הלאומית קרובה: 2-0 לכפר קאסם מול מכבי יבנה

מוליכת הטבלה יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול מכבי יבנה. בפועל, יבנה לא ממש היוותה יריב לכפר קאסם שעלתה ליתרון מהיר וידעה לשמור אותו עד לסיום ואף הגדילה את היתרון. בסיום חניכיו של איסמעיל עאמר מגדילים את הפער בפסגה. פיני עייש? לא בטוח שיעמוד על הקווים עוד הרבה זמן...

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 23-02-2019
  • 11:26

במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' דרום יצאה מוליכת הטבלה, מ.ס. כפר קאסם, למשחק חוץ ביבנה מול מכבי המקומית. כפר קאסם שרוצה להמשיך במסע שלה לעבר הליגה הלאומית יודעת שהנקודות מאוד חשובות במיוחד בהתחשב בעובדה שהשנייה בטבלה תשחק רק במוצ"ש. מנגד, מכבי יבנה מגיעה למשחק לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון, ובידיעה שאיבוד נקודות גם במשחק הזה יסכן מאוד את המקום בפלייאוף.

 

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אבייתר ברק)

 

הדקות הראשונות היו של כפר קאסם שפתחה בלחץ בניסיון למצוא שער מהיר. כבר בדקה ה-2 סאמח מרעב מסדר לעצמו מצב טוב, כשהוא נכנס מאגף שמאל למרכז ובועט, אך הוא לא מוצא את המסגרת.

בדקה ה-15 נראה שאוהד אדלשטיין נשלח לכדור אבוד, אך אדלשטיין המהיר משתלט על הכדור ממש על קו הרוחב, מגביה לרחבה כדור שמגיע לסאמח מרעב שעוצר את הכדור, מניף את הרגל עם בעיטה טובה ומכניע את עידו לוי. 1-0 לכפר קאסם.

 

סאמח מרעב מעלה את כפר קאסם ליתרון מהיר (אבייתר ברק)

 

שחקני יבנה לא הצליחו להסתדר עם המהירות של אדלשטיין גם לאחר השער, כשפעם אחר פעם אדלשטיין נשלח לכדורים באגף שמאל ועם המהירות שלו מסדר מצבים טובים לכפר קאסם, שחסרה את הרגל מסיימת בדקות אלה.

בדקה ה-32 יבנה הגיעה למצב הראשון שלה במשחק, מולאט גברה נשלח באגף שמאל, משתלט יפה על הכדור ומגביה כדור גבוה לרחבה. רז אמיר משתלט על הכדור ומקו ה-16 בועט חלש ולא מוצא את המסגרת. יבנה מפספסת הזדמנות נדירה לכיבוש.

 

מהלך יפה של מולאט גברה (אבייתר ברק)

 

עד לסיום המחצית שתי הקבוצות לא הגיעו ליותר מדי מצבים, והמחצית מסתיימת ביתרון של 1-0 למוליכת הטבלה. יבנה חייבת לשנות את משחקה אם היא באמת רוצה לחזור למשחק.

 

חמש דקות בתוך המחצית השנייה, כדור קרן של רועי הררי יוצר ערבוביה ברחבת כפר קאסם, אך שחקני יבנה לא הצליחו לדחוק את הכדור פנימה.

אין ספק שפתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת ליבנה שחיפשה את השוויון, אך ניסיונותיה לא היו חדים מספיק בכדי לסכן את צליל חתוכה, שוערה של כפר קאסם.

בדקה ה-63 יבנה הייתה חייבת להשיג את השוויון! רז אמיר מקבל כדור עומק ענק מול צליל חתוכה ובמקום לכבוש שער קל בעט לגופו של חתוכה, הכדור איכשהו הלך לכיוון השער, אך מחאג׳נה מגיע ומרחיק את הכדור מקו השער.

 

5 דקות עוברות ומן הצד השני ראינו פריצה אדירה של אוהד אדלשטיין באגף שמאל, סאמח מרעב פתח לו נהדר בצד השני, אך אדלשטיין ניסה לכבוש שער לבד, בעט חד וחזק ועידו לוי מציל שער עם ירידה טובה לכדור. עוד 3 דקות עוברות, וכפר קאסם ממשיכה להתקרב לשני. כדור חופשי מצוין של סאמח מרעב מוצא את ראשו של מגנה השמאלי של כפר קאסם, איהם אבדאח שעולה גבוה, נוגח ומפספס במעט את המסגרת. החמצה גדולה לכפר קאסם.

בדקה ה-81, שום דבר לא מנע את השני של כפר קאסם, סאמח מרעב עם מבצע גדול באגף ימין מגיע מול עידו לוי ומקפיץ מעליו, הכדור הולך לאט לאט לכיוון הרשת עד שמגיע אוהד אדלשטיין שדוחק מקרוב עם הראש וקובע, 2-0 מוצדק לכפר קאסם!

 

אוהד אדלשטיין כובש השער השני חוגג! (אבייתר ברק)

 

לקראת הסיום סאמח מרעב הוחלף, ונראה יורד עצבני מאוד לספסל הקבוצה. ואף ראינו מספר חילופי דברים בין השחקן למאמנו, איסמעיל עאמר. אך זה לא העיב על הניצחון היקר של מוליכת הטבלה שממשיכה בדרך הבטוחה לליגה הלאומית.

 

קהלה של כפר קאסם חוגג ניצחון חשוב (אבייתר ברק)

 

כפר קאסם מגדילה את הפער בפסגה ל-6 נקודות, לפחות עד מחר בערב כשהכח ר"ג, השנייה בטבלה תארח את האדומים אשדוד ותנסה לצמק את הפער מהפסגה ל-3 נקודות.

מנגד, מכבי יבנה ממשיכה בצניחה שלה, והיא כבר רושמת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והיא יורדת למקום השישי, שכאמור אינו מוביל לפלייאוף בסיום העונה, ומעמדו של פיני עייש, מאמנה של יבנה מעורער מאוד!

 

שחקני כפר קאסם מודים לקהל שהגיע לתמוך בהם (אבייתר ברק)

שחקני כפר קאסם חוגגים ניצחון חשוב במגרש ביבנה (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אין מה לעשות חיים חייב לשחרר את פיני עייש (מכבי יבנה 23-02-2019, 14:09)
  2. כדורגל (אוהד יבנה 23-02-2019, 18:44)
    אני חושב אם כפר קאסם רוצים לעלות צריכים להרחיק את סאמח מרעב מי הקבוצה הוא טוב אבל מגלגל להם את המשחק
  3. חיים אזולאי (יבנאי 23-02-2019, 20:27)
    אזולאי תתעורר כבר הקבוצה שלך חרא ואתה יושב בשקט תפטר את המאמן
  4. כנסו יבנה (מיקו 24-02-2019, 09:16)
    כל הבלאגן שיש ביבנה הכל זה יוסי זוזוט . מאז שפיטרו אותו כל שנה הוא מכשיל פה מאמנים. שחרר אותנו
  5. יוסי זוזוט (ניסים ממן 25-02-2019, 06:32)
    הלוואי שיוסי זוזוט היה מסכים לחזור מאז שהוא עזב אין כלום ביבנה לא צעירים לא הקרבה מה יש רק מלחמות בין האוהדים ועכשיו לאשים אותו אתם אנשים חולים
  6. זוזוט (יוסי 25-02-2019, 22:31)
    הרסתם את המועדון משפחת זוזוטים אתם אנטרסנטים שרואים קודם את הצלחת המשפחה אתם בושה
  7. עובדי עירייה (יעקב 05-03-2019, 08:59)
    ככה זה שעובדי עירייה מנהלים את הקבוצה. הגיע הזמן לחריש עמוק. לאנשי מקצוע עם ניסיון לא לעובדי עירייה שחושבים עצמם שמנהלים את ברצלונה. אדוני ראש העיר אם אין לך מה לעשות עם העובדים תעביר אותם למחלקת הגינון. שם התרומה שלהם תהיה גדולה. או לחילופין. פנסיה מוקדמת. דיי לחובבנות.