רועי סימוני מארח את אלי אלפסי: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 22

המחזור ה-22 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את אלי אלפסי יו״ר הפועל מגדל העמק. טבריה מארחת את כפר כנא, 'רובי' פוגשת את מגדל העמק, אסי נגד קרית אתא, צור שלום נגד באקה, הרצליה פוגשת את ירושלים, טירה תארח את נשר ואום אל פאחם תפגוש את כאוכב. שווה לקרוא את התחזית השבועית!!!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-02-2019
  • 13:07

שלום לכולם!

המחזור ה-22 בליגה א׳ צפון בפתח ובאום אל פאחם יכולים להכניס את השמפניות למקרר, כי פער של 10 נקודות יהיה קשה למחוק. בבאקה מבינים שהסיפור נגמר וינסו לעלות ליגה דרך משחקי הפלייאוף. 

השבוע בחרתי לארח איש יקר וחבר טוב, אלי אלפסי יו״ר הפועל מגדל העמק. יהיה מעניין לראות מי מכיר את הליגה טוב יותר מבין שנינו.

 

עירוני טבריה - הפועל כפר כנא

רועי: משחק בין שתי קבוצות שרוצות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. טבריה חזרו למסלול הניצחונות ונראים לא רע מפתיחת הסיבוב השני. בכפר כנא רושמים ניצחון חשוב על 'רובי' בשבוע שעבר ועושים צעד גדול לעבר הפלייאוף. בסיבוב הקודם קבוצתו של אילן סוויסה ניצחה בדקות הסיום, מעניין יהיה לראות מה יקרה הפעם. ההימור שלי: 1.

אלי: עירוני טבריה לא יציבה בתקופה האחרונה עם התאוששות מהמשחק נגד 'רובי' ומעוניינת לברוח מהתחתית. לעומת זאת כפר כנא קבוצה טובה שרוצה להצטרף לחבורת הפלייאוף. משחק לא פשוט. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל כפר כנא רוצה לחגוג גם בעיר הכנרת (חגאג רחאל)

 

'רובי שפירא' חיפה - הפועל מגדל העמק

רועי: משהו רע קורה ב'רובי'. אחרי סיבוב ראשון נהדר, הסיבוב השני נראה אחרת מבחינתם ואם הם רוצים פלייאוף עליון הם יהיו חייבים לנצח. במגדל העמק אחרי 3 ניצחונות רצופים, חיים לוי רושם הפסד ראשון, בשישי הוא ירצה לחזור לנצח. ההימור שלי: תיקו.

אלי: משחק של שתי קבוצות עם 26 נקודות שמגיעות לאחר הפסד. אני מאמין בקבוצה שלי שתחזור עם 3 נקודות לבית. ההימור שלי: 2. 

 

אלעד בראון ירצה להתאושש מול מגדל העמק (חגאג רחאל)

 

הפועל אסי גלבוע - עירוני קרית אתא

רועי: משחק בין שתי קבוצות שלכל אחת המטרות שלה. אסי אחרי שני הפסדים, מסובכים בתחתית ויהיו חייבים ניצחון. בקרית אתא עדיין רוצים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, במגרש בתענכים זה לא הולך להיות קל. ההימור שלי: 1.

אלי: אסי חייבת ניצחון לאחר שני הפסדים על מנת לנסות ולברוח מהפועל ירושלים, וגם לעבור את צור שלום. מנגד קרית אתא שואפת להגיע לפלייאוף. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי צור שלום - הפועל באקה אל גרבייה

רועי: באקה שרושמת שתי תוצאות תיקו במשחקים האחרונים ונפרדו מאמנם אלירן חודדה באמצע השבוע, יודעים שחלום העלייה נגוז וינסו לעשות הכל כדי להעפיל מהפלייאוף העליון. צור שלום מסובכת חזק בתחתית ונראית כאחת המועמדות לרדת לליגה ב׳ בסיום העונה. אוהד קדוסי ימשיך להפציץ ויעניק לקבוצתו ניצחון. ההימור שלי: 2.

אלי: צור שלום במלחמת הישרדות בתחתית נמצאת ברצף של הפסדים מחלון העברות של ינואר. באקה לאחר החלפת מאמן ושתי תוצאות תיקו במחזורים האחרונים, אך קבוצה עם שחקנים איכותיים. ההימור שלי: 2.

