נבחרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

המחזור ה-21 בליגה א׳ צפון הסתיים, מחזור בו אום אל פאחם מוכיחה עליונות, מנצחת את אסי גלבוע ומנצלת את התיקו המאכזב של באקה עם בני זלפה ועולה ליתרון של 10 נקודות בפסגה. בתחתית ירושלים וצור שלום מסיימות את משחקיהן בתיקו. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון?

  • על ידי: אוהד רון
  • 26-02-2019
  • 09:04

שוער: הלאל חאמד (הפועל כאוכב)

שוערה המצוין של כאוכב היה במיטבו מול מגדל העמק, עצר את התקפות מגדל והיה מהבולטים בניצחון של קבוצתו מול מגדל העמק.

 

הגנה:

שלו ברוור (הפועל כפר כנא)

מגנה השמאלי של כפר כנא, שחקן חכם מאד שמקנה הרבה שקט וניסיון בצד שלו. שלו שיחק מול האקסית שלו מחיפה והוכיח להם שהוא מגן מצוין, כשעשה הגנה ותמך רבות בהתקפה. 

 

מוחמד עבאס (הפועל כפר כנא)

בלמה של כפר כנא חזר מפציעה, וחזר עם כל הכוח. נתן משחק מצוין נטול טעויות וגרם להתקפת ׳רובי׳ לא לבעוט אפילו פעם אחת לשער של קבוצתו. 

 

עידן ישראלי (הפועל ירושלים)

מגנה הימני של הפועל ירושלים עשה עבודת הגנה נפלאה מול טירה ותמך רבות בהתקפה של קבוצתו, יצר מצבים מסוכנים לקבוצתו שלא מומשו, אבל עידן יכול להיות שמח במשחקו המצוין.

 

קישור:

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)

הכוכב הגדול של כאוכב העונה, כבש שער אדיר מכמעט 30 מטרים בכדור חופשי, אבל מעבר לשער הוא בעל הבית בכאוכב. מנווט את משחק קבוצתו ובונה מצבים מאוד מסוכנים לחבריו.

 

עבד מורגאן, הכוכב הגדול של כאוכב (חגאג רחאל)

 

אביאל גבאי (עירוני טבריה)

אביאל גבאי במשחק נהדר, כבש את שער הניצחון של טבריה ויכול היה לכבוש עוד מספר שערים עם קצת יותר ריכוז מול השער. שחקן בית שהפך לפקטור משמעותי בקבוצה של אילן סוויסה, יודע לכבוש שערים חשובים עבור קבוצתו וכך היה ביום שישי מול נשר.

 

סעיד דיאב (הפועל בני זלפה)

קשרה המצוין של בני זלפה עשה ככל העולה על רוחו והוא בעל הבית של זלפה העונה. מארגן את משחק קבוצתו, מנווט ומייצר מצבים מסוכנים לחבריו והוא זה שבישל את השער שהביא נקודה לקבוצתו.

 

סעיד דיאב, בעל הבית של בני זלפה (אלעד שומינוב)

 

ים צדוק הקר (עירוני טבריה)

הקשר הצעיר שהגיע מקרית שמונה מתגלה כבינגו ענק. בשישי גילה מנהיגות במרכז השדה, חילץ מספר רב של כדורים ותמך בהתקפות הקבוצה ללא הפסקה בשקט שמאפיין אותו. ים עשה את העבודה על הצד הטוב ביותר והצטיין במדי קבוצתו ובכל פעם שקיבל את ההזדמנות מאילן סוויסה, הוכיח כי מקומו על המגרש.

 

התקפה:

משה בן לולו (הפועל אום אל פאחם)-כוכב המחזור!!

חלוצה המצוין של אום אל פאחם, שיחק גם כחלוץ וגם כקשר, אבל ללא ספק הוא פורח העונה באום אל פאחם. בן לולו כבש את השער הראשון ובישל את השני לקראקה והוא ללא ספק בעונה נפלאה.

 

משה בן לולו פורח באום אל פאחם-כוכב המחזור של אתר גולר! (גסאן אבו פנה)

 

אוהד קדוסי (הפועל באקה אל גרביה)

חלוצה של באקה ממשיך להפציץ ונגד בני זלפה הוא כבש צמד, רק חבל שהחלק האחורי של קבוצתו לא ידע לשמור על היתרון המבטיח. קדוסי חלוץ ענק ומוכיח את זה כל שבוע.

 

אוהד קדוסי ממשיך להפציץ! (חגאג רחאל)

 

חסיב אבו רוקון (הפועל בני זלפה)

חלוצה של בני זלפה כבש שער אדיר לקבוצתו בתוספת הזמן מול באקה, והביא שוויון מכובד לקבוצתו. חסיב היה פעיל מאד ונראה מסוכן מאד ליד שער היריבה, פסלו לו שער נוסף בתוספת הזמן, שער שיכול היה להביא ניצחון לקבוצתו.

 

מוריס אוזן, ללא ספק מאמן עם ערכים (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: מוריס אוזן (הפועל בני זלפה)

מאמנה של בני זלפה מוכיח מדי שבוע שהוא מאמן עם ערכים ולמרות דיבורים לאי ספורטיביות, הוא הגיע גם לאום אל פאחם וגם לבאקה אל גרביה השבוע והוציא נקודה. שאפו למאמן שיודע כדורגל הרבה יותר מאחרים והכין את קבוצתו נפלא למשחק מול באקה, שנחשבת לקבוצה מהטובות בליגה. 

נבחרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. מה עשה מוריס אוזן? וחסיב אבו רוכן יש ארבעה מאמנים לזלפה! מי בוחר במצטיינים ? הסוכנים שלהם?? (אחמד סעיד 26-02-2019, 19:47)