפסידו בשבועיים האחרונים ונתנו לפאחם לברוח בטבלה. זלפה, שהיא קבוצה מאומנת עם מאמן ‏מנוסה מהטובים ביותר בליגה א׳, תעשה חיים קשים לבאקה. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

שמעון הדרי חוגג ניצחון יקר באמצע השבוע, והוא רוצה לחגוג גם בסיום העונה! (חגאג רחאל)

 

הפועל אום אל פאחם - הפועל אסי גלבוע 

רועי: הקטר האדום של שמעון הדרי דוהר מבלי לעצור, וככל הנראה הם יעצרו רק בליגה הלאומית. הנצחון באמצע השבוע על צור שלום הראה הרבה אופי ווינריות שמראים את תביעת האצבע של המאמן על השחקנים, אסי עשו ריצה מטורפת ונעצרו מול מגדל העמק. במוצ"ש זה יהיה סיפור אחר והם יצטרכו לחפש את הנקודות מול קבוצה אחרת. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

ירון: אום אל פאחם ינצחו במשחק וכבר יהיה אפשר לקרר את השמפניה ולאחל להם מזל טוב על העליה לליגה לאומית. אסי נעצרה בשבוע שעבר, אבל יש להם קבוצה מצוינת שתישאר בליגה. מול המוליכה זה יהיה קשה. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

רועי סימוני מארח את ירון דוד: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 21

הוסף תגובה
תגובות
  1. זלפה תקבלו 4 אנשאללה (פחמאוי 21-02-2019, 16:53)
  2. טירה תנצח . כל פעם שתהמר הפסד לטירה ננצח (סיבוני יא גזען 21-02-2019, 22:02)
    סיבוני אפילו פען אחד מתחילת השנה לא המרת שטירה תנצח .נגד באקה המרת הפסד לטירה ונצחנו . והפעם גם ננצח
  3. אום אל פחם תתקשה לנצח את אבי סבג ושחקניו המשחק יסתיים בתיקו 0-0 (אבו חמדי זועבי 21-02-2019, 22:24)
  4. פחם מפסידה לאסי גלבוע בע"ה בסוף לא תעלו מחכה לכם עונש כבד בדרך. (פאדי 22-02-2019, 09:22)