מתקרבת ללאומית: אום אל פאחם מנצחת את אסי גלבוע 0-2

הפועל אום אל פאחם ממשיכה להתקדם בצעדי ענק לעבר הליגה הלאומית, לאחר שניצחה אמש את אסי גלבוע במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' צפון, משערים של משה בן לולו ומועמר קראקה. אום אל פאחם מנצחת מחזור שני ברציפות, ופותחת פער של עשר נקודות מבאקה, שסיימה בתיקו במחזור הנוכחי. שמעון הדרי: "מבחינתנו עשינו צעד נוסף בדרך להשגת המטרה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 24-02-2019
  • 12:22

המחזור ה-21 בליגה א' צפון הפגיש בין מוליכת הטבלה אום אל פאחם, לאסי גלבוע. פאחם ששומרת על המקום בראשות הטבלה עם 40 נקודות, הגיעה למשחק אחרי ניצחון של 1-0 במחזור הקודם נגד צור שלום.

 

שחקני פאחם בפתיחת המשחק (צילום: גסאן אבו פנה)

 

מנגד אסי גלבוע, שקיבלה לאחרונה את אבי סבג, ויחד איתו הקבוצה הצליחה להתייצב ואף לצבור נקודות תופסת את המקום ה- 14 בטבלה עם 18 נקודות. פאחם הגיעה למשחק אמש ללא שחקני מפתח חשובים כמו אבירן תורג'מן, משה מישאלוף, מור שקד ואברהם צ'קול.

 

מעבר ליכולת המצוינת שמפגינה פאחם העונה, מה שעוד יותר מוכיח כי היא קבוצה שמתאימה לליגה הלאומית הוא כמות הקהל שהגיע אמש למגרש מעל 5000 אוהדים, שלא השאירו מקום אחד פנוי באצטדיון, ובאו לראות את קבוצתם רושמת עוד ניצחון בדרך לליגה הלאומית.

הקהל של פאחם , קהל שלא מבייש קבוצות בליגת העל (צילום: גסאן אבו פנה)

 

המחצית הראשונה הייתה יחסית חלשה לאום אל פאחם, ושתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבים או להגיע לשער היריבה. עד לדקה ה-40 בה שרון לוי נכנס לאמצע ומסר כדור למשה בן לולו (המצטיין במשחק), בעט בעיטה אדירה מה-16 והעלה את קבוצתו ליתרון 0-1. השער העיר את הקבוצה וגם את הקהל הגדול שהגיע למשחק. בהמשך המחצית לא נרשמו אירועים נוספים והקבוצות ירדו להפסקת המחצית כשאום אל פאחם ביתרון 0-1.

 

משה בן לולו שהיה מצטיין במשחק, כובש שער ורץ לחגוג (צילום: גסאן אבו פנה)

 

המחצית השנייה הייתה מצוינת עבור חניכיו של שמעון הדרי, ששלטו במשחק והניעו כדור. בדקה-79 משה בן לולו לקח כדור מהאמצע מסר אותו למועמר קראקה והמשיך לשמור בגב, קראקה יצא למתפרצת הקפיץ מעל השוער וכבר שער נוסף, 0-2 לאום אל פאחם. חניכיו של אבי סבג לא הצליחו לייצר מצבים והמשחק מסתיים בניצחון גדול 0-2 של אום פאחם שנמצאת כבר רגל וחצי בליגה הלאומית.

 

מועמר קראקה כובש שער נוסף לאום אל פאחם (צילום: גסאן אבו פנה)

 

אום אל פאחם ממשיכה לשמור על מקומה בראשות הטבלה עם 43 נקודות, והפער מבאקה אל גרבייה שתופסת את המקום השני בטבלה וסיימה את המחזור האחרון בתיקו עומד על עשר נקודות.

 

משה בן לולו מצטיין המשחק (צילום: גסאן אבו פנה)

 

משה בן לולו כובש השער במשחק: "היה משחק קשה נגד קבוצה טובה ומאומנת. באנו כמו גברים, נתנו הכל ואנחנו שמחים שיצאנו עם כל הנקודות. באופן אישי שמח שיצא לי לעזור לקבוצה עם גול ובישול".

 

מועמר קראקה כובש השער השני בתגובה: "ניצחון חשוב נגד קבוצה מאוד טובה, אבל הכי חשוב שיצאנו עם 3 נקודות שחשובות להמשך הדרך ועכשיו אנחנו בפער עשר, אבל שום לא נגמר משחקים ממשחק למשחק, ובע"ה נשיג את המטרה שלנו".

 

אחמד בלעם יו"ר אום אל פאחם בתגובה: "משחק ברמה גבוה, שיחקנו עם לב והנשמה.  לא נשכח שהיו חסרים שלושה שחקנים עקב מחלה הפנים שלנו למשחק נגד כאוכב שיקיים ביום חמישי בדוחא בסכנין. הליגה עוד ארוכה נבוא לכל משחק כאנדרדוג ונסתכל בלבן של העין שום דבר לא סגור עד שזה סגור".

 

שחקני פאחם פותחים פער של עשר נקודות מהמקום השני, וחוגגים ניצחון חשוב (צילום: גסאן אבו פנה)

 

שמעון הדרי מאמנה של אום אל פאחם בתגובה: "לשמחתי עברנו משוכה מאוד קשה, אם היעדרות של 4 שחקני מפתח (משאלוף, אבירן, צ'קול, מור שקד) שנפלו למשכב, מה שמעיד יותר מכל על סגל איכותי. מבחינתנו עשינו צעד נוסף בדרך להשגת המטרה, בקופה יש 24 נקודות  והמשימה היא זה לצבור כמה שיותר נקודות בכמה שפחות זמן בעזרת השם. מי שהיה באצטדיון השבת מבין איזה פוטנציאל יש ליישוב אום אל פאחם, אלפי צופים מעודדים לאורך כל המשחק, זו חוויה מדהימה ורק בשביל אותם אוהדים רמת החיוב שלנו עולה ממשחק למשחק, כדי שנוכל להחזיר לאוהדים הנפלאים מעט על ההרבה שהם נותנים לנו".

 

מוחמד "גינג'י" מחאמיד חוגג עם האוהדים בסיום המשחק (צילום: גסאן אבו פנה)

 

ג'ינג'י מחאמיד בתגובה: "במחצית הראשונה הכדורגל שלנו היה חלש יחסית, וכמעט לא הגענו לשער חוץ מהשער . מחצית שנייה החזקנו בכדור יותר, התחלנו להניע ושלטנו במשחק הם כמעט ולא הגיעו להזדמנויות ולא סיכנו את השער, למרות שהחמצנו הרבה סיימו עם ניצחון שנתן לנו שקט וביטחון להמשך הדרך מגיע תודה גדולה לאוהדים שמלווים אותנו. עכשיו פתחנו פער של עשר נקודות שזה לא מעט, והפנים קדימה לכאוכב".

 

הקהל של פאחם חוגג ניצחון בסיום המשחק (צילום: גסאן אבו פנה)

 

ריף מסיקה שחקנה של פאחם: "לא משחק גדול שלנו אבל עוד משחק שבו כולנו השארנו את הלב שלנו על הדשא. עשינו צעד משמעותי אתמול לעבר המטרה הברורה שלנו אך זה עדיין לא נגמר, שמונה משחקים זה המון והכל יכול להשתנות לכן אסור לנו להוריד את הרגל מהגז. עוד מילה מגיעה לקהל הנפלא הזה שמגיע במספרים גדולים- מטורף! קהל כזה אין להרבה קבוצות גם מליגת העל".

שחקני פאחם חוגגים את השערים (צילום: גסאן אבו פנה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אום אל פחם מציגה את המגזר בכבוד הקהל מספר 1 אין מילים (אבי 24-02-2019, 13:00)
  2. אוהדי טבריה אוהדי שפירא חיפה גם באקה איפו אתם למה לא כותבים חחחח אום אל פחם עולים (פחמאוי 24-02-2019, 13:01)
  3. שוב אמרתי לא יעזור לאף אחד אנחנו עולים רק עולים (פחם 24-02-2019, 13:01)
  4. יא בנת סולטן איפו רמת גן אין כמו אום אל פחם הכי טוב בעולם (יואב 24-02-2019, 13:02)
  5. הנהלת בקה לא חבל על הכסף מה אתם תעשו בלאומית תראו איכסאל (אוהד באקה 24-02-2019, 13:04)
  6. להפועל אום אלפחם אין כדורגל למזלם בקה הטובה יותר מאבדת נקודות למרות הכדורגל היפה שלה (שובל מגדל 24-02-2019, 15:41)
  7. ל6 לא רוצים כדור רגל רוצים לעלות ליגה גם תאכול את הלב עלוב (פחמאוי 24-02-2019, 18:00)
  8. ל7. לך תעשה קקה יא מעפן אתם לא תהנו יא נוכלים מושחתים . אלוהים יקח אותכם לעזאזל אמן. (משה 24-02-2019, 19:19)
  9. תתביש אני מדבר על כדורגל. מי שלא מקבל ביקורת הוא באמת עלוב (ל 7 מאום אל פחם 24-02-2019, 22:15)
  10. תגובה ל 6 (פחמאוי 26-02-2019, 00:09)
    זאת היא הליגה אחי מבחנתי מוכן לוותר על כדורגל מהנה אם התמורה היא לעלות ליגה סוף סוף נכון פחות כיף במהלך המשחק אבל המון כיף בתום העונה..בהצלחה