"נבוא הכי מוכנים שיש על מנת לעבור את המשחק בתוצאה טובה"

כך אמר אלירן שמש, החלוץ המצוין של הפועל הרצליה שהבקיע שער במשחק האחרון שהסתיים בניצחון גדול על באקה. שמש, מציג יכולת גבוהה העונה, ואף תופס את המקום השלישי בטבלת כובשי השערים של הליגה, עם 11 שערים בכל המסגרות. קבוצתו נצמדת לצמרת הליגה, אך חניכיו של המאמן המצוין מומו ניטסל, שומרים על פרופורציות ומסתכלים קדימה ממשחק למשחק. שוחחנו איתו לקראת המחזור הבא בו יפגשו את הפועל ירושלים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-02-2019
  • 17:35

הבקעת את השער ה-11 שלך העונה במחזור האחרון מול באקה, והמשחק הסתיים בניצחון גדול שלכם. איך התחושה לנצח קבוצה שצמודה אליכם?

"קודם כל זה תמיד כיף לנצח ובמיוחד משחקים מהסוג הזה אבל זה סך הכל עוד 3 נקודות בדרך למטרה הפנים קדימה להפועל ירושלים".

 

איך אתה מסכם את היכולת והחיבור שלכם עד כה?

"אין ספק שהחיבור הוא מדהים, יש לנו חדר הלבשה אולי הכי בריא בליגה ואין פה טיפת אגו לשחקנים. כולנו שווים כל אחד רוצה בהצלחה של השני, ועל זה צריך להגיד תודה שיש לנו מאמן כזה שהוא זה שבנה וחיבר את כל מה שקורה פה ".

 

שמש כובש שער גדול, ומקדיש אותו לסתיו בן אהרון הפצוע (דן יידוב)

 

הגעתם לצמרת הליגה, האם לדעתך הפועל הרצליה תתברג בפלייאוף העליון בתום העונה?

"ברור לי שאם נמשיך ביכולת הזאת, מקומנו יהיה בפלייאוף העליון.  אנחנו נלחם בשביל זה עד הסוף, ונצטרך לעבוד קשה כי אין משחקים קלים בליגה הזאת, וראינו את זה לאורך כל העונה".

 

במהלך העונה נפסלו לך מס' שערים , מה יש לך לומר על השיפוט בליגה העונה?

"מאד מצער כל הנושא של השיפוט,  לא כיף לראות בוידאו שבוע אחרי שבוע פסילת שערים בגלל טעויות בזיוניות. אני בטוח שאלה שאחראים על כל נושא השיפוט לוקחים את זה בשתי ידיים, ומקווה מאד שזה לא יקרה שוב כי בסך הכל אנחנו עוסקים בכדורגל".

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את הפועל ירושלים איך תתכוננו למשחק?

"נתכונן היטב כמו כל שבוע נעבוד קשה, נצמד להוראות הצוות המקצועי, ונבוא הכי מוכנים שיש על מנת לעבור את המשחק בתוצאה טובה".

אלירן שמש החלוץ המצוין עושה עונה נפלאה בהפועל הרצליה (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלירן שמש תעוף כבר מליגה א (משה 26-02-2019, 19:30)
    די נמאס כבר שהה אחרי שנה הוא דופק גולים בלי הפסקה ונשאר בליגה א תתקדם כבר לליגות הבכירות תעשה כבר צעד .ואני קורא למאמנים איפה אתם הבנאדם רק דופק גולים ובישולים כל עונה ואתם תמשיכו להעדיף "כישרון" צעיר על שחקן "מבוגר" (27) ולא תלכו נטו מקצועית . מחזיק לך אצבעות