"טבריה זה מקום שזכור לי ממנו רק דברים טובים"

כך אמר שליו ברוור, מגנה המצוין של כפר כנא, לקראת המחזור הבא מול האקסית טבריה. כפר כנא, עשתה ניצחון חשוב במחזור האחרון מול רובי שפירא, ושליו היה מצוין בשורותיה. בריאיון לאתר 'גולר', הוא מסכם את היכולת של הקבוצה עד כה, ומדבר על ההכנות לקראת המחזור הבא

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-02-2019
  • 14:52

שליו, איך אתה מסכם את המשחק מול 'רובי'? 

"הגענו למשחק נגד רובי אחרי שתי תוצאות לא טובות, וידענו שאנחנו חייבים קודם כל לעצור את הרצף השלילי הזה ולחזור להיות הפועל כפר כנא שאני חושב שהליגה כבר למדה להכיר. לגבי המשחק עצמו אני חושב שהתוצאה שיקפה את המשחק, והגיע לנו לנצח בעזרת ההכנה המצוינת של אחמד סבע שדאג לעבוד איתנו במהלך כל השבוע ולהחזיר לנו את הביטחון שאיבדנו קצת".

 

ספר לי על הקבוצה שנבנתה העונה בכפר כנא?
"בכפר כנא נבנתה קבוצה השנה שהמטרה העיקרית מתחילת שנה הייתה בעיקר לשלב סגל צעיר עם כמה שחקנים עם ניסיון שישאפו להצעיד את הקבוצה כמה שיותר למעלה. אני חושב שעד עכשיו באמת אפשר לראות את זה על הקבוצה לצד ניצחונות על החלק העליון של הליגה, היו גם תוצאות פחות טובות שזה בדיוק מה שמאפיין קבוצה שרובה בנויה מסגל צעיר".

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"כרגע אנחנו במקום החמישי שמוביל לפלייאוף למרות התקציב היחסית נמוך ביחס לקבוצות האחרות בליגה, זה מראה שלפעמים עבודה נכונה של מאמן ובנייה נכונה יכולה להביא תוצאות יפות, אנחנו נצטרך להמשיך לעבוד קשה כמו שהיה עד היום ונקווה שבסוף שנה גם נקבל תגמול על כך".

 

שחקני כפר כנא חוגגים ניצחון על רובי שפירא (צילום: חגאג ראחל)

 

במחזור הבא אתם צפוים לשחק מול טבריה, קבוצה ששיחקת בה בעבר ואף עלית איתה ליגה, איך התחושה לקראת המשחק?

"השבוע אנחנו יוצאים למשחק לא פחות קשה ממה שהיה בשבוע שעבר נגד קבוצה שבשנים האחרונות כל שנה מפתיעה את כולם, טבריה זה מקום שזכור לי ממנו רק דברים טובים, אני  שמח שהייתי חלק מהיסטוריה של המקום בעליית ליגה שזה משהו שלא ישכח אבל ברגע שעולים למגרש שמים את הכל בצד ל-90 דקות".

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגן שמאלי מצויין (טברייני בנשמה 27-02-2019, 17:46)
    שמתאים לליגה לאומית.חבל שהשנה הוא לא בטבריה.כבר שנים שאין לנו מגן שמאלי רציני
  2. שליו ענק (סיסו 27-02-2019, 19:10)
    המגן הכי טוב בליגה. כדורגל זה בלב. כפר כנא בדם