"באים במומנטום טוב לנצח את אזור"

כך אמר רוני אוואט, מאמנה של מכבי יפו לקראת המשחק המסקרן מול הפועל אזור, שרבים מחשיבים את המשחק כסוג של "דרבי". עוד מוסיף רוני: "לכל קבוצה בליגה יש היסטוריה עם קבוצה זאת או אחרת, ולכן אני לא מתעסק בזה, מעניין אותי לנצח ולהגיע לפלייאוף"

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-02-2019
  • 14:46

רוני, מה קורה ביפו? אתם במרחק נגיעה מהפלייאוף... ספר לנו על התחושות...

"המטרה מלכתחילה הייתה הפלייאוף. כמונו יש עוד כמה קבוצות שרוצות ומכוונות לפלייאוף. זה לא יהיה פשוט, לא קל אבל אנחנו רוצים את זה - זה ברור! איבדנו את הבלם הכי טוב בליגה פליפ חאיכ ששבר את היד, נותח וכנראה סיים את העונה. זה לא תירוץ, אבל כשאתה מאבד את הקפטן שלך ולדעת רבים הוא הבלם הכי טוב בליגה, ואתה מאבד אותו זה הופך את הפלייאוף לקשה יותר, מאתגר יותר אבל אני לא משתמש בזה כתירוץ". 

 

פיליפ חיאכ כנראה וגמר את העונה... אבידה קשה ליפו (מני בן ארי)

 

השבוע אתם מול אזור. אתה מכיר את ההיסטוריה?

"שמעתי על ההיסטוריה, אני כל הזמן שומע על ההיסטוריות בליגה הזאת. לכל קבוצה יש היסטוריה עם קבוצה כזו או אחרת. לכל משחק יש סיפור עם קבוצות מסוימות, לאו דווקא יפו. אז אני שומע על ההיסטוריה של אזור ויפו, אבל אני פחות מתעסק בזה, יותר מעסיק אותי הקבוצה והמשחק עצמו, מאשר הדברים מסביב. צפוי משחק קשה, אזור קבוצה קשה ולא צפויה, קבוצה שניצחה את יבנה בחוץ וגם את האדומים בחוץ, ומנגד הפסידה 3-0 בבית. הם עדיין לא הבטיחו את ההישארות בליגה, ולכן הם ילחמו על החיים שלהם. צפוי משחק של חפירות, מבחינתם תיקו טוב ולנו לא... במשחקים מסוג זה צריך להיות מאד זהיר, מאד מבוקר ואסור לחלק מתנות, אחרת נרדוף אחריהם וזה לא יהיה פשוט. אנחנו באים במומנטום טוב, עם תחושה טובה ואנחנו באים לשחק".

 

האם יפו תגיע לפלייאוף בתום העונה?

"אם נגיע לפלייאוף זה יהיה הישג ענק. ככל שהעונה עוברת אני לומד להכיר את הליגה, והיום אני יותר שולט במה שקורה בליגה ואיזה שחקנים יכולים לעזור לי".

 

מה התוכניות לעונה הבאה?

"בשנה הבאה אני רוצה לאמן בליגה בכירה יותר, אם אשאר בליגה א', יפו זאת אופציה טובה מאד. אם בפתיחת העונה הייתי מכיר את הליגה כמו שאני מכיר עכשיו, הייתי בונה את הקבוצה אחרת. מוצא שחקנים צעירים ומבטיחים ובונה קבוצה לא פחות טובה מהכח ר"ג".

הוסף תגובה
תגובות
  1. הקללה על יפו שרירא וקיימת עד עדי עד (מוזר ליפו יש היסטוריה עם כל הליגה 21-02-2019, 16:03)
    לנצח האחים איסק ישארו עם פרצוף עקום.
  2. טעות קשה (המוכתר משעריים 22-02-2019, 09:19)
    מספיק עם שנאת חינם.כולה ספורט
  3. בומרנג (יפואי 23-02-2019, 07:19)
    הקללה חוזרת כמו בומרנג למקללים...ימותו הקנאים...שכל אחד יבדוק את עצמו וקבוצתו קודם..