 

הפועל הרצליה - הפועל ירושלים

רועי: משחק בין שניים מהמאמנים הטובים ביותר בליגה. מומו ניסטל בעונה פנטסטית מוכיח שהוא ראוי לאמן בליגה גבוהה יותר, ומצליח לעשות בהרצליה דברים שהרבה לא הצליחו לעשות לפניו במשך השנים האחרונות. אופיר עזו מאמן צעיר ומבטיח שמוציא מים מהסלע בהפועל ירושלים, ולמרות תת התנאים בהם הקבוצה מתקיימת, הוא רושם ניצחון ותיקו במשחקים האחרונים, שעוזרים להם לעלות מעל הקו האדום. ההימור שלי: תיקו.

אלי: הפועל הרצליה עם סגל צעיר ואיכותי, ממוקמת במקום השלישי עם שאיפות לסיים במקום השני ולנסות לעלות ליגה. הפועל ירושלים לאחר ניצחון ותיקו תנסה להפתיע, הרצליה תעשה הכל בכדי לנצח. ההימור שלי: 1.

 

האם הרצליה תחגוג בסיום המשחק? (דן יידוב)

 

מ.ס טירה - עירוני נשר

רועי: שתי הקבוצות הלא יציבות ביותר בליגה נפגשות למשחק חשוב עבור כל אחת מהן. נשר שסיימה את הסיבוב הראשון בצורה מדהימה, רושמת מספר הפסדים שסיבכו אותה מחדש בתחתית הבוערת. בטירה חולמים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון, אך לא מצליחים לשמור על יציבות. ההימור שלי: תיקו.

אלי: עירוני נשר בתקופה לא טובה בחודש האחרון והיא לא יציבה כלל. יש לה התקפה שכבשה עד כה 17 שערים והיא עם 10 הפסדים ו-2 תוצאות תיקו. טירה מעוניינת להתברג בחלק העליון בטבלה והיא קבוצה טובה שקשה לנצח אותה בבית. ההימור שלי: 1.

 

אום אל פאחם רוצים לסגור את הסיפור... (גסאן אבו פנה)

 

הפועל כאוכב -אום אל פאחם

רועי: איברהים אבו רקיק רושם שלוש משלוש ומקרב את כאוכב לצמרת הגבוהה, מול שמעון הדרי ושחקניו הסיפור יהיה קשה ושונה לחלוטין. אום אל פאחם היא קבוצה מעל הליגה וכאוכב יצטרכו לחפש את הנקודות במקום אחר. אום אל פאחם יהיו חייבים לקחת את 3 הנקודות כדי לסגור את הסיפור מהר ככל שאפשר, ולהתכונן לעונה הבאה בליגה הלאומית. ההימור שלי: 2.

אלי: כאוכב קבוצה מאוד לוחמת והיא גם קבוצה ששואפת להגיע לפלייאוף העליון. אום אל פאחם היא הקבוצה שבדרך ללאומית תצטרך לעבוד קשה כדי לנצח בכאוכב. ההימור שלי: תיקו.

רועי סימוני מארח את אלי אלפסי: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 22

הוסף תגובה
תגובות
  1. אני מקווה שפחם הנוכלים יפסידו וילכו לעזאזל אמן. (חיים 01-03-2019, 10:18)
  2. ל1 חחחחח תאכול את הלב קנאי אנחנו עלינו יא נוכל (פחמאוי 01-03-2019, 15:03)
  3. ליגה לאומית (אבו עלי 01-03-2019, 16:10)
    יישר כוח פאחם מגיע לכם לעלות
  4. פחם חבל על הכסף בסוף לא תעלו אתם סתם קבוצה בעזרת השופטים אתם מנצחים. (הוגה דעות 01-03-2019, 19:43)
  5. יש לי הרגשה שהפועל הרצליה תעלה מהמבחנים? (אופיר 02-03-2019, 01:11)
  6. יש לי הרגשה שפחם תפסיד היום ובסוף לא תעלה בע"ה.בגלל שהם נוכלים קונים משחקים קבוצה פח. (הוגה דעות 04-03-2019, 07:11